Daarom geen Frankrijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De hele tijd Frans om je heen word je anders ook niet goed van.
Als je dat niet wil moet je gewoon niet in de vakantie periode naar Frankrijk gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet, de rest van de steden zijn gewoon beetje saaien het is in zuid-Frankrijk wel lekker hoor, maar zoveel Nederlanders
als ik op vakantie ben hoeft dat van mij niet
Waren geen negerkindjes hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij slavendrijvers als jij was het flink onderhandelen hoor
Als kind in je beste Frans stokbroden halen en je een baas voelen dat ze je begrepenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel echt al twee jaar zin in zo'n ouderwetse Frankrijk vakantie op een camipng met echt een meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeega zwembad en dan 's ochtends een stokbroodje halen en gewoon heel weekje naar watervallen toe en naar marktjes en van die supermarchés enzo. Tering, zo'n zin in.
Vroeger twee keer per jaar naar het buitenland ja, op sommige jaren na.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:16 schreef JanCees het volgende:
Jullie gingen wel vaak op vakantie zeker
3x per jaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:16 schreef JanCees het volgende:
Moest je altijd een uur repeteren wat je moest zeggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als kind in je beste Frans stokbroden halen en je een baas voelen dat ze je begrepen
Iedere fucking schoolvakantiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:16 schreef JanCees het volgende:
Ik durfde het nog geen eensquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als kind in je beste Frans stokbroden halen en je een baas voelen dat ze je begrepen
Was meestal paar gulden. Of 50 cent als et iets kleins isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren geen negerkindjes hoor.
Nee, ik had geen klusjes voor ze. Maar ik vraag me af wat voor geld je daar tegenwoordig voor krijgt. Wat een heitje is er niet meer.
Nee?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu zou ik later nooit meer naar een camping gaan.
Haha gvdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moest je altijd een uur repeteren wat je moest zeggen
Ik ging die stokbroden altijd opeten voor ik terug bij de tent was
Wij kregen echt kwartjes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was meestal paar gulden. Of 50 cent als et iets kleins is
Eigenlijk is het echt vreselijk. Expres een paar weken in een slecht bedje gaan liggen, altijd naar dat toiletgebouw en heel primitief leven voor de rest.quote:
Als kind is dat leuk hoor. Als je op basisschool leeftijd alleen maar naar luxe hotels gaat mis je veel meer. En wordt je verwend van.quote:
Stacaravan kan nog wel ja, heb je vaak nog wel redelijke bedden en natuurlijk je eigen sanitaire voorzieningen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:18 schreef Crack_ het volgende:
Een stacaravan ofzo dan.. Tentje vind ik ook niet zo leuk.
Deux croissantquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha gvdzo herkenbaar
Mooie tijden
Ik vind van niet, ik hou wel van dat primitieve leven met op en neer lopen naar het toilet gebouw enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het echt vreselijk. Expres een paar weken in een slecht bedje gaan liggen, altijd naar dat toiletgebouw en heel primitief leven voor de rest.
Ga ik liever in een appartement zitten met een goed bed en airco.
Sowieso op vakantie gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als kind is dat leuk hoor. Als je op basisschool leeftijd alleen maar naar luxe hotels gaat mis je veel meer. En wordt je verwend van.
Expres primitief leven terwijl je ook iets beters kan betalen vind ik gewoon wat apart. Zie er de lol niet van in ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind van niet, ik hou wel van dat primitieve leven met op en neer lopen naar het toilet gebouw enzo.
Maarja, ieder zn ding. Gewoon een chill appartement is ook wel lekker
.
Deux croissant de Chocolate et une baguettequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stacaravan kan nog wel ja, heb je vaak nog wel redelijke bedden en natuurlijk je eigen sanitaire voorzieningen.
[..]
Deux croissant
Verwend worden van een luxe hotel ipv kamperen? Dat lijkt me nogal overdrevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als kind is dat leuk hoor. Als je op basisschool leeftijd alleen maar naar luxe hotels gaat mis je veel meer. En wordt je verwend van.
Ja, is beetje tussen hotel en echt kamperen inquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stacaravan kan nog wel ja, heb je vaak nog wel redelijke bedden en natuurlijk je eigen sanitaire voorzieningen.
[..]
Deux croissant
Jij ging naar katholieke campings?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deux croissant de Chocolate et une baguette![]()
En dan nog stiekem au revoir uit je strot proberen te krijgen, ja daar ging je broekje wel van omlaag.
nee, kamperen is voor de onderste laag van onze samenleving.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste jaren ook gedaan toen ik op vakantie ging, toen ging mijn broer niet meer mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, is beetje tussen hotel en echt kamperen in.
hardop gelachenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, kamperen is voor de onderste laag van onze samenleving.
Ga je op vakantie; kost je dure vrije dagen.
Betaal je godverdomme nog geld ook ; om het NIET luxe te hebbenDan ben je toch niet goed bij je kersenpit
Vakantie = ontspanning. Lekker luxe zitten; auto huren dat je overal heen kan waar je maar wilt, en heb je geen zin om iets te doen blijf je lekker bij je villa aan het zwembad liggen met een vers gemaakt broodje en een goed glas bier.
KamperenIk schop m'n kind nog liever in de maas dan dat ik hem dat ooit aan zal doen
Frans is ook een rottaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deux croissant de Chocolate et une baguette![]()
En dan nog stiekem au revoir uit je strot proberen te krijgen, ja daar ging je broekje wel van omlaag.
Mwah vind ik wel, is toch nog nie nodig als je alleen maar buiten wilt spelen en beetje tentje opzetten enzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verwend worden van een luxe hotel ipv kamperen? Dat lijkt me nogal overdreven.
[..]
Ja, is beetje tussen hotel en echt kamperen in.
1 keer per jaar meestal vroegerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging jij nooit op vakantie dan?
Eens. Slaat nergens op dat primitieve.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, kamperen is voor de onderste laag van onze samenleving.
Ga je op vakantie; kost je dure vrije dagen.
Betaal je godverdomme nog geld ook ; om het NIET luxe te hebbenDan ben je toch niet goed bij je kersenpit
Vakantie = ontspanning. Lekker luxe zitten; auto huren dat je overal heen kan waar je maar wilt, en heb je geen zin om iets te doen blijf je lekker bij je villa aan het zwembad liggen met een vers gemaakt broodje en een goed glas bier.
KamperenIk schop m'n kind nog liever in de maas dan dat ik hem dat ooit aan zal doen
Ik liep dan gewoon wegquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Frans is ook een rottaal.
Vooral omdat als je iets in het Frans zegt, ze ineens razendsnel tegen je terugpraten en dan heb je geen idee wat ze nou zeggen.
Haha, ja ik kan het ook niet uitleggen hoor. Vind dat gewoon wel lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Expres primitief leven terwijl je ook iets beters kan betalen vind ik gewoon wat apart. Zie er de lol niet van in ook.
Ik denk het.. want je wordt echt geen verwend kind omdat je misschien 2x per jaar in een hotel zitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah vind ik wel, is toch nog nie nodig als je alleen maar buiten wilt spelen en beetje tentje opzetten enzo![]()
Maar misschien kwam dat wel door klasgenootjes die echt verwend waren en dat deden
Toen ging ik gewoon in het Nederlands terugpratenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Frans is ook een rottaal.
Vooral omdat als je iets in het Frans zegt, ze ineens razendsnel tegen je terugpraten en dan heb je geen idee wat ze nou zeggen.
Zou jij nog werken als je nog geld van je baas krijgt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Werkt je OV kaart nog als je in de min staat?
Nooit echt lang in een hotel gebleven, alleen toen we op doorreis waren. Maar dat lijkt me niks inderdaad, appartement is dan nog wel chiller.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja ik kan het ook niet uitleggen hoor. Vind dat gewoon wel lekker.
Een hotel vind ik zelf wat minder leuk. Dan liever gewoon een huisje want dat is wel weer echt gezellig. Een hotel is niet gezellig ofzo.
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ging ik gewoon in het Nederlands terugpraten
Wtfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou jij nog werken als je nog geld van je baas krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |