Ligt er aan wat je onder gezond verstaat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Bolletjes of puntjes zijn wel lekker. Maar ik heb altijd het idee dat die helemaal niet gezond zijn.
Ach ik kan daar niet zo wakker van liggenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Bolletjes of puntjes zijn wel lekker. Maar ik heb altijd het idee dat die helemaal niet gezond zijn.
Voor niemand niet.. behalve als je er heel veel van eet..quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
Witbrood eet ik weinig vult gewoon niet voor mij.
Overnight oats.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Tijd om overnight oats klaar te maken
Ik heb nooit Nutella in huis. Sowieso niet veel zoet beleg. Jam op een croissantje is wel lekker, maar zo vaak eet ik dat niet. Tegen de tijd dat ik weer eens een croissant eet is de jam al beschimmeld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Nutella is ook genot hoor
Oh jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lach vooral omdat het herkenbaar is
Ik heb het idee dat het niet echt wat toevoegt qua voedingsstoffen. Maar dat is puur een gevoel hè.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je onder gezond verstaat?
quote:
Ohquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het niet echt wat toevoegt qua voedingsstoffen. Maar dat is puur een gevoel hè.
Kaasquote:
Ik eet ook alleen jam op croissant jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nooit Nutella in huis. Sowieso niet veel zoet beleg. Jam op een croissantje is wel lekker, maar zo vaak eet ik dat niet. Tegen de tijd dat ik weer eens een croissant eet is de jam al beschimmeld.
Ga weg uit Nederland jij je bent geen echte Hollander!!!!! Je lust geen kaas.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaas
Gekookte gelderse worst
Salami
Smeerkaas
Pindakaas
Mijn moeder haalt ook altijd hetzelfde in huis, patatje joppie chips wat niemand lekker vind.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Hij neemt ook elke weekend qua snacks hetzelfde mee. Al jaren lang
Nu maakt me dat niet uit, want ik eet het niet meer zoveelMaar wel heel apart
Echt elk weekend altijd Lays paprika. terwijl hij weet dat ik en m`n broertje dat echt niet heel lekker vinden ofzo![]()
Hij zelf volgens mij ook nietMaar volgens mij kan hij niet zo goed tegen verandering met die dingen
Kloptquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga weg uit Nederland jij je bent geen echte Hollander!!!!! Je lust geen kaas.
Je mag me corrigeren als het niet zo is hoor.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Wat ook echt kut is, als je dan naar gezond brood beleg gaat zoeken je alleen maar bij die gore meuk uitkomt zoals appelstroop enzo. Tering man doe even normaal
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |