Als JC zijn verjaardag viertquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Wanneer is er een GRTD meet dan?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Locatie is het allermoeilijkste
Zullen we dan op de kinderboerderij afspreken?quote:
Was het dicht?quote:
Ok doeiquote:
Hij gaat bezwaar maken, let maar opquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elan is de dronken oom op mijn bruiloft.
Sluiten we hem op in het varkenshok.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen we dan op de kinderboerderij afspreken?
Uhuquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Denk dat Utrecht wel het meest geschikte is
Voor wat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Kut, ik dacht een sterke bluf te hebben hier.quote:
Zou wel baas zijn opzichquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij gaat bezwaar maken, let maar op
Waarom doei? Ik poste hier al toen hij nog open was hoor.quote:
Een meetquote:
Maar het is straks wel te koud om buiten te chillenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Weet ik tochquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom doei? Ik poste hier al toen hij nog open was hoor.
7 oktoberquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer ga je eigenlijk vragen?
hahahquote:
Wie zegt dat ik niet bluf.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut, ik dacht een sterke bluf te hebben hier.
Naarling.
hahaha ong dat was rond deze tijd ja vorig jaarquote:
Wat boeit het ons als je een ban krijgt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga niet meer in SEX SC posten, anders krijg ik ban. Dat doe ik jullie niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Weet ik niet. Wat is leuk om te doen?quote:
Waarom ban?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga niet meer in SEX SC posten, anders krijg ik ban. Dat doe ik jullie niet aan.
Ja ripquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha ong dat was rond deze tijd ja vorig jaar
Vis een optie?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet ik niet. Wat is leuk om te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |