Wel als een gesprek verder gewoon looptquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Ook weer zo, maar het is zo'n dooddoener in een gesprek.
En soms is er ook niets mis met even stilte, als dit niet ongemakkelijk is is het best prettig soms.
Je bent in de war met whipen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:42 schreef Cue_ het volgende: [..] Swipen doe ik dan ook vaak op de wc
![]()
Welke film ga je kijken? (dat ik dit vraagquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Moet nog een aantal nakijken, maar wel zo klaar dat ik vanavond naar de bios kan.
Die jij vorige week hebt gekekenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Welke film ga je kijken? (dat ik dit vraag)
Zolang je niet per-ongeluk je telefoon net voor het andere gebruikt maakt het mij verder niet uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee joh, ik weet altijd wat ik doe op de wc
Het welbekende facetimenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Zolang je niet per-ongeluk je telefoon net voor het andere gebruikt maakt het mij verder niet uit.
Dat is toch duidelijk. Weet je dat je vanavond op de site kan invullen dat ze het op het postagentschap moeten dumpen, kun je het morgenavond ophalen. Easy.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:16 schreef Q. het volgende:
Ah, Post NL komt vandaag ergens tussen 8:30 en 21:30 langs. Goede afbakening.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk. Weet je dat je vanavond op de site kan invullen dat ze het op het postagentschap moeten dumpen, kun je het morgenavond ophalen. Easy.
Vaak kan je dat bij de bestelling zelf al aangeven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Die service dat je direct aan kan geven dat je het liever op het postkantoor ophaalt, die moeten ze echt flink uitbreiden.
dan mogen ze die 'postagentschappen' ook wat beter maken.. hier zit dat in een drogist die rond de lunch gesloten is en dagelijks om 17.30 de deuren dichtdoet. geen koopavondquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Die service dat je direct aan kan geven dat je het liever op het postkantoor ophaalt, die moeten ze echt flink uitbreiden.
Oh die bij ons is iedere dag van 9:00 tot 19:00 geopend. Behalve zondag, dan is'ie om 17:00 al dicht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:31 schreef clevy het volgende:
[..]
dan mogen ze die 'postagentschappen' ook wat beter maken.. hier zit dat in een drogist die rond de lunch gesloten is en dagelijks om 17.30 de deuren dichtdoet. geen koopavond
Ja naar je werk laten sturen is nog veel handiger, maar dat is in mijn geval praktisch onmogelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit 40+ uur per week op 1 locatie, waarom zou ik iets naar mijn huis laten sturen?
Meestal kun je datsoort artikelen in een neutrale verpakking zonder logo's laten versturen toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:35 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij wil ik veel zaken ook niet op het werk bezorgd hebben, want niet praktisch
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Meestal kun je datsoort artikelen in een neutrale verpakking zonder logo's laten versturen toch?
tja.. in de volgende wijk is het bij de appie.. die is 7 dagen van vroeg tot laat open.. dan is het wel te doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh die bij ons is iedere dag van 9:00 tot 19:00 geopend. Behalve zondag, dan is'ie om 17:00 al dicht.
wasrek in rugzakje is wat minder praktisch ja.. maar das bij de winkel halen niet eenvoudiger danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doel op het feit dat ik alsnog naar huis moet krijgen. Met OV + fiets niet echt handig
Daarom thuisbezorgingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:40 schreef clevy het volgende:
wasrek in rugzakje is wat minder praktisch ja.. maar das bij de winkel halen niet eenvoudiger dan
64 tshirts is raarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
En ik laat geen rare dingen bezorgen.
Ohja een 7-delig eetkamermeubelset op je werk laten bezorgen is misschien niet praktisch idd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doel op het feit dat ik alsnog naar huis moet krijgen. Met OV + fiets niet echt handig
48quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
64 tshirts is raar
(of hoeveel het er ook waren, veeel in ieder geval)
Daaromquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja een 7-delig eetkamermeubelset op je werk laten bezorgen is misschien niet praktisch idd.
Mwah, die 40 inch LED TV kreeg ik prima thuis hoorquote:
Het kan wel... maar liever nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, die 40 inch LED TV kreeg ik prima thuis hoor.
40 inch is ook maar klein natuurlijk, kon zo mee in de tramquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kan wel... maar liever niet![]()
Mijn 46inch werd gewoon netjes op de 3e verdieping gebracht
kerstpakket is hier in 2008 afgeschaft. dus geen transport issue meequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:43 schreef Cue_ het volgende:
Baalde al elk jaar van het kerstpakket
Ipv dat ze die lieten thuisbezorgen zoals Defensie deed![]()
Da's kut als je op de 6e woontquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kan wel... maar liever niet![]()
Mijn 46inch werd gewoon netjes op de 3e verdieping gebracht
En daarna hoef jij niet nog een stuk met de fietsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
40 inch is ook maar klein natuurlijk, kon zo mee in de tram.
ja, mijn eigen TV heb ik ook gewoon laten bezorgen natuurlijk.
Nee, dan wordt het al een stuk vervelenderquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En daarna hoef jij niet nog een stuk met de fiets
Vooral het balanceren op de bagagedragerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het al een stuk vervelender.
Bij ons zit hij in de Jumbo, elke dag (op zondag na) geopend (tot 21:00)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:31 schreef clevy het volgende:
[..]
dan mogen ze die 'postagentschappen' ook wat beter maken.. hier zit dat in een drogist die rond de lunch gesloten is en dagelijks om 17.30 de deuren dichtdoet. geen koopavond
Kerstpakket, ik weet nog goed.. nou ja, vaagjes eigenlijk, lang geleden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:45 schreef clevy het volgende:
[..]
kerstpakket is hier in 2008 afgeschaft. dus geen transport issue mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |