Bijna klaar! Moet King Vendrick nog omleggen, maar dat gaat wel lukken, had gewoon het geduld niet meer gisteren. Dan nog naar de Throne of Want, en dat is 'm dan, geloof ik.
Die dark covenant dungeons faal ik keihard in. Nog geen één uitgespeeld, dat ze human effigy's kosten maakt de druk niet minder.

Ben effigy's aan het farmen geweest in majula, door daar die bonfire ascetics te branden. Daar ga ik in NG+ spijt van krijgen, die kelder puilt uit van de pissige skeletjes.
Ben lvl 140 ofzo. Is denk ik een beetje hoog voor waar ik nu ben, maar heb een nogal gevarieerd karakter opgebouwd, met hoge dexterity, en intelligence. Amateuristisch gebalanceerd, eigenlijk, maar is een eerste playthrough. Kan wel die respec doen in Things Betwixt, maar ik doe het liever de hard way, veel souls aan verspild.
Ranged gebruiken blijft toch minder leuk dan melee. Volgende playthrough word melee only.

Moet nog steeds de counter-riposte moves onder de knie krijgen.

Ik hanteer al bijna sinds het begin een toevallig gevonden Black knight Halberd. Die kan je, zolang je 'm upgrade, tot de laatste snik gebruiken. Hij verveelt me nu al wel, met hoge dexterity zijn er veel leukere wapens. Maar ik heb zo lang gestruggeled op zo veel plekken, dat ik geen stap terug wilde doen, plus, als je 'm onder controle hebt, doet ie two-handed zoveel damage, is wel lekker hoor.

Anyways, was een top-ervaring nonetheless. Volgende playthrough maak ik het mezelf wat meer hardcore. Heb zoveel wapens gekocht met die boss-souls, die ga ik eens uitproberen straks.