Ik las kinderreïncarnatiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:16 schreef BozeHaas het volgende:
Ts gaf zichzelf op voor een cursus kinder reanimatie
Maar wie moeten de professionele hulpverleners van 112 dan bellen?quote:
is dit voor tyfusnaam danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:24 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
ow wacht, nee ja, weet niet
Tenzij België. (bron: Suske en Wiske)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:08 schreef Dimens het volgende:
Stelletje baggerprofessionals. Iedereen weet dat je "help" moet roepen en niet "hulp".
Ook voor professionele hulpverleners is het handig om voor de eerste hulpverlening toe te passen, een ambulance met andere hulpverleners op te roepen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik moest vanwege omstandigheden vandaag op de eerste hulp zijn. Daar moest ik even wachten tot er een dokter beschikbaar was, dat is niet ongebruikelijk dus kijk ik wat rond in die ruimte. Wat valt mij daarbij op? Onderstaand papier, gemaakt voor 'professionele hulpverleners'.
Ik kreeg een spontane WTF ervaring van de eerste stap in het proces van hulpverlening.
[ afbeelding ]
Klacht: het vertrouwen in onze professionele hulpverleners is niet bepaald gegroeid
reanimatieteam.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:28 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Maar wie moeten de professionele hulpverleners van 112 dan bellen?
Ditquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:34 schreef Aberella het volgende:
Ja lekker in je eentje een kind reanimeren.
Achterlijk figuur ben je toch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |