Nahh...quote:
Eensquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die chocolocoWat een gast was dat ook inderdaad
Ik word nieuwsgierig van al die namenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zijn die mensen gebleven dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
doodquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar zijn die mensen gebleven dan?
Weggegaan toen JNG opgeheven werdquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar zijn die mensen gebleven dan?
Inso en Msacras discussiesquote:
GRTD kwam er toch vrij snel voor in de plaats, of verhuisden die hele JNG kliek pas later naar hier?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weggegaan toen JNG opgeheven werd
Je had erverder ook niet veel aan hoor.
Inso had ze al lang en breed afgekeurd hier.
Best snel alquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GRTD kwam er toch vrij snel voor in de plaats, of verhuisden die hele JNG kliek pas later naar hier?
Nee GRTD was er al lang, wij hebben toen de oude grtd-kliek weer weggejaagdquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GRTD kwam er toch vrij snel voor in de plaats, of verhuisden die hele JNG kliek pas later naar hier?
quote:
Waar zijn die dan heen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee GRTD was er al lang, wij hebben toen de oude grtd-kliek weer weggejaagd
Laterquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die andere sc in GC vooral.quote:
Inderdaad.quote:
Die is wel hopeloos saai hoorquote:
Wie?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is wel hopeloos saai hoor
En KKJ post erin
Who the hell is KKJ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is wel hopeloos saai hoor
En KKJ post erin
Stuart als laatste uitgestorvenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand meer die hier nog post?
Nope. Echt niemand.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand meer die hier nog post?
Linkje? Ik kan hem niet meer vinden.quote:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=17quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Linkje? Ik kan hem niet meer vinden.
Sowieso nieuwsgierig welke plek topic openen ik heb, vast heel laag
quote:
Zoek maar op walvissenjacht greenpeace op google.quote:
Als je het over mongolen hebtquote:
Ik kan niemand missen die ik niet ken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope. Echt niemand.
Niet dat je iemand ook maar mist, eigenlijk.
ik zat er al sinds februari ofzo haha jullie volgden mij en promquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee GRTD was er al lang, wij hebben toen de oude grtd-kliek weer weggejaagd
wat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Zoek maar op walvissenjacht greenpeace op google.
Ik volgde jou inderdaadquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zat er al sinds februari ofzo haha jullie volgden mij en prom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |