quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En z'n declaraties bij de Vapiano XD
Jas van de club erbij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En z'n declaraties bij de Vapiano XD
Mwoa, ik denk dat een Bilal en een Ziyech wel voorbeelden zijn van 'betaalbare spelers' die een meerwaarde vormen + voor meer doorverkocht kunnen worden (en bij 'mislukking' niet veel in waarde zullen dalen).quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:40 schreef Tomasso het volgende:
. Er zijn in Nederland nou eenmaal geen betaalbare spelers waar we hogerop mee gaan komen.
Ok, kleine. Jammer dat gelatenheid regeert.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Meer kan ik er niet van maken, lange.
Toornstra zit boven het niveau van Den Haag, redelijk op niveau in Utrecht (uitschietertje hier en daar) en dan moet ie in 1 á 2 jaar boven het gros van de groep uitsteken om voor 10 miljoen te worden verkocht?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mwoa, ik denk dat een Bilal en een Ziyech wel voorbeelden zijn van 'betaalbare spelers' die een meerwaarde vormen + voor meer doorverkocht kunnen worden (en bij 'mislukking' niet veel in waarde zullen dalen).
Een Toornstra gaat inderdaad niet veel meer 5 mln opleveren denk ik. Als hij gewoon mee kan komen dan en niet echt zal excelleren (wat een beetje de verwachting zou zijn) is er geen club die er later nog meer dan 5 mln voor geeft denk ik.
Zelfs als hij daadwerkelijk makkelijk stappen zou maken en in 1-2 jaar uitblinker blijkt, is hij 26-27 zodra buitenlandse clubs hem zouden willen hebben, als je dan 10 mln vangt is het errug veel.
Vormer was in ieder geval gratis. Had best van waarde kunnen zijn als Clasie zich niet dusdanig had ontwikkeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toornstra zit boven het niveau van Den Haag, redelijk op niveau in Utrecht (uitschietertje hier en daar) en dan moet ie in 1 á 2 jaar boven het gros van de groep uitsteken om voor 10 miljoen te worden verkocht?
Ik heb mijn twijfels over Vormer 2.
Vormer is toch gewoon een breedtespeler. Als er iemand een auw heeft mag Vormer warmlopen. Wedstrijden beslissen en wereldpasses staan nog op de planning.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vormer was in ieder geval gratis. Had best van waarde kunnen zijn als Clasie zich niet dusdanig had ontwikkeld.
Tekst en logo er af knippen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:56 schreef Jimbo het volgende:
Vraagje;
Heeft iemand nog die foto van een stomende kuip ?
Hij is genomen aan het water achter die 3 flats die er staan, en volgens mij was het van de CL wedstrijd tegen dinamo kiev.
Je ziet zegmaar zo de kuip savonds, met rode en witte rook erboven, best pic ever
[ afbeelding ] deze zonder text
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:54 schreef Caland het volgende:
Krabby gaat lekker op vakantie. De laatste twee weken van de transferperiode. Nieuws heeft hij toch nooit. Met z'n kanker abonnement op de kanker voetbal international.
Dat is hij ook, maar toch degene die nog het dichts bij de basis zit. Vorig jaar was het bijna zover dat hij in plaats van Vilhena zou gaan spelen, maar raakte hij geblesseerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vormer is toch gewoon een breedtespeler. Als er iemand een auw heeft mag Vormer warmlopen. Wedstrijden beslissen en wereldpasses staan nog op de planning.
Een degelijke speler. Tja.. daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is hij ook, maar toch degene die nog het dichts bij de basis zit. Vorig jaar was het bijna zover dat hij in plaats van Vilhena zou gaan spelen, maar raakte hij geblesseerd
Het is een degelijke speler en de enige die een aardige corner en vrije trap in de benen heeft.
Ik verwacht weinig wonderen op het moment. Als dat gelatenheid is, dan zei het zo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ok, kleine. Jammer dat gelatenheid regeert.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:54 schreef Caland het volgende:
Krabby gaat lekker op vakantie. De laatste twee weken van de transferperiode. Nieuws heeft hij toch nooit. Met z'n kanker abonnement op de kanker voetbal international.
Wonderen verwachten doe ik niet. Het enige dat ik verlang, is dat het beetje geld wat we eindelijk hebben, verstandig wordt uitgegeven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig wonderen op het moment. Als dat gelatenheid is, dan zei het zo.
Daarvoor zitten we in een te vroeg stadium van de wederopbouw. Veel supporters kunnen daar het geduld niet voor opbrengen. Kijken teveel naar de concurrenten en spiegelen Feyenoord daaraan. Dat gaat op den duur frustreren. Snap ik.
Daar zijn ze nu toch mee bezig, met verstandig geld uit geven?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wonderen verwachten doe ik niet. Het enige dat ik verlang, is dat het beetje geld wat we eindelijk hebben, verstandig wordt uitgegeven.
Daar moeten we een goed scoutingsapparaat voor hebben. Is er niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wonderen verwachten doe ik niet. Het enige dat ik verlang, is dat het beetje geld wat we eindelijk hebben, verstandig wordt uitgegeven.
Toornstra is middelmaat volgens Tomasso. Zouden we dus niet moeten halen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu toch mee bezig, met verstandig geld uit geven?
Tot dusver wel. Echter, mocht Toornstra voor 4 miljoen of meer worden gehaald, zou ik dat onverstandig vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu toch mee bezig, met verstandig geld uit geven?
Dat constateren we allebei. Maar dat mag toch geen excuus zijn om dan maar middelmaat te halen, omdat men verwacht dat er spelers worden gekocht?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar moeten we een goed scoutingsapparaat voor hebben. Is er niet.
Ik verwacht dat eerlijk gezegd niet. Vergeet niet dat de transfermarkt nog 12 dagen geopend is. Naarmate de deadline nadert, zakken de prijzen ook. Het niet uitgeven van je transfergeld aan bijvoorbeeld een Guidetti, vind ik verstandig omgaan met je geld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tot dusver wel. Echter, mocht Toornstra voor 4 miljoen of meer worden gehaald, zou ik dat onverstandig vinden.
Klopt. Soms kun je beter gewoon niks doen, dan je geld aan de verkeerde spelers uitgeven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verwacht dat eerlijk gezegd niet. Vergeet niet dat de transfermarkt nog 12 dagen geopend is. Naarmate de deadline nadert, zakken de prijzen ook. Het niet uitgeven van je transfergeld aan bijvoorbeeld een Guidetti, vind ik verstandig omgaan met je geld.
Je hoeft geen geld uit te geven om verstandig om te gaan met je geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |