Wat zou je het liefst willen doen dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar als je thuis woont en je ouders oid koken of je eet vaak op je werk dan is het echt al heel erg lastig want dna moet je het dus weer zelf inschatten wat weer zo vaak fout gaat. Lastig allemaal.
Ik vind dit ook maar schijtwerk. Ik weet precies hoe het moet maar ik moet er niet aan denken om dit later als werk te gaan doen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh bij ons ook vaak. Mijn vader boeit het zo weinig, die neemt altijd hetzelfde saaie brood mee
Ik ben sowieso niet zo'n brood eter eigenlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh bij ons ook vaak. Mijn vader boeit het zo weinig, die neemt altijd hetzelfde saaie brood mee
In de ochtend vind ik het soms wel moeilijk om brood te eten. Dan eet ik gewoon volle yoghurt met muesli.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo'n brood eter eigenlijk.Geroosterd is wel lekker. Of een tosti. Of wentelteefjes.
Onderzoek doen naar shit die wél werkt ipv geld pompen in gezonde kantines en shit die toch niet werken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou je het liefst willen doen dan?
Wentelteefjes is echt genotquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo'n brood eter eigenlijk.Geroosterd is wel lekker. Of een tosti. Of wentelteefjes.
Ja, dat is kut hoorquote:
In de ochtend altijd havermout, yoghurt met fruit of een smoothie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In de ochtend vind ik het soms wel moeilijk om brood te eten. Dan eet ik gewoon volle yoghurt met muesli.
Ja.quote:
Ik moet mijn blender maar eens vaker gaan gebruiken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
In de ochtend altijd havermout, yoghurt met fruit of een smoothie.Ik kan ook niet veel wegkauwen 's ochtends. Daarom lekkere vloeibare shit.
Ik vind alleen bolletjes lekkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me juist ook wel wat voor jou om inderdaad advies en voorlichting te geven, of mee te doen aan campagnes ofzoquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Onderzoek doen naar shit die wél werkt ipv geld pompen in gezonde kantines en shit die toch niet werken.
Of les geven op scholen enzo enzo. Ja weet niet zo goed.. Eerst maar even master doen en kijken wat ik daarmee kan. Onderzoek doen vind ik wel leuk maar ik vind het ook wel heel leuk om van alles in de praktijk te kunnen doen
.
Ik lach vooral omdat het herkenbaar isquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is kut hoor![]()
Als je even naar de bakker gaat, en je haalt lekker broodmet sesam ofzo![]()
Dat is zoveel lekkerder dan een halfje saai brood wat in de supermarkt ligt
Goed dat je het zegt! Tijd om overnight oats klaar te makenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
In de ochtend altijd havermout, yoghurt met fruit of een smoothie.Ik kan ook niet veel wegkauwen 's ochtends. Daarom lekkere vloeibare shit.
Bolletjes of puntjes zijn wel lekker. Maar ik heb altijd het idee dat die helemaal niet gezond zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind alleen bolletjes lekkerOf tosti/geroosterd idd
Ja, zoiets lijkt me ook wel leukquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me juist ook wel wat voor jou om inderdaad advies en voorlichting te geven, of mee te doen aan campagnes ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |