Daarom geen Frankrijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De hele tijd Frans om je heen word je anders ook niet goed van.
Als je dat niet wil moet je gewoon niet in de vakantie periode naar Frankrijk gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet, de rest van de steden zijn gewoon beetje saaien het is in zuid-Frankrijk wel lekker hoor, maar zoveel Nederlanders
als ik op vakantie ben hoeft dat van mij niet
Waren geen negerkindjes hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij slavendrijvers als jij was het flink onderhandelen hoor
Als kind in je beste Frans stokbroden halen en je een baas voelen dat ze je begrepenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel echt al twee jaar zin in zo'n ouderwetse Frankrijk vakantie op een camipng met echt een meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeega zwembad en dan 's ochtends een stokbroodje halen en gewoon heel weekje naar watervallen toe en naar marktjes en van die supermarchés enzo. Tering, zo'n zin in.
Vroeger twee keer per jaar naar het buitenland ja, op sommige jaren na.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:16 schreef JanCees het volgende:
Jullie gingen wel vaak op vakantie zeker
3x per jaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:16 schreef JanCees het volgende:
Moest je altijd een uur repeteren wat je moest zeggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als kind in je beste Frans stokbroden halen en je een baas voelen dat ze je begrepen
Iedere fucking schoolvakantiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:16 schreef JanCees het volgende:
Ik durfde het nog geen eensquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als kind in je beste Frans stokbroden halen en je een baas voelen dat ze je begrepen
Was meestal paar gulden. Of 50 cent als et iets kleins isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren geen negerkindjes hoor.
Nee, ik had geen klusjes voor ze. Maar ik vraag me af wat voor geld je daar tegenwoordig voor krijgt. Wat een heitje is er niet meer.
Nee?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu zou ik later nooit meer naar een camping gaan.
Haha gvdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moest je altijd een uur repeteren wat je moest zeggen
Ik ging die stokbroden altijd opeten voor ik terug bij de tent was
Wij kregen echt kwartjes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was meestal paar gulden. Of 50 cent als et iets kleins is
Eigenlijk is het echt vreselijk. Expres een paar weken in een slecht bedje gaan liggen, altijd naar dat toiletgebouw en heel primitief leven voor de rest.quote:
Als kind is dat leuk hoor. Als je op basisschool leeftijd alleen maar naar luxe hotels gaat mis je veel meer. En wordt je verwend van.quote:
Stacaravan kan nog wel ja, heb je vaak nog wel redelijke bedden en natuurlijk je eigen sanitaire voorzieningen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:18 schreef Crack_ het volgende:
Een stacaravan ofzo dan.. Tentje vind ik ook niet zo leuk.
Deux croissantquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha gvdzo herkenbaar
Mooie tijden
Ik vind van niet, ik hou wel van dat primitieve leven met op en neer lopen naar het toilet gebouw enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het echt vreselijk. Expres een paar weken in een slecht bedje gaan liggen, altijd naar dat toiletgebouw en heel primitief leven voor de rest.
Ga ik liever in een appartement zitten met een goed bed en airco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |