abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143579707
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 01:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Men kin altyd bliuwe dreamen, kameraat. :D

Is Frysk voor jou trouwens te verstaan? Het lijkt erg op Dansk vind ik zelf. O+ En Svensk lijkt ook weer op Deens en Noors. :D
Ik versta het.
Men kan altijd blijven dromen.

Maar dat het op Zweeds lijkt vraag ik me af.

Ligt ook aan de uitspraak. Denen Noren en Zweden kunnen elkaar een brief schrijven en het lezen. Maar als een Deen begint te praten moeten de Zweed en Noor hun best doen.
pi_143579748
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 01:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Met euro's denken te kunnen betalen in Fryslan. :')
Gekke Nederlanders die de Friese taal niet machtig zijn en dan niet eens een kopje koffie kunnen bestellen in het Fries. :') :') :')
Onvoorbereid op vakantie gaan zonder Fries woordenboek. :') :') :') :') :')
Denken dat ik ooit in Friesland zal geraken :'):')
People assume too much.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 01:48:49 #53
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_143579750
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 01:39 schreef GhpH het volgende:

[..]

Fries. :') Een dialect leren als je op vakantie gaat :') jij kan evenveel limburgs als ik fries.
Misschien moeten we maar Noors invoeren als landstaal in Fryslan en gewoon de Norsk Kronar als wettig betaalmiddel introduceren. We zijn per slot van rekening ook een soort Vikingen en Scandinaviers hier in us heitelan en eigenlijk voelen we ons meer Noor dan Nederlander, tenminste ik denk dat ik als ik mijn mede-Friezen zou polsen of ze liever bij Noorwegen of Nederland zouden horen, ze voor Noorwegen zou kiezen.
De economie in Noorwegen is ook vele malen beter dan die van onze bezetter Nederland. :D
pi_143579799
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 01:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Misschien moeten we maar Noors invoeren als landstaal in Fryslan en gewoon de Norsk Kronar als wettig betaalmiddel introduceren. We zijn per slot van rekening ook een soort Vikingen en Scandinaviers hier in us heitelan en eigenlijk voelen we ons meer Noor dan Nederlander, tenminste ik denk dat ik als ik mijn mede-Friezen zou polsen of ze liever bij Noorwegen of Nederland zouden horen, ze voor Noorwegen zou kiezen.
De economie in Noorwegen is ook vele malen beter dan die van onze bezetter Nederland. :D
Dan moet er wel wat olie en vis te halen zijn in Friesland anders zegt Noorwegen dik Nee. (Wat ze waarschijnlijk sws doen).
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 01:58:17 #55
pi_143579890
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 01:51 schreef GhpH het volgende:

[..]

Dan moet er wel wat olie en vis te halen zijn in Friesland anders zegt Noorwegen dik Nee. (Wat ze waarschijnlijk sws doen).
We hebben gas, vooral onze oosterburen (Groningen kunnen we makkelijk bij Fryslan inlijven, Groningers vinden ons namelijk erg tof en zijn een beetje jaloers op ons en hadden ook Fries willen zijn) en vis in de Waddenzee. Verder hebben we schaapjes en Friese vlag koffiemelk. Ook kaas. En koeien.

Maar jij zit toch in de buurt van Noorwegen, kan je morgen niet even de trein pakken naar Oslo en het vragen aan de regering daar? Wij Friezen zijn echt leuk en lief en een aanwinst voor Noorwegen. Dan mogen ze bij ons hun oorlogsvloot huisvesten (Harlingen dacht ik zelf aan).
pi_143579904
Neem de trein
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_143579924
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 01:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

We hebben gas, vooral onze oosterburen (Groningen kunnen we makkelijk bij Fryslan inlijven, Groningers vinden ons namelijk erg tof en zijn een beetje jaloers op ons en hadden ook Fries willen zijn) en vis in de Waddenzee. Verder hebben we schaapjes en Friese vlag koffiemelk. Ook kaas. En koeien.

Maar jij zit toch in de buurt van Noorwegen, kan je morgen niet even de trein pakken naar Oslo en het vragen aan de regering daar? Wij Friezen zijn echt leuk en lief en een aanwinst voor Noorwegen. Dan mogen ze bij ons hun oorlogsvloot huisvesten (Harlingen dacht ik zelf aan).
Norge är en fantastiskt land. De är mina käraste grannar. (Finland är lite galen).

Maar ja. Ik zou zeggen schrijf een briefje naar Harald ;)
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 02:08:30 #58
pi_143580005
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
Neem de trein
He, een echte moderator! En dat op dit toch onchristelijke tijdstip.

Maar inderdaad, reis per trein, dat is pas fijn! _O_

pi_143580046
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:13 schreef RetepV het volgende:

[..]

Ja joh, we blijven toch gewoon met onze kleine auto'tjes vol top toeren rijden, wat veel vervuilender is dan met een 2.5 liter turbo 2000 toeren te rijden.

En dan ons wegennet vol zetten doordat die lui met die kleine auto'tje TOCH willen inhalen, al rijden ze maar 3km/u harder dan hun voorganger. Tja, ik begrijp het wel, zit je eindelijk op de 123km/u, wil je niet weer van je gas af. Dus ga je er maar langs en neem je langer de tijd om een auto in te halen dan het een vrachtwagen zou kosten om een andere vrachtwagen in te halen.

En intussen zit er een hele rij gefrustreerde lui achter, die maar niet snappen waarom iedereen 123 rijdt waar de weg eigenlijk zo veilig is dat je er eigenlijk gewoon 250 had kunnen rijden.
Daarom adoreer Ik de Duitse autobahn. Hier wordt je 25 euro beboet als je 127 (+20 euro per 4kmpu) waar je 120 mag. :') als ik weet waar de flitsers staan bewijs Ik dat die weg ook gebruikt kan worden als F1 circuit.
pi_143580127
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 02:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

He, een echte moderator! En dat op dit toch onchristelijke tijdstip.

Maar inderdaad, reis per trein, dat is pas fijn! _O_

Dit is jouw nachtmerrie. LITERS!
(En die gast kan niet functioneren in het verkeer)

[ Bericht 2% gewijzigd door GhpH op 19-08-2014 02:29:15 ]
pi_143580872
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 01:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Men kin altyd bliuwe dreamen, kameraat. :D

Is Frysk voor jou trouwens te verstaan? Het lijkt erg op Dansk vind ik zelf. O+ En Svensk lijkt ook weer op Deens en Noors. :D
Ik zit nu in Finland, weet niet wie die taal bedacht heeft, maar dan leer ik inderdaad liever Fries...
pi_143580905
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 06:59 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik zit nu in Finland, weet niet wie die taal bedacht heeft, maar dan leer ik inderdaad liever Fries...
Fins! Oef, 16 naamvallen! En ik heb al moeite met 6 Russische naamvallen!
pi_143581377
ONTOPIC AUB!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People assume too much.
pi_143581514
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:25 schreef very het volgende:
ONTOPIC AUB!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lancer Evolution > Impreza WRX dus onterechte klacht.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:47:52 #65
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143581617
meer BPM betalen, als het autootje waard is 8)7

dat maakt het auto kopen wel net een beetje duurder ja.
mee bekant vangde gin haas.
pi_143581920
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Lancer Evolution > Impreza WRX dus onterechte klacht.
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:58 schreef very het volgende:

Klacht: Nederland i.c.m. auto's
Daarbij gaat het in mijn voorbeeld om de Subaru WRX. Niet om een Impreza ;)
People assume too much.
pi_143582457
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:15 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Fixed
Nee, kleding. De dames worden op mijn motor in 3,2 seconden zeiknat. Dat dan weer wel.
pi_143582474
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:17 schreef very het volgende:

[..]

[..]

Daarbij gaat het in mijn voorbeeld om de Subaru WRX. Niet om een Impreza ;)
Nou, vooruit dan maar, terechte klacht.

Autoliefhebber als ik ben, soms ben ik toch wel blij dat ik op 20 minuutjes fietsen van het werk woon en dus geen auto (nodig) heb.
pi_143582589
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:53 schreef RetepV het volgende:

[..]

Nee, kleding. De dames worden op mijn motor in 3,2 seconden zeiknat. Dat dan weer wel.
Incontinent?
People assume too much.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:01:16 #70
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_143582603
EVO > WRX
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_143582666
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:19 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Voor dat geld heb ik liever een echte auto.
:')

De wrx is tenminste een echte rijdersauto. Lekker direct en redelijk zwaar sturen met een mooi boxermotor er in.

Of je hem mooi vind is iets anders, maar qua rij gedrag één van de beste auto's die er zijn.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_143582753
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
EVO > WRX
Qua looks wel. Qua performance weet ik het niet. Maar ook die zal een aardige prijsbump hebben gekregen na de BPM, dus argument invalid :P
People assume too much.
  Forum Admin dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:12:39 #73
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_143582787
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
EVO > WRX
Een EVO heeft geen boxer blok, die typische boxer roffel in combinatie met het enorme koppel is wmb een reden waarom ik altijd voor een WRX zou gaan.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:15:03 #74
64831 2NutZ
pi_143582823
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Een EVO heeft geen boxer blok, die typische boxer roffel in combinatie met het enorme koppel is wmb een reden waarom ik altijd voor een WRX zou gaan.
Dat kan idd. Heb niet zo veel met Subaru.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:10 schreef very het volgende:

[..]

Gua looks wel. Qua performance weet ik het niet. Maar ook die zal een aardige prijsbump hebben gekregen na de BPM, dus argument invalid :P
Ja, ging mij meer om de auto in het geheel. Die prijs zal niet veel afwijken van een WRX idd. Heb zelf ook gekeken jaren terug om een EVO7 te importeren vanuit Japan. Maar is gewoon veel te duur.
Beetje EVO van een iets oudere generatie zelf kost nog geen 8000eu bijvoorbeeld. En dan import kosten stijgen de 20000 ofzo toen. Naja laat dan maar :') kakNL.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_143582991
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat kan idd. Heb niet zo veel met Subaru.

Heb je er wel eens mee gereden?

quote:
Ja, ging mij meer om de auto in het geheel. Die prijs zal niet veel afwijken van een WRX idd. Heb zelf ook gekeken jaren terug om een EVO7 te importeren vanuit Japan. Maar is gewoon veel te duur.
Beetje EVO van een iets oudere generatie zelf kost nog geen 8000eu bijvoorbeeld. En dan import kosten stijgen de 20000 ofzo toen. Naja laat dan maar :') kakNL.
Waarom niet gewoon een 2e hands hier kopen? Die prijzen gaan best redelijk.
People assume too much.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:25:23 #76
64831 2NutZ
pi_143583010
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:23 schreef very het volgende:

[..]

Heb je er wel eens mee gereden?

[..]

Waarom niet gewoon een 2e hands hier kopen? Die prijzen gaan best redelijk.
Ja, niet met een WRX ofzo hoor. Maar ik heb niets met het merk verder, totaal geen aantrekkingskracht en vind ze meestal lelijk.

Het is al jaren geleden dat ik daar mee bezig was. Nu liggen mijn prioriteiten elders helaas.
Overigens weinig 2e hands of erg duur. En onderhoud natuurlijk en brandstof verbruik tellen mee.
pi_143583213
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:25 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, niet met een WRX ofzo hoor. Maar ik heb niets met het merk verder, totaal geen aantrekkingskracht en vind ze meestal lelijk.
Ik vind ze ook bijna altijd lelijk, maar nadat ik een paar keer geraced heb met een Impreza WRX wil ik eigenlijk gewoon geen andere meer. Ja, een Nissan GT-R. Maar rond dezelfde prijs is er voor mij niks lekkerders qua rij-ervaring.

quote:
Het is al jaren geleden dat ik daar mee bezig was. Nu liggen mijn prioriteiten elders helaas.
Overigens weinig 2e hands of erg duur. En onderhoud natuurlijk en brandstof verbruik tellen mee.
Mwa...valt me nog alles mee hoor. De 2e hands prijzen dan.
Brandstof en onderhoud is een ander verhaal, maar dat hou je altijd met dit soort auto's.
Het is eigenlijk niet te doen om zo'n auto als dagelijkse auto te gebruiken. Een maat van mij had ook nog een lpg-tank in zijn Impreza. Dan is het woon/werk verkeer nog wel te betalen.

SPOILER
People assume too much.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:39:17 #78
64831 2NutZ
pi_143583252
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:37 schreef very het volgende:

[..]

Ik vind ze ook bijna altijd lelijk, maar nadat ik een paar keer geraced heb met een Impreza WRX wil ik eigenlijk gewoon geen andere meer. Ja, een Nissan GT-R. Maar rond dezelfde prijs is er voor mij niks lekkerders qua rij-ervaring.

[..]

Mwa...valt me nog alles mee hoor. De 2e hands prijzen dan.
Brandstof en onderhoud is een ander verhaal, maar dat hou je altijd met dit soort auto's.
Het is eigenlijk niet te doen om zo'n auto als dagelijkse auto te gebruiken. Een maat van mij had ook nog een lpg-tank in zijn Impreza. Dan is het woon/werk verkeer nog wel te betalen.

SPOILER
Nissan GTS-R dan toch? :@ maar die zijn _O_

En idd die EVO6 is ook vet mooi.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:42:03 #79
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_143583306
:D
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_143583410
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nissan GTS-R dan toch? :@ maar die zijn _O_

En idd die EVO6 is ook vet mooi.
GTS-R?
Gewoon dit:

People assume too much.
pi_143583440
quote:
WTF is dat? :')
People assume too much.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:50:19 #82
64831 2NutZ
pi_143583491
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:47 schreef very het volgende:

[..]

GTS-R?
Gewoon dit:

[ afbeelding ]
Ja, die idd :@
sicke bakjes.
pi_143583980
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:00 schreef very het volgende:

[..]

Incontinent?
Zo zou je het inderdaad misschien noemen als je nog denkt dat een vagina alleen dient om mee te plassen. :)
pi_143584101
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:09 schreef RetepV het volgende:

[..]

Zo zou je het inderdaad misschien noemen als je nog denkt dat een vagina alleen dient om mee te plassen. :)
De meeste vrouwen durven niet eens achterop een motor te stappen. Daarbij kan je je chick niet eens zien, want ze zit achter je met een helm om. Nee, dan beter gewoon naast je in de auto. Hand tussen haar benen, haar hand om jouw schakelpook en samen lekker comfortabel en warm naar een zonsondergang kijken met een romantisch muziekje. Misschien nog ff neuken op de motorkap. En daarbij hoef je jezelf ook niet te ontdoen van kilo's dode vliegen. Kortom: wat nou motor. Wijven die motors diggen zijn vaker pittige korthaartjes dan de eckte eckte lekkere
People assume too much.
pi_143584187
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:14 schreef very het volgende:

[..]

De meeste vrouwen durven niet eens achterop een motor te stappen. Daarbij kan je je chick niet eens zien, want ze zit achter je met een helm om. Nee, dan beter gewoon naast je in de auto. Hand tussen haar benen, haar hand om jouw schakelpook en samen lekker comfortabel en warm naar een zonsondergang kijken met een romantisch muziekje. Misschien nog ff neuken op de motorkap. En daarbij hoef je jezelf ook niet te ontdoen van kilo's dode vliegen. Kortom: wat nou motor. Wijven die motors diggen zijn vaker pittige korthaartjes dan de eckte eckte lekkere
Sowieso is een voertuig nodig hebben om chicks te versieren vrij gay. Gewoon met je looks en attente houding toch :7
pi_143584272
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Sowieso is een voertuig nodig hebben om chicks te versieren vrij gay. Gewoon met je looks en attente houding toch :7
Met de juiste auto schijn je toch minder moeite te hoeven doen en over het algemeen wat hoger te scoren :{

Maar ik heb het niet over versieren :P Ik heb het over hoe je je reeds versierde beter het hof kunt maken haha
People assume too much.
pi_143590768
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om het versieren, maar om de prettige gevolgen van de gezonde spanning die je net bij haar hebt opgewekt. G-kracht, G-spot, het is niet zomaar dat er in beide een G zit. :P
pi_143591790
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:15 schreef RetepV het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om het versieren, maar om de prettige gevolgen van de gezonde spanning die je net bij haar hebt opgewekt. G-kracht, G-spot, het is niet zomaar dat er in beide een G zit. :P
En dan kom je thuis en dan heeft ze geen zin meer omdat ze al gekomen is door je motor. Ben je mooi klaar mee dan.
pi_143591913
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:15 schreef RetepV het volgende:

[..]

Als jij op de motor maar de helft van de G-krachten genereert die een auto kan halen in de bocht, dan vliegt je chickie van de motor :P
People assume too much.
pi_143592225
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:44 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

En dan kom je thuis en dan heeft ze geen zin meer omdat ze al gekomen is door je motor. Ben je mooi klaar mee dan.
Hmz. Dames doen wat minder moeilijk over meerdere orgasmes dan heren. :P
pi_143592234
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:48 schreef very het volgende:

[..]

Als jij op de motor maar de helft van de G-krachten genereert die een auto kan halen in de bocht, dan vliegt je chickie van de motor :P
Neenee! Dan glijdt ze van de motor. _O-
pi_143592259
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:59 schreef RetepV het volgende:

[..]

Neenee! Dan glijdt ze van de motor. _O-
Hoe dan ook, ze is wel dood dan }:|
People assume too much.
pi_143596894
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:57 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Tussen de jaren 15 en 7 waren er helemaal nog geen auto's trouwens.
ik zeg toch 15 tot 7 jaar geleden kut :')
  woensdag 20 augustus 2014 @ 01:14:57 #94
pi_143616635
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 06:59 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Fins is samen met Hongaars en Ests een taalfamilie en absurd moeilijk. :{ Ik denk dat iemand uit de Oeral het bedacht heeft, daar komt deze taal ook vandaan begreep ik. :@

Maar ik zeg, iedereen denkt nu dat nu de V.S. gevallen is en hun rijk is ingestort, de Chinezen de wereldheerschappij gaat overnemen, maar neen: wij Friezen hebben een geheim plan bedacht en binnen 40 jaar is Fries de wereldtaal en wordt voetbal vervangen door skutjesylen en fierljeppen. _O_

Ha, een WK fierljeppen in Brazilie in 2050, reken maar dat wij Friezen gaan winnen! c_/
  woensdag 20 augustus 2014 @ 01:18:58 #95
363079 ecktebaas123
VVD = Fop-liberalisme
pi_143616710
Lelijke Japanse kuthokken :')

Mercedes voor de eckte _O_

pi_143617681
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 01:18 schreef ecktebaas123 het volgende:
Lelijke Japanse kuthokken :')

Mercedes voor de eckte _O_

[ afbeelding ]
Echt he. Van die modellen die er eigenlijk utizien als een Opel Astra uit 2001 maar dan met dikke grills, uitlaten, spoilers, etc. Komt zo 'kijk mij patser zijn' over.

Geef mij maar een stijlvolle, doch krachtige Audi, BMW of Mercedes. Niet 'uitgepimpt' weliswaar maar gewoon in standaarduitvoering. Wel de power en elegante looks. Niet de tokkie-uitstraling.

Overigens wel een terechte klacht van TS. De Nederlandse roverheid melkt ons automobilisten op alle fronten uit.
We mogen dan net 100 op de 5 baanswegen in onze overpriced frikandel met 75pk, en oh wee als we 110 rijden. Krijg je meteen 90 euro aan je broek want we zijn ook nog eens het duurst van Europa qua boetes.

Zal niet weer beginnen over het aantal parkeerwachters en flitspalen in dit land. En de wegenbelasting die een van de duurste ter wereld is... Qua benzineprijzen staan we op 3 van de wereld.

Waarom? Wanneer houdt het op?
pi_143618029
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Be warned nieuwe subarus hebben nog wel een boxer... maar het gerroffel is weg want de EJ motor is weg |:( |:( stom stom van subaru
pi_143618043
Subaru _O_
Nissan _O_
Suzuki _O_
  woensdag 20 augustus 2014 @ 06:07:10 #99
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_143618538
Haten op Subaru :')

Man nooi zouets doms gehoord
pi_143618852
Belasting is een bitch idd