Ik hou het soms dagen vol zonder enige vorm van masturbatie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik probeer ook wel eens een kwartier niet te fappen. Ik heb ook geen discipline.
Nou ja, we waren niet arm of zo. Hij had echt een supergoede baan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet ook wel als je gewoon een budget hebt
Maar ik had dan geld zat en dan haalde ik alleen maar snacks als ik home alone was![]()
![]()
Dan had ik wel veel dingen gehaald die ook gewoon lekker zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, we waren niet arm of zo. Hij had echt een supergoede baan.
Ik heb het één keer 50 dagen volgehouden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou het soms dagen vol zonder enige vorm van masturbatie.
50 dagen grijsquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb het één keer 50 dagen volgehouden.
Ik ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb het één keer 50 dagen volgehouden.
Hij was een healthfreak, dus deed dat niet zo vaak. Maar goed ook eigenlijk, want ik wilde het liever ook niet teveel in huis hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had ik wel veel dingen gehaald die ook gewoon lekker zijn
Ik heb liever altijd wat snacks in huis, vind het echt kut als er niks lekkers in huis is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij was een healthfreak, dus deed dat niet zo vaak. Maar goed ook eigenlijk, want ik wilde het liever ook niet teveel in huis hebben.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever altijd wat snacks in huis, vind het echt kut als er niks lekkers in huis is.
Daarom zonde dat je geen vriendin kan kopen bij het snoepgoed.
Jawel hoor, bij de Jamin heet dat alleen een zure matquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever altijd wat snacks in huis, vind het echt kut als er niks lekkers in huis is.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel hoor, bij de Jamin heet dat alleen een zure mat
[..]
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Veel gezonde dingen zijn ook lekker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
En toch neig je vaak naar snacks. Terwijl fruit of iets dergelijks even lekker kan zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Veel gezonde dingen zijn ook lekker.
Maar die gezonde dingen kunnen dan ook snacks zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Veel gezonde dingen zijn ook lekker.
Daarom haal ik de snacks niet in huis en het fruit wel. Dan ga je voor het fruit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch neig je vaak naar snacks. Terwijl fruit of iets dergelijks even lekker kan zijn.
Ik moet sowieso meer fruit gaan eten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom haal ik de snacks niet in huis en het fruit wel. Dan ga je voor het fruit.
dat is dan zonde welquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eet weinig fruit terwijl ik het wel lekker vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |