oh oh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vannacht computer die opeens uitviel met blauw scherm![]()
![]()
![]()
![]()
Valt me tegen dat jij Una Paloma Blanca niet kent als liefhebber van Nederlandse artiestenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
start nieuw spel > vrienden
Geen dank
Ken ik welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt me tegen dat jij Una Paloma Blanca niet kent als liefhebber van Nederlandse artiesten
Awwwquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:44 schreef Crack_ het volgende:
Vet raar, er is een periode in mijn leven dat ik me echt heel dun voelde en als ik nu foto's kijk denk ik van "HUH?!"
Dat is wel het mooiste wat er is, je prachtig voelen of je dat nu bent of niet.
Dat is toch lang niet altijd een virus?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meteen even virusscanners erover heen knallen.
Kan ook hardware probleem zijn. Even je drivers updaten kan helpen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meteen even virusscanners erover heen knallen.
Al paar keer eerder deze week zomaar uitgevallen of vastgelopen, terwijl dat daarvoor nooit gebeurde.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is toch lang niet altijd een virus?
Je lijkt mijn broertje welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:49 schreef JanCees het volgende:
Alleen met tijdsdruk vergeet ik alles
Ooh dat word even zoeken naar die driversquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan ook hardware probleem zijn. Even je drivers updaten kan helpen.
Ja, ouderdom ofzo. Even wat shit verwijderen van je pc of opnieuw installeren enzo hielp bij mij altijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al paar keer eerder deze week zomaar uitgevallen of vastgelopen, terwijl dat daarvoor nooit gebeurde.
Weet niet wat het anders is
Is dat een beetje een leuk programma ja?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:51 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe seizoen 3 op reis wordt echt baas
Finland en Japan sowieso dus ik ben zo blij
Ja sowiesoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dat een beetje een leuk programma ja?
Dennis storm doet alleen veel stomme dingen.quote:
Nee manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dennis storm doet alleen veel stomme dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |