Zijn daar ook plaatjes van?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die oksels van Raymann, man man man
Ik tegen Marseille was dat geloof ik. Toen met die pirouette van Suarezquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik tegen Juventus toen met de rush van Sulejmani
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn daar ook plaatjes van?
Weet eigenlijk nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo kijk je niet vaker dan?
Toen speelde Ajax echt heel goed, maar die tegengoalsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik tegen Marseille was dat geloof ik. Toen met die pirouette van Suarez
Ik word hier niet echt vrolijk van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel goed opletten.
Livetopics zijn best grappig soms, maar niet als je de wedstrijd echt wilt volgenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is altijd gezellig, vooral op FOK!
Nope, nooit gehad. Zelfs toen ik zelf voetbaldequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen favoriete club zeker die je altijd wil volgen?
Bij Leiden CS is constant gezeik, sporen defect etc. Bij de hoofdingang zijn ze ook weer heerlijk aan het verbouwen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word hier niet echt vrolijk van.
Nog even terugkomend op Leiden CS, zowel de trein naar Groningen als die naar Lelystad was defect dus ook daar werd ik niet vrolijk van.
Je merkt aan de livetopics als de wedstrijd saai is, dan gaan sommige mensen namelijk gifjes posten van mooie vrouwen enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Livetopics zijn best grappig soms, maar niet als je de wedstrijd echt wilt volgen
Geen Zeeuwse clubs in het betaald voetbal hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nope, nooit gehad. Zelfs toen ik zelf voetbalde
niet trainen in shirt van je voetbalclubquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb toen maar de toeristische route gedaan naar Amsterdam via Haarlem.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Leiden CS is constant gezeik, sporen defect etc. Bij de hoofdingang zijn ze ook weer heerlijk aan het verbouwen.
Geen lichte voorkeur ook niet voor een club?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je merkt aan de livetopics als de wedstrijd saai is, dan gaan sommige mensen namelijk gifjes posten van mooie vrouwen enzo.
VC Vlissingen vroeger.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen Zeeuwse clubs in het betaald voetbal he
Ja, hoelang was dat geleden?quote:
Enorme lul die mod.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen lichte voorkeur ook niet voor een club?
[..]
Daar ben ik het ook mee eens.
Tot een zekere mod ze verwijderd
Hoe groot?quote:
Ik trainde in een MU shirtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet trainen in shirt van je voetbalclub
Baasquote:
Sorryquote:
Sorryquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op Chelsea na de meest aidserige kutclub van Engeland
Fergie-timequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt werkelijk alles is zaad aan die club.
What happened?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een tyfusspel is dat FM ook he, godverdomme
Onder van Gaal wordt het voetbal wel leuker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vreselijk voetbal altijd en al die Arabieren op de tribune daar
Oh jee je kan de game niet brekenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een tyfusspel is dat FM ook he, godverdomme
Beste CL-finale in tijden.quote:
Die CL finale Man Utd-Chelsea was echt heel kut om te kijken, gunde het beide clubs nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is het nu minder erg dan vroeger.
Toen was united echt onuitstaanbaar
Hoop jequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onder van Gaal wordt het voetbal wel leuker.
Eerste CL finale die ik helemaal zag en ook meteen de beste ooit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |