Mensen die niet bandshirtsquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:52 schreef xpompompomx het volgende:
Ekte heerschers luisteren naar Laibach in plaats van Rammstein
Ik heb alleen voetbalshirtsquote:
Ook roze?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb alleen voetbalshirts
En voor m'n werk natuurlijk overhemden, ik ga daar niet als een pauper zitten natuurlijk.
Mein Teil.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:58 schreef houdjemond het volgende:
RAMMSTEINTill
![]()
![]()
Hoop niet dat je het nummer "pussy" hebt laten horen
Haha, met de ongecensureerde clip erbijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:58 schreef houdjemond het volgende:
RAMMSTEINTill
![]()
![]()
Hoop niet dat je het nummer "pussy" hebt laten horen
Mensen die mij bij zich op kantoor laten komen met verkeerde veronderstellingen hebben geen keuze....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:58 schreef Spongeboss het volgende:
terechte klacht maar wel mooi dat de bedrijfsleider even de tijd pakt met je te kijken.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:58 schreef JazzJackrabbit het volgende:
[..]
Haha, met de ongecensureerde clip erbij
Mooi dat je daar goed mee omgaat, wat is met je oude ui gebeurt? Die vond ik mooier man.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:59 schreef Werkman het volgende:
[..]
Mensen die mij bij zich op kantoor laten komen met verkeerde veronderstellingen hebben geen keuze....
Oh, nee dat is wat voor je baas. Doe dan Ohne Dich of Ich will ofzo.quote:
Wolvenshirts zijn tofferquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Zeer terechte klacht.
Rammstein!
Bandshirts
Nee bedankt. Die moet je allemaal met de hand wassen, anders verslijt die goedkope meuk zo snel.quote:
Hij dacht waarschijnlijk gewoon dat je homo was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:50 schreef Werkman het volgende:
vond dat ''niet bij mij passen'' en zou het ''zonde vinden als ik hiermee verkeerde indrukken zou geven''
dan had die baas wel een punt gehad jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef Gewas het volgende:
Ik heb Rammstein nooit zulke bijzondere muziek gevonden. Luister liever hier naar:
Dat is schlagermuziek voor bejaarde homo'squote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef Gewas het volgende:
Ik heb Rammstein nooit zulke bijzondere muziek gevonden. Luister liever hier naar:
Zijn foutste liedje staat nu ook op Youtube hehequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:41 schreef Casiotone het volgende:
[..]
dan had die baas wel een punt gehad ja
quote:
hehequote:
Pak dan wel een klassieker van ze:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |