Hilarisch; in de VS kost ie de kale prijs in dollars - incl belasting. Zal nog wel VAT bijkomen, afhankelijk van de staat waar je hem koopt, maar als je dat slim doet is dat < 10%. Heb je voor zo'n 40.000 dollar een WRX STI, das ongeveer dezelfde prijs als een Golfje eco 1.2 met 33pk hier.
Nog erger: een Amerikaanse auto hier kopen, aangezien die in de VS nog goedkoper zijn!
Ford Mustang begint bij 23.600 USD. Dat is net zo duur als een kale Polo hier

quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 02:27 schreef hearmeout het volgende:[..]
Echt he. Van die modellen die er eigenlijk utizien als een Opel Astra uit 2001 maar dan met dikke grills, uitlaten, spoilers, etc. Komt zo 'kijk mij patser zijn' over.
Functie over vorm; het zijn auto's gebouwd om keihard, evt door de bocht, te gaan. Als je liever voor 'kijk mij nou patser zijn in een auto die het niet waar kan maken' auto's gaat is dat prima, maar je rijdt een WRC Sti niet om de looks, maar omdat ie fucking snel kan.
Overigens gaat mijn voorkeur daarom uit naar de GTR, maar die is gelukkig maar twee keer zo duur als een Sti.
quote:
Waarom? Wanneer houdt het op?
Als wij besluiten op andere partijen te stemmen. Elke keer weer stemmen we voor diezelfde club mensen die belastinggeld uitgeven alsof wij er niet voor hoeven te werken elke dag.
[ Bericht 53% gewijzigd door NiGeLaToR op 20-08-2014 08:00:27 ]