Lame.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al lang niet meer op unibet geweest.
Maar ik denk dat bookmakers info aan elkaar door spelen.
Lachwekkend snel gelimit
Jawel maar kijk bijna nooitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou jij daar niet van dan?
[..]
Jij bent geen fan van hem dus?
Waar ontken ik dat ik fan van hem ben?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze houdt van ballen, maar niet bij de voet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou jij daar niet van dan?
[..]
Lindgren was ook echt zo'n zouteloze speler altijdquote:
Waarom schiet je meteen in de verdediging, was gewoon een oprechte vraagquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar ontken ik dat ik fan van hem ben?
Maratrhonbet enzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ligt ook aan de bookie gok ik.
Bij bookies met goede odds belachelijk snel gelimit vergeleken met de bwins/unibets.
Jammerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel maar kijk bijna nooit
Subtiele grap hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze houdt van ballen, maar niet bij de voet.
Dat je nog maar maximaal mag inzetten.quote:
Vind ik ook somsquote:
Heb je KvdB meegekregen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Stinho
Ik was vandaag op Leiden CS.
Heb je niet gezien.
Ik ben weleens bij Ajax geweest toen ze EL speeldequote:
Kijk nu die wedstrijd tegen PAOK uit, wat was die Greg Swag allemaal aan het doen johquote:
Ik tegen Juventus toen met de rush van Sulejmaniquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben weleens bij Ajax geweest toen ze EL speelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |