Computer is net 2 jaar oudquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ouderdom ofzo. Even wat shit verwijderen van je pc of opnieuw installeren enzo hielp bij mij altijd.
Mijne kreeg alitjd blauw scherm in de zomer want dan kon ie het niet aan allemaal.
Ik doe altijd alles bewust.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook soms van die momenten in je leven dat je denkt "EN VANAF NU GA IK ECHT GENIETEN VAN HET LEVEN GA IK ALLES SUPER BEWUST DOEN EN ALLES!!"
En dat je er dan na vijf minuten al achterkomt dat 't zo niet werkt![]()
.
Ja, ik weet ook allemaal nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Computer is net 2 jaar oudLijkt me niet echt oud.
Maar welke shit verwijderen van pc, want denk niet dat hij vastloopt omdat er wat foto's opstaan
Bwhehequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe altijd alles bewust.
Genieten is dan niet altijd het gevolg.
Ik heb ook weinig verstand van hoe een computer echt werktquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook allemaal niet. Ik heb er geen verstand van eigenlijk. Weet alleen dat het bij mijn laptop wel ouderdom was en dat hij in de zomer blauw scherm kreeg omdat dat ding het niet aan kon en als ik hem dan opnieuw installeerde kon ie wel weer twee weken mee zonder een blauw scherm
.
Buiten spelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig verstand van hoe een computer echt werkt
Misschien is het wel gewoon een waarschuwing dat ik er teveel achter zit en dat ik buiten moet gaan spelen ofzo![]()
Als kind altijd lekker makkelijk naar buiten rennen en je kon altijd wel iemand vinden om mee te spelen.quote:
Gewoon aanbellen bij je buurjongens: komt die en die buiten spelen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig verstand van hoe een computer echt werkt
Misschien is het wel gewoon een waarschuwing dat ik er teveel achter zit en dat ik buiten moet gaan spelen ofzo![]()
Shit verwijderen zodat je pc sneller gaat zijn is een fabel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Computer is net 2 jaar oudLijkt me niet echt oud.
Maar welke shit verwijderen van pc, want denk niet dat hij vastloopt omdat er wat foto's opstaan
Jaaa, echt leuk was dat!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als kind altijd lekker makkelijk naar buiten rennen en je kon altijd wel iemand vinden om mee te spelen.
Dat is sowieso niet waar wat je nu zegt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Shit verwijderen zodat je pc sneller gaat zijn is een fabel.
Kan wel zijn dat software die bsod veroorzaakte. Had ik vroeger weleens bij illegale software.
Kan wat creepy overkomen als 20-jarige die met 8-jarigen wil spelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon aanbellen bij je buurjongens: komt die en die buiten spelen?
Ze hebben je waarschijnlijk nog nooit buiten gezien
Ook wel als je dat zegt tegen een andere 20-jarige.. Als je gewoon random gaat aanbellen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan wat creepy overkomen als 20-jarige die met 8-jarigen wil spelen.
Ja je moet het ook niet echt uitvoeren inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan wat creepy overkomen als 20-jarige die met 8-jarigen wil spelen.
Had net bij mijn virusscanner al 3 files gevonden die het misschien veroorzaakt hebben, nu verwijderd dus afwachten hoe het gaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Shit verwijderen zodat je pc sneller gaat zijn is een fabel.
Kan wel zijn dat software die bsod veroorzaakte. Had ik vroeger weleens bij illegale software.
Buikschuiven vroegerquote:
Vroeger gingen wij als kind ook gewoon altijd bij een zelfde random gezin aanbellen om een snoepje te vragenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook wel als je dat zegt tegen een andere 20-jarige.. Als je gewoon random gaat aanbellen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je moet het ook niet echt uitvoeren inderdaad
Bwhehehehe.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger gingen wij als kind ook gewoon altijd bij een zelfde random gezin aanbellen om een snoepje te vragen
[..]
Werkte dat bij jou ja?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
Heitje voor een karwijtje
Stond je soms gewoon de hele middag in een wildvreemde tuin iemands onkruid te wiedenmooi was dat
Wij werden altijd mad toen een vrouw weigerde om ons een klusje te geven, want dat wou ze zelf doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
Stond je soms gewoon de hele middag in een wildvreemde tuin iemands onkruid te wiedenmooi was dat
onkruid..uhhuquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |