Wel als een gesprek verder gewoon looptquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Ook weer zo, maar het is zo'n dooddoener in een gesprek.
En soms is er ook niets mis met even stilte, als dit niet ongemakkelijk is is het best prettig soms.
Je bent in de war met whipen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:42 schreef Cue_ het volgende: [..] Swipen doe ik dan ook vaak op de wc
![]()
Welke film ga je kijken? (dat ik dit vraagquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Moet nog een aantal nakijken, maar wel zo klaar dat ik vanavond naar de bios kan.
Die jij vorige week hebt gekekenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Welke film ga je kijken? (dat ik dit vraag)
Zolang je niet per-ongeluk je telefoon net voor het andere gebruikt maakt het mij verder niet uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee joh, ik weet altijd wat ik doe op de wc
Het welbekende facetimenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Zolang je niet per-ongeluk je telefoon net voor het andere gebruikt maakt het mij verder niet uit.
Dat is toch duidelijk. Weet je dat je vanavond op de site kan invullen dat ze het op het postagentschap moeten dumpen, kun je het morgenavond ophalen. Easy.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:16 schreef Q. het volgende:
Ah, Post NL komt vandaag ergens tussen 8:30 en 21:30 langs. Goede afbakening.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk. Weet je dat je vanavond op de site kan invullen dat ze het op het postagentschap moeten dumpen, kun je het morgenavond ophalen. Easy.
Vaak kan je dat bij de bestelling zelf al aangeven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Die service dat je direct aan kan geven dat je het liever op het postkantoor ophaalt, die moeten ze echt flink uitbreiden.
dan mogen ze die 'postagentschappen' ook wat beter maken.. hier zit dat in een drogist die rond de lunch gesloten is en dagelijks om 17.30 de deuren dichtdoet. geen koopavondquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Die service dat je direct aan kan geven dat je het liever op het postkantoor ophaalt, die moeten ze echt flink uitbreiden.
Oh die bij ons is iedere dag van 9:00 tot 19:00 geopend. Behalve zondag, dan is'ie om 17:00 al dicht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:31 schreef clevy het volgende:
[..]
dan mogen ze die 'postagentschappen' ook wat beter maken.. hier zit dat in een drogist die rond de lunch gesloten is en dagelijks om 17.30 de deuren dichtdoet. geen koopavond
Ja naar je werk laten sturen is nog veel handiger, maar dat is in mijn geval praktisch onmogelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit 40+ uur per week op 1 locatie, waarom zou ik iets naar mijn huis laten sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |