Stalkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond het ook zo mooi dat hij maar bleef volhouden dat hij 3/4 keer per week kookte, maar elke avond was het:
Even eten halen
Even eten laten bezorgen![]()
En elke week hetzelfdeVolgens mij weet ik nog wat hij elke dag at
Meer een nuchtere sfeer denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuker daar, weet niet waarom
Indiaas of chineesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond het ook zo mooi dat hij maar bleef volhouden dat hij 3/4 keer per week kookte, maar elke avond was het:
Even eten halen
Echt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]hij praatte altijd met mij via DM als hij weer trollde en dan lachten we mensen uit dat ze hem geloofden. Naja niet echt uitlachen natuurlijk maar Stuart en ik hadden wel lol ehehheehe
weet ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]hij praatte altijd met mij via DM als hij weer trollde en dan lachten we mensen uit dat ze hem geloofden. Naja niet echt uitlachen natuurlijk maar Stuart en ik hadden wel lol ehehheehe
Echt? Als je eten afhaalt of laat bezorgen is het bijna altijd wel lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En elke dag klagen dat het NIET te eten was.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:03 schreef supersof het volgende:
waarom doe je zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Even eten halen
ja dat was de periode voor ik hem een pedo noemde en hij zorgde voor een ban.quote:
en dat was dus daarnaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Hij DMde me een keer dat hij jou echt verschrikkelijk vindt![]()
Of Pizza.quote:
Niemand merkte er wat van dat ik niet meer kon opstaan van m'n stoel hier.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat was de periode voor ik hem een pedo noemde en hij zorgde voor een ban.
Lekker tot diep in de nachtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand merkte er wat van dat ik niet meer kon opstaan van m'n stoel hier.
Altijd die discussies voeren hier
Dat blijf ik echt raar vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand merkte er wat van dat ik niet meer kon opstaan van m'n stoel hier.
Altijd die discussies voeren hier
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of Pizza.
Ik zag hem altijd voor me als zo`n nette vent met een iets te foute regenjas die dan een chocolade-ei ging kopen ofzo, tussen allemaal kinderen:
Zou je gelijk aan denken inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat was de periode voor ik hem een pedo noemde en hij zorgde voor een ban.
Ik ben bang dat ik nu vannacht niet meer kan slapen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Nederland 1 bestaat niet meer, het is nu NPO 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |