Alsof jij veel mensen kentquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:33 schreef Spongeboss het volgende:
Het valt mij op dat veel lui naar Japan willen trekken
allah u'kwakbarquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:46 schreef SpecialK het volgende:
TS probeert de hipster king te worden door voor diepere redenen dan andere hipsters naar hipsterland Japan te willen.
Kijk mij eens diepe brooding vintage angst uitstralen met mijn '20 style geknipte snorbaard en skinnyjeans topic.
Hier stel je een paar vragen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:33 schreef Spongeboss het volgende:
Het valt mij op dat veel lui naar Japan willen trekken. Komt dit door de pantie vendors, tentacles, cosplay of de manga en animes? Of is Japan een hipster trend geworden.
Hier vul je het antwoord op jouw vraag zelf in en trek je ook meteen nog even een conclusie op basis van dit zelf ingevulde antwoordquote:Afijn Japan lijkt mij mooi vanwege de introverte cultuur maar de mensen die daar voor gaan zijn een hele kleine groep. De meeste willen meedoen aan een bukake event of slipjes uit een automaat halen.
Japan is natuurlijk niet alleen de grote steden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik heb vaak het idee dat men zo'n beeld heeft van Japan van een paard honderd jaar terug met mooie natuur en geisha's en alles ipv het overbevolkte chaotische met neonlichten bewerkte Japan waar men zichzelf dood werkt. Of het is voor de schoolmeisjes en manga shit.
Yup dat en van die stoffen raampjes ofzo en die vreemde huisjes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Japan is natuurlijk niet alleen de grote steden.
Overigens heb ik juist het idee dat veel mensen bij Japan juist als eerste denken aan de grote steden als Tokyo.
Ben je er weleens geweest? Japan is een unieke plek. En weird. De aantrekkingskracht is terecht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:33 schreef Spongeboss het volgende:
Het valt mij op dat veel lui naar Japan willen trekken. Komt dit door de pantie vendors, tentacles, cosplay of de manga en animes? Of is Japan een hipster trend geworden.
Iedereen die het nieuws leest of haruki murakami weet dat het niet alleen het goud is dat glitterd. Zo is er een hele drukke cultuur van met je koffertje naar werk gaan en terwijl men dit doet springen ze soms van een gebouw.
Afijn Japan lijkt mij mooi vanwege de introverte cultuur maar de mensen die daar voor gaan zijn een hele kleine groep. De meeste willen meedoen aan een bukake event of slipjes uit een automaat halen.
Klacht aantrekkingskracht van land waar focus op werk, walvisjagen en vreemde fetisjes ligt.
Schijnbaar met weinig succes?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ga er altijd heen om in het Aokigahara bos te wandelen.
Veel succes juist. Ik help ze over de streep.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Schijnbaar met weinig succes?
Niet aan te raden denk ik.
Zelfmoordbos nuff said.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veel succes juist. Ik help ze over de streep.
Ik help ze middels verbale communicatie.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik help ze middels verbale communicatie.
"Doe het!"
snapje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |