Al aangeschaft dan?quote:
season passquote:
Ga Sunken King doen dan. Epic bosses are epic.quote:
cool, eerst nashandra daarna DLC's inquote:Op maandag 8 september 2014 22:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ga Sunken King doen dan. Epic bosses are epic.
Morgen of later deze week gooi ik m'n review van DLC 2 online btw.
Dus NG++ in DLC's? badass.quote:Op maandag 8 september 2014 22:38 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
cool, eerst nashandra daarna DLC's in
Uiteindelijk de season pass maar gekocht. Was ik sowieso wel van plan, maar niet nu alquote:Op zondag 7 september 2014 20:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja snap wel dat 't irritant is.
Aan de andere kant: ¤18 voor 20 uur extra gameplay. So worth it.
Kijk 'm weerloze biggetjes ownen.. Like a bossquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:01 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Lightning Curved Dragon Greatsword +5 OP
buffed met flame weapon + sacred oath
dat zijn wel mijn DPS test biggetjes jaquote:Op woensdag 10 september 2014 16:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kijk 'm weerloze biggetjes ownen.. Like a boss
Bij games die niet voor de next gen consoles zijn uitgebracht en meer in de latere periode van de last gen consoles zeker. Dan heeft de PC een dikke inhaalslag gemaakt.quote:
Eerst nog deel 1.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:57 schreef 2dope het volgende:
Just play the damn game.
Ik ben wel weer ff klaar, over 2 week de eggs-bawkz weer aanslingeren voor Ivory King meuk.
Vendrick is een makkie, de echte kut boss is darklurkerquote:Op woensdag 10 september 2014 23:25 schreef Chaos-Zero het volgende:
Pff net Vendrick willen doen voordat ik naar NG+ ga. Enige baas waar ik echt moeite mee heb zeg
Er zijn 4 of 5 Giant Souls in de game (heb je wel de King Ring voor nodig). Als je die Souls in bezit hebt is Koning Hendrik iets makkelijker.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:25 schreef Chaos-Zero het volgende:
Pff net Vendrick willen doen voordat ik naar NG+ ga. Enige baas waar ik echt moeite mee heb zeg
Ik heb er inderdaad 4 van de 5. Maar in 2 klappen ben ik doodquote:Op donderdag 11 september 2014 08:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er zijn 4 of 5 Giant Souls in de game (heb je wel de King Ring voor nodig). Als je die Souls in bezit hebt is Koning Hendrik iets makkelijker.
http://games.fok.nl/revie(...)e-old-iron-king.htmlquote:Op maandag 8 september 2014 22:35 schreef 2dope het volgende:
Morgen of later deze week gooi ik m'n review van DLC 2 online btw.
Betekent dit dat je'm nu dood hebt of niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
sinh the slumbering dragon ng+5 down solo godverd2135r wat een hoeren boss
Het woordje 'down' impliceert dat wel denk ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Betekent dit dat je'm nu dood hebt of niet?
Zou je zeggen ja. Ik werd een beetje van m'n apropos gebracht door de extravagante zinsopbouw.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het woordje 'down' impliceert dat wel denk ik.
Vooral om het achteraf een hoerenboss te noemen. Meestal vervloek je de eindbaas niet meer na het verslaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zou je zeggen ja. Ik werd een beetje van m'n apropos gebracht door de extravagante zinsopbouw.
Ja man dikke slettendraak. Die wil je graag ganken.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vooral om het achteraf een hoerenboss te noemen. Meestal vervloek je de eindbaas niet meer na het verslaan.
Hij kan ook bedoelen dat hij de 'hoereneindbaas" flink heeft genomen, alsof het de eindbazen van de prostituees was. Gewoon keihard gepwnd dus.
Je was toch anderhalve week geleden ofzo nog maar NG+?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:02 schreef cherrycoke het volgende:
hoge fire/lightning/magic resistance physical defence waar een tank nat van word immune tegen poisen, weapon breekt na 5-8hits
bonfire asestics voor extra uitdagingquote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je was toch anderhalve week geleden ofzo nog maar NG+?
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja man dikke slettendraak. Die wil je graag ganken.
[ afbeelding ]
Nice. Heb je die drie hommo's in die cave ook al genakt?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
bonfire asestics voor extra uitdaging
jepquote:Op woensdag 17 september 2014 21:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nice. Heb je die drie hommo's in die cave ook al genakt?
Op naar Old Iron King-DLC dus?quote:
ben ik mee bezig nu even mee gestopt morgen weer verder, ben zeer benieuwd naar de smelter demon 2.0quote:
Is wel leuk. Vooral de weg ernaartoequote:Op woensdag 17 september 2014 21:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ben ik mee bezig nu even mee gestopt morgen weer verder, ben zeer benieuwd naar de smelter demon 2.0
Begin je nu aan de tweede DLC, of is dit weer zo'n pre-release DLC-update/patch voor deel 3?quote:Op maandag 29 september 2014 20:23 schreef SuperFruitig het volgende:
1.3 gig patchmn ps3 download zo langzaam.
Heb nu 6 uur in de tweede dlc zitten en ben bij dequote:Op maandag 29 september 2014 20:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Begin je nu aan de tweede DLC, of is dit weer zo'n pre-release DLC-update/patch voor deel 3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heb veel moeite met mijn NG+++ hexer, maar vanavond gaat het wel lukken. Ik vind de dlc een stuk beter dan de eerste, mooie omgevingen, meer afwisseling in de enemies, sterker verhaal.
Alleen sommige stukken zijn goedkoop. Die rehashed SD en de hele weg er naartoe is echt slecht leveldesign. De stukjes met die barrlemen zijn wel tof, maar het is veelal gank op gank op gank.
Ik gok trouwens dat de 1.3gig patch een preload is voor t laatste dlc stuk. Ik ben benieuwd hoe veel ik nog moet in deze dlc (ik heb de memory entrance overigens ook al gevonden, ik gok voor de laatste baas). Volgens mij ben ik er bijna doorheen
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 09:12:43 ]
quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb nu 6 uur in de tweede dlc zitten en ben bij deRehashed SD was inderdaad best wel lame, maar vond 't wel een toffe battle (heb nooit moeite gehad met de normale SD dus dit was een redelijk koud kunstje). Die weg erheen is echt tergendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heb veel moeite met mijn NG+++ hexer, maar vanavond gaat het wel lukken. Ik vind de dlc een stuk beter dan de eerste, mooie omgevingen, meer afwisseling in de enemies, sterker verhaal.
Alleen sommige stukken zijn goedkoop. Die rehashed SD en de hele weg er naartoe is echt slecht leveldesign. De stukjes met die barrlemen zijn wel tof, maar het is veelal gank op gank op gank.
Ik gok trouwens dat de 1.3gig patch een preload is voor t laatste dlc stuk. Ik ben benieuwd hoe veel ik nog moet in deze dlc (ik heb de memory entrance overigens ook al gevonden, ik gok voor de laatste baas). Volgens mij ben ik er bijna doorheenIk ging ook steeds lui assisten maar mijn hosts gingen gewoon 8/10 keer dood onderweg omdat ze wilden rushen (wat overigens prima te doen is als je weet waar je moet lopen/stoppen).
Je kan ook een stukje skippen daar hè, door die lever te activeren en dan door 't hek te rennen. Ook een leuke uitdaging.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Yeah dat is echt een lame ass stuk. Die stukken met die levers is ook tergend overigens. Ik bedoel het is niet moeilijk omdat het uitdagend is, het is moeilijk omdat het een hele lamme manier is van trial and error. Een doodlopende gang doorrennen met een hek op het einde en een beest wat vuurballen schiet terwijl je geganked wordt door 4 enemiesquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Rehashed SD was inderdaad best wel lame, maar vond 't wel een toffe battle (heb nooit moeite gehad met de normale SD dus dit was een redelijk koud kunstje). Die weg erheen is echt tergendIk ging ook steeds lui assisten maar mijn hosts gingen gewoon 8/10 keer dood onderweg omdat ze wilden rushen (wat overigens prima te doen is als je weet waar je moet lopen/stoppen).
Je kan ook een stukje skippen daar hè, door die lever te activeren en dan door 't hek te rennen. Ook een leuke uitdaging.
Uitspelen? Naar Dragon Aerie bedoel je. Wel kut als je nog vroeg in de game bent ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Derde dlc is nog niet beschikbaar op ps3 helaas. Voor de 2e dlc moet ik eerst de game uit gaan spelen ivm Ashen Mist Heartjottem...
Ja okay niet uitspelen-uitspelen maar Ancient Dragon minimaal (en dan heb je het op 1 baas en 1 memory na uitgespeeld volgens mij).quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Uitspelen? Naar Dragon Aerie bedoel je. Wel kut als je nog vroeg in de game bent ja.
Ben inmiddels in Ivory King een toffe boss tegengekomen en één beetje laffe, gank-happy boss. Die ga jij stom vinden.
Ik hoop niet dat ik na de boss die ik nu tegengekomen ben de DLC uit heb, want dan is 'ie veel te makkelijk geweest.
Ik ben eigenlijk ook een beetje klaar met de gameplay. Heb niet echt meer een 'drive' om nieuwe shit uit te proberen. Wat ik gameplay-wise heel dope vind in Dark Souls is nieuwe uitrusting/strategie te exploiten en deze meester maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja okay niet uitspelen-uitspelen maar Ancient Dragon minimaal (en dan heb je het op 1 baas en 1 memory na uitgespeeld volgens mij).
Ik ben wel benieuwd naar de laatste DLC, de omgevingen en lore vind ik echt helemaal te gek. De game heeft zoveel sfeer en zo'n hoge uitwerking mbt story en de story-gerelateerde locaties. Ik haal daar zoveel inspiratie uit.
De gameplay is gewoon méh (ik zat gisteren in Shrine of AmanaWat een dom stuk is dat zeg). Maargoed ik zal die oude koe niet weer uit de sloot trekken
Ik heb met build een paar keer geswitched, maar voel niet de drive meer om specifieke nieuwe builds te maken. Op de een of andere manier is het maken van builds niet leuk meer als je zonder enige moeite al je stats kan respeccen. Ik had dat bij Diablo III ook heel erg. Dat ik er heel snel mee klaar was omdat het bouwen naar een build gewoon volledig weg was ivm de instant respec optie.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook een beetje klaar met de gameplay. Heb niet echt meer een 'drive' om nieuwe shit uit te proberen. Wat ik gameplay-wise heel dope vind in Dark Souls is nieuwe uitrusting/strategie te exploiten en deze meester maken.
Ik ga dan qua stats en upgrades 'sparen' voor een bepaald wapen of set om die vervolgens te masteren. Ik heb op dit moment niet echt meer de behoefte om nieuwe dingen uit te proberen. Hoewel ik in de Iron King-DLC nog wel een zeer vette GS heb gevonden (Majestic GS, is GS of Artorias 2.0) met speciale power stance, die wil ik eigenlijk nog even testen voor dual wield met een andere GS voor über dual-wield powerstance
Maarre, shrine of amana.. Daar was je toch nog niet voor 't eerst?vind 't wel een sfeervolle locatie, tevens beste twinky farm
Sir Alonnequote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Zit nu in die memory van Allone. Niet al te best weer, de tering.
Whutquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik krijg m ook niet gebeat trouwensMn glass cannon doet 0 damage en wordt bij vrijwel elke attack ge-one-shot. Daarnaast merkte ik dat ik echt geen zin meer had om door die non stop ganks te lopen / rennen die in die memory zitten.
Toen heb ik de 3e DLC maar even gestart (5 minuutjes ofzo). Zag er weer prima uit, ben benieuwd.
Die boss is dezelfde als de eerst boss die je tegen komt, alleen dan dubbel en met een army om zich heen (en dan met nog minder visibility).quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:36 schreef 2dope het volgende:
Ik heb 'm wel uitgespeeld, maar er is schijnbaar nog een boss alleen heb ik weinig zin om die nog op te zoeken. 7,5/10 voor mij.
Haha ja had al begrepen dat het nog zo'n 'pet' was.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die boss is dezelfde als de eerst boss die je tegen komt, alleen dan dubbel en met een army om zich heen (en dan met nog minder visibility).
Hoe meer ik er over nadenk, hoe slechter de game wordt. Tijd voor iets nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Er zijn in totaal drie of vier te vinden, verspreid over Frozen Eleum Loyce. Die zitten dan ergens achter een deurtje te wachten op een stoel. Als je ze benaderd dan teleporten ze naar de entrance van The Old Chaos. Dit zegt die onzichtbare phantom-chick ook in die cathedral, alleen zegt ze helaas niet wáár ze zitten. Ik heb er eentje nooit kunnen vinden. Maar ik had net genoeg (3) om alle poorten te sluiten tijdens de battle. Ik had ook nog twee summons bij me voor de lulz, was vrij overkill eigenlijk. Had 'm graag nog 1v1 gedaan (met alle LKs, zonder summons)quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe trommel je die LK dan op? Ik krijg er altijd maar 1 en dan blijven er dus altijd 2 poorten open.
Ik had trouwens 1x dat de Ivory Fucker geen hol deed maar gewoon bleef staan bij zijn spawn. Dat was echt debiel![]()
Thanks - koele game ook.quote:
Meh. Op een schaal van 1 tot 10 (waarbij DS1 als een 10 beschouwd wordt), is DS2 niet meer dan een 7 waard imo. De DLC verandert daar weinig aan (ook al heb ik die enkel bij jou gezien/gespeeld).quote:
Hoor ik vaker. Ik vond één ook toffer, maar een sequel maken op een meesterwerk is geen peanuts.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:18 schreef P8 het volgende:
[..]
Meh. Op een schaal van 1 tot 10 (waarbij DS1 als een 10 beschouwd wordt), is DS2 niet meer dan een 7 waard imo. De DLC verandert daar weinig aan (ook al heb ik die enkel bij jou gezien/gespeeld).
Waarheid.quote:
Ik vind helemaal mooi. Had liever gewoon nieuwe content gezien, maar dit is ook prima. Alleen jammer dat DaSo 1 niet ook meteen ff meegenomen wordt.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:00 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben wel benieuwd naar jullie mening over
Dark Souls 2 Remake: Scholar of the First Sin
helaas is bloodbourne ps4 only, ik denk ook niet dat er een DS3 komtquote:Op zondag 4 januari 2015 15:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vind helemaal mooi. Had liever gewoon nieuwe content gezien, maar dit is ook prima. Alleen jammer dat DaSo 1 niet ook meteen ff meegenomen wordt.
I knowquote:Op zondag 25 januari 2015 14:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
helaas is bloodbourne ps4 only, ik denk ook niet dat er een DS3 komt
hier zitten mijn handen weer te kriebelen om een DS2 replay te doenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
I know
Daarom had ik gehoopt op een collection-editie ofzo van DeSo, DaSo en DaSo II. Die games hebben sicke replay value dus zou sws kopen voor nieuwe generatie.
Ik heb hetzelfde, maar wacht daar nog ff mee tot april i.v.m. Xbone-versie.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:31 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik hier zitten mijn handen weer te kriebelen om een DS2 replay te doen
02-04-2015quote:Op zondag 25 januari 2015 14:36 schreef Manke het volgende:
April? Dacht februari, of komt dat alleen de last-gen versie uit?
Ik wacht op de dx11 versie
ik vraag me meer af wat er met die stoel is gebeurd, als je zo kwaad word dat je niet meer logisch meer kan nadenken en alles maar kapot gaat slaan. dan is het tijd voor bezoek aan meneer de psycholoogquote:
quote:
ik heb het al gepreordered staanquote:Op zondag 22 februari 2015 20:41 schreef 2dope het volgende:
Geen idee, fuck magic.
OK-artikeltje over SOTFS
http://nl.ign.com/dark-so(...)s-2-next-gen-preview
Fuck yeah! Die ga ik halen voor de ps4.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:41 schreef 2dope het volgende:
Geen idee, fuck magic.
OK-artikeltje over SOTFS
http://nl.ign.com/dark-so(...)s-2-next-gen-preview
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |