Is die vraag al geweest vandaag?quote:
Nee ik lees niet meer allesquote:
Great minds en alles, en toevallig gaf jij ook weer het antwoord.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:26 schreef picodealion het volgende:
Wel toevallig, echt exact dezelfde vraag en kenmerken.
TV / [FOK! Movie Trivia] - Augustus 2014 - Deel V
quote:
Bij die twee samen denk ik aan Wild Hogs, maar ik kan de rest zogauw niet plaatsenquote:
FOK! Movie Trivia Stand augustusquote:
Ja hij zit in District 9, Elysium, Open Grave en The A-Teamquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:56 schreef DragonFodder het volgende:
Zijn internationale debuut was in een science fiction film van een protegé van peter jackson.
Hij ja. En zijn naam?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja hij zit in District 9, Elysium, Open Grave en The A-Team
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:47 schreef hornage het volgende:
American History X
The Incredible Hulk
The Illusionist
Red Dragon
Fight Club
25th Hour
Jawelquote:
2014quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:56 schreef Dopekoe het volgende:
Hoewel het 1e plaatje wat meer op This is the end lijkt...
Z'n laatste film die ik ken was This is the end....quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:50 schreef DragonFodder het volgende:
1e the other boleyn girlmaar ze zit wel in The Other Boleyn Girl
tweede is The Beach.
Onderste Year one? of 10.000BC?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef DragonFodder het volgende:
1 en 3 zijn dezelfde film neem ik aan?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:55 schreef DragonFodder het volgende:
3: malificent
1: three musketeers?
Netjes, kan volgens mij niet korter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:42 schreef picodealion het volgende:
Sellers - Dr. Strangelove - Stanley Kubrick - Eyes Wide Shut - Tom Cruise - Interview with the Vampire - Brad Pitt
Ken je klassiekersquote:
En dat maakt 7/7quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:52 schreef JayHovah het volgende:
Dan moet actrice 2 Ellen Page van Inception zijn
lamers +1quote:
Juliette Lewisquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Amy Adams? Ik dacht even Grace Kelly te zien.
Ben je nou serieus picoquote:
Van X2quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja. Moet ik nightcrawler ergens van kennen?
Nu zijn naam nogquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:17 schreef pipster het volgende:
Major Briggs--> Echte naam weet ik niet.
Fire Walk With Me
Needfull Things
2 andere titels met hem mag ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kom maar met een hintje dan.
Ik dacht ook dat hij er in zou zat. Punt aangepast.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Volgens mij is Ben Kingsley helemaal niet goed.
We gaan wat mij betreft verder met de vraag van Dopekoequote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:22 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
2 andere titels met hem mag ook
Begin jaren 90 zat hij in een film met Robin Williams en in een film met Sylvester Stallone
Film 1: Robin Williams - BH - DH - JRquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:48 schreef picodealion het volgende:
Flubber
Demolition Man (Juiste jaar, verkeerde film)
FOK! Movie Trivia Stand augustusquote:
Dat zou een heel mooi plaatje op kunnen leveren maar niet echt SFWquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:03 schreef hornage het volgende:
Verbind onderstaande actrice met Milla Jovovich
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:16 schreef GradB het volgende:
dakota fanning -> war of the worlds -> tim robbins -> tinker tailor soldier spy -> gary oldman -> fifth element -> milla jovovich
ben alleen niet zeker van tim robbins in tinker tailor soldier spy...
Hoppaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:23 schreef Dopekoe het volgende:
Dakota Fanning -> War of the Worlds -> Tom Cruise - Tropic Thunder - Robert Downey Jr - The Avengers - Samuel L Jackson - Pulp Fiction - Bruce Willis - Fifth Element -> Mila Jovovich
Die is van de Matrix en is geen ruimteschipquote:
8 letters beginnend met een Nquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:42 schreef GradB het volgende:
Ripley?
(net als Sigourney's karakter)
De 1e 2 letters zijn al goedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:17 schreef pipster het volgende:
Nocturne?, al doet dat geen bellen rinkelen.
quote:
GradB +1quote:
Chris Prattquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:38 schreef GradB het volgende:
Mag ik 9 acteurs/actrices uit Guardians of the Galaxy?
6/9quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:44 schreef pipster het volgende:
James Gunn (acteurs/actrices zoek ik)
Vin DieselZoe Saldana
Michael Rooker
Benicio del Toro
Stan Lee?
8/9quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:44 schreef Dopekoe het volgende:
[..]Chris Pratt
Karen Gillian
Vin Diesel
Maakt 9quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:19 schreef DragonFodder het volgende:
alec baldwin
harrisson ford
ben affleck
chris pine
begrijpelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:40 schreef GradB het volgende:
wel 2 series in mijn hoofd... kan hem niet in een film plaatsen
quote:When Prince Fabious's bride is kidnapped, he goes on a quest to rescue her... accompanied by his lazy useless brother Thadeous.
quote:After the death of his uncle, the 14-year-old schoolboy Alex Rider is forced by the Special OperationsDivision of Britain's secret intelligence service, MI6, for a mission which will save millions of lives
quote:Friends on a camping trip discover that the town they're vacationing in is being plagued in an unusual fashion by parasitic aliens from outer space.
quote:Robinson Crusoe flees Britain on a ship after killing his friend over the love of Mary. A fierce ocean storm wrecks his ship and leaves him stranded by himself on an uncharted island.
1/3quote:
lamers +1quote:
3/4quote:
Er zit ook nog een acteur in die de laatste tijd voornamelijk in reclames te zien is op tvquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:34 schreef lamers het volgende:
Kan niet op de naam van de regisseur komen, gevalletje op het puntje van mijn tong.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:44 schreef lamers het volgende:
Nu is het een gevalletje van ik moet gaan maar die van C1000 ja?
Maar natuurlijk welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:50 schreef wyccie het volgende:
En dan bedoel je vast niet Cas Jansen.
Hij komt me niet eens bekend voor dus dan heeft gokken geen nutquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:00 schreef wyccie het volgende:
Nee joh, ga maar films raden. Fantasyfilms.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 07:23 schreef DragonFodder het volgende:
The great gatsby
Hairspray
Chronicles of narnia: prince vaspian?
Gecheckt. Alleen prince vaspian is goed.quote:
Dat klinkt als Dorian Gray uit League of extraordinary gentlemenquote:A corrupt young man somehow keeps his youthful beauty eternally, but a special painting gradually reveals his inner ugliness to all.
Bijnaquote:
Bijnaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat klinkt als Dorian Gray uit League of extraordinary gentlemen
3/3quote:
Fair enough, wist niet eens dat ie een eigen film hadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Bijna
[..]
Bijna
De film heet Dorian Gray. Ik tel GradB goed, want die heeft het juiste verhaal in gedachten.
[..]
10/10quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:46 schreef Dopekoe het volgende:
Reservoir Dogs
From dusk till dawn
Little Nicky
U-571
National Treasure
Natiional Treasure 2
Duidelijke beschrijvingquote:
Had ook niet anders verwachtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:05 schreef DragonFodder het volgende:
ra
jack o'neill
general west
skaara
film?quote:Tom Hanks's writer-directorial film debut.
quote:The bass player played by Ethan Embry is never explicitly named. All references to him in the film are as, "the bass player", and in the credits he is listed as "T.B. Player".
quote:According to Tom Hanks, Charlize Theron was the first actress to audition for her part and the first person to be cast in the movie
quote:{film} is neither overly sentimental nor overly cynical. It looks at the invention of our pop-rock mythology, and the bands that fed it until they were consumed by it, just as you'd expect Tom Hanks to: with open eyes (and a raised eyebrow)
quote:A Pennsylvania band scores a hit in 1964 and rides the star-making machinery as long as it can, with lots of help from its manager.
Wist niet dat ie al zo lang films maaktequote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:42 schreef DragonFodder het volgende:
Dan maar zo.
De titel heeft 4 woorden.
1. 3e woord uit de titel van een tienercomedy met het klassieke lelijke eendjes thema
2. 2e woord uit de titel van een film met daarin een mensenhoofd op spinnenpoten
3. 2e woord uit de titel van een film over goochelaars en mentalisten uit 2013
4. 1e woord uit de titel van een Spike Lee film uit 1889
2 klopt niet. ik bedoel een film uit 1980, een remake.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:46 schreef GradB het volgende:
1 that (she's all that?)
2 mist (the mist?)
3 you (Now you see me?)
4 ...
that missed you ..
volgens mij zit ik niet goed
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:46 schreef picodealion het volgende:
That Thing You Do?
That Thing They Do?
quote:changed costumes 85 times, more than Elizabeth Taylor in Cleopatra (1963).
wore 39 hats, 45 pair of shoes, and 56 pairs of earrings. Because of this,
was an entry in "Guinness World Record" that year.
quote:was cast after she wrote a long and desperate letter to director Alan Parker convincing him she was perfect to play the role. The letter was accompanied by a copy of her video for "Take A Bow" where she had specifically asked the director that it should resemble the '40s and '50s.
wie?quote:Trade Mark (2)
Boston accent
Often plays tough, no-nonsense characters
quote:He and some friends were actually booked to fly on one of the planes that crashed in to the twin towers on September 11, 2001. Originally planning on flying from Boston to Los Angeles but at the last minute they decided to charter a plane to Toronto, Canada for a film festival and then from there to Los Angeles. A near brush with death that he still dreams about today. "We certainly would have tried to do something to fight. I've had probably over 50 dreams about it."
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:23 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb het lichtknopje nog niet gevonden....
quote:Considers The Truth About Charlie (2002) his worst film
Neuquote:
quote:
Nu ik weet wie het is, snap ik de afkortingen ookquote:
buried?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:24 schreef GradB het volgende:
[..]
Het is geen animatie, maar de karakters zijn wel alleen stemmen. Met uitzondering van Ivan
is hem net niet helemaal, maar er zijn van mij ook wat typo's/misspellingen goedgerekend.. dusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:26 schreef DragonFodder het volgende:
ja, die nieuwe van Tom Hardy.. Lock dacht ik.
wie?quote:Has made two movies back-to-back starring Meryl Streep: Doubt (2008) and Julie & Julia (2009). In the latter she has no scenes with Streep.
gradB +1quote:
De film komt uit 1998, ik vond het net zo'n ondergewaardeerd pareltje als kiss kiss, bang bangquote:
Dat er wel iemand is, maar dat die het niet weet? Vaak zat dat ik me afvraag of iemand überhaupt met de vraag bezig is terwijl ik hints post.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat is het nut dat je dit zo vaak al na een paar minuten post?
Geen nutquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat is het nut dat je dit zo vaak al na een paar minuten post?
quote:
John Cusack - 1408 - Samual L Jackson - Pulp Fiction - Bruce Willis - Looper - Joseph Gordon Levitt - Inception - Leonardo di Caprioquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:18 schreef DragonFodder het volgende:
Mag ik een ketting van Joan Cusack naar Leonardo diCaprio?
inderdaadquote:
knap, zo kort kon ik het niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:27 schreef picodealion het volgende:
Joan - School of Rock - Jack Black - Mars Attacks - Lukas Haas - Inception - Leo
ik zie dat er een puntje bij mij is weggevallen.. zou je deze hier kunnen aanvullen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
knap, zo kort kon ik het niet.
pico +1
augustus
40 DragonFodder
21 Sands
16 lamers
16 picodealion
14 GradB
13 Dopekoe
12 Sasquatsch
7 FireFox1