SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
Ohjaquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Toen we zelf pizza gingen beleggen een keer.
Ja, sure..quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewicht na - gewicht voor werkt ookt lijkt mij
Niet meerquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat ding heb ik niet eens verder
Maar doe jij dat wel zo bij elke boterham?
Ja, dat is het meer inderdaad. Lijkt me gewoon zoveel werk, maar wel beter als je het doet. Want ik denk dat ik nu wel vaak teveel beleg gebruikquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, sure..Maar als je al je eten hele dag bij moet houden dan is dat wel veel werk
[..]
Niet meer. Maar ik heb het 2 jaar lang zo gedaan
. Omdat ik zonder het bij te houden te weinig at en omdat het me een fijner gevoel gaf om meer te gaan eten. Maar nu ben ik er mee gestopt omdat ik dacht het niet meer nodig te hebben omdat ik dacht wel op mn gevoel af te kunnen gaan, maar blijkbaar niet. Eet dan weer veels te weinig dus ga maar weer bijhouden
.. maar zo schijt veel werk
Deze week maar weer eens doen. Donderdagavond dan heb ik weekend.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ohja
godverdomme lekker is dat
Dat doe ik ook omdat ik brood vaak niet lekker vind. Snel te droog. Dan maar meer beleg erop zodat het goed smaakt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is het meer inderdaad. Lijkt me gewoon zoveel werk, maar wel beter als je het doet. Want ik denk dat ik nu wel vaak teveel beleg gebruik
ik had vandaagquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Deze week maar weer eens doen. Donderdagavond dan heb ik weekend.
Het is écht heel veel werkquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is het meer inderdaad. Lijkt me gewoon zoveel werk, maar wel beter als je het doet. Want ik denk dat ik nu wel vaak teveel beleg gebruik
Donequote:Op maandag 18 augustus 2014 22:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe godverdomme nu een ander plaatje in de OP.
Vers brood halen bij de bakkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doe ik ook omdat ik brood vaak niet lekker vind. Snel te droog. Dan maar meer beleg erop zodat het goed smaakt.
Nice. Wanneer kom je deze kant op G?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik had vandaag
mijn moeder kwam thuis eten en die vroeg wat ik wou eten
Ja, maar ons brood komt altijd van de super.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vers brood halen bij de bakker![]()
Dat moet je wel lekker vinden toch?
moeten we ff kijken Gquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice. Wanneer kom je deze kant op G?
Precies. Je moet het gewoon elke dag doen, vanaf het moment dat je gaat etenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is écht heel veel werk. Vooral omdat je ook eigenlijk alles meteen moet bijhouden omdat het anders zonde is.. Stel je houdt alleen je beleg bij maar niet je avond eten, dan weet je enkel iets over je beleg maar dat zegt uiteindelijk nog niks en dat maakt het wel erg lastig
Nee man.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moeten we ff kijken G
maar heeft geen haast toch?
Maar als je thuis woont en je ouders oid koken of je eet vaak op je werk dan is het echt al heel erg lastig want dna moet je het dus weer zelf inschatten wat weer zo vaak fout gaat. Lastig allemaal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Je moet het gewoon elke dag doen, vanaf het moment dat je gaat eten
Oh bij ons ook vaak. Mijn vader boeit het zo weinig, die neemt altijd hetzelfde saaie brood meequote:Op maandag 18 augustus 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ons brood komt altijd van de super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |