Dat is echt vies inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Wat ook echt kut is, als je dan naar gezond brood beleg gaat zoeken je alleen maar bij die gore meuk uitkomt zoals appelstroop enzo. Tering man doe even normaal
![]()
![]()
![]()
Drop vind ik ook niet zoquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt
Wel smeerkaas dus en gesmolten kaas
Ik lust ook geen drop![]()
Appelstroop met kaas is lekker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Wat ook echt kut is, als je dan naar gezond brood beleg gaat zoeken je alleen maar bij die gore meuk uitkomt zoals appelstroop enzo. Tering man doe even normaal
![]()
![]()
![]()
Oh, ik dacht dat je bedoelde met 'het is maar een gevoel' dat je bedoelde dat je het wel wist dus ik dacht laat ik me er niet mee bemoeienquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag me corrigeren als het niet zo is hoor.Ik heb me er niet echt in verdiept.
Ja, en dan gaat dat ding lekker op de een of andere manier en heel je keukenkastje één grote teringzooi.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Appelstroop met kaas is lekker.Maar het is zo plakkerig.
Garnalensalade.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepOf tonijn, of garnaal, of kipsaté etc.
Ulghquote:
quote:
quote:
Hmm ja dat laatste is erg lekker jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Garnalensalade.Of gerookte zalmsalade. Of gewoon gerookte zalm plakjes met kruidenkaas.
ohja dat moet ik ook nog eten nu ik weer vlees eetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |