Ik versta het.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Men kin altyd bliuwe dreamen, kameraat.![]()
Is Frysk voor jou trouwens te verstaan? Het lijkt erg op Dansk vind ik zelf.En Svensk lijkt ook weer op Deens en Noors.
Denken dat ik ooit in Friesland zal gerakenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Met euro's denken te kunnen betalen in Fryslan.![]()
Gekke Nederlanders die de Friese taal niet machtig zijn en dan niet eens een kopje koffie kunnen bestellen in het Fries.![]()
![]()
![]()
Onvoorbereid op vakantie gaan zonder Fries woordenboek.![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien moeten we maar Noors invoeren als landstaal in Fryslan en gewoon de Norsk Kronar als wettig betaalmiddel introduceren. We zijn per slot van rekening ook een soort Vikingen en Scandinaviers hier in us heitelan en eigenlijk voelen we ons meer Noor dan Nederlander, tenminste ik denk dat ik als ik mijn mede-Friezen zou polsen of ze liever bij Noorwegen of Nederland zouden horen, ze voor Noorwegen zou kiezen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Fries.Een dialect leren als je op vakantie gaat
jij kan evenveel limburgs als ik fries.
Dan moet er wel wat olie en vis te halen zijn in Friesland anders zegt Noorwegen dik Nee. (Wat ze waarschijnlijk sws doen).quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar Noors invoeren als landstaal in Fryslan en gewoon de Norsk Kronar als wettig betaalmiddel introduceren. We zijn per slot van rekening ook een soort Vikingen en Scandinaviers hier in us heitelan en eigenlijk voelen we ons meer Noor dan Nederlander, tenminste ik denk dat ik als ik mijn mede-Friezen zou polsen of ze liever bij Noorwegen of Nederland zouden horen, ze voor Noorwegen zou kiezen.
De economie in Noorwegen is ook vele malen beter dan die van onze bezetter Nederland.
We hebben gas, vooral onze oosterburen (Groningen kunnen we makkelijk bij Fryslan inlijven, Groningers vinden ons namelijk erg tof en zijn een beetje jaloers op ons en hadden ook Fries willen zijn) en vis in de Waddenzee. Verder hebben we schaapjes en Friese vlag koffiemelk. Ook kaas. En koeien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dan moet er wel wat olie en vis te halen zijn in Friesland anders zegt Noorwegen dik Nee. (Wat ze waarschijnlijk sws doen).
Norge är en fantastiskt land. De är mina käraste grannar. (Finland är lite galen).quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
We hebben gas, vooral onze oosterburen (Groningen kunnen we makkelijk bij Fryslan inlijven, Groningers vinden ons namelijk erg tof en zijn een beetje jaloers op ons en hadden ook Fries willen zijn) en vis in de Waddenzee. Verder hebben we schaapjes en Friese vlag koffiemelk. Ook kaas. En koeien.
Maar jij zit toch in de buurt van Noorwegen, kan je morgen niet even de trein pakken naar Oslo en het vragen aan de regering daar? Wij Friezen zijn echt leuk en lief en een aanwinst voor Noorwegen. Dan mogen ze bij ons hun oorlogsvloot huisvesten (Harlingen dacht ik zelf aan).
He, een echte moderator! En dat op dit toch onchristelijke tijdstip.quote:
Daarom adoreer Ik de Duitse autobahn. Hier wordt je 25 euro beboet als je 127 (+20 euro per 4kmpu) waar je 120 mag.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:13 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ja joh, we blijven toch gewoon met onze kleine auto'tjes vol top toeren rijden, wat veel vervuilender is dan met een 2.5 liter turbo 2000 toeren te rijden.
En dan ons wegennet vol zetten doordat die lui met die kleine auto'tje TOCH willen inhalen, al rijden ze maar 3km/u harder dan hun voorganger. Tja, ik begrijp het wel, zit je eindelijk op de 123km/u, wil je niet weer van je gas af. Dus ga je er maar langs en neem je langer de tijd om een auto in te halen dan het een vrachtwagen zou kosten om een andere vrachtwagen in te halen.
En intussen zit er een hele rij gefrustreerde lui achter, die maar niet snappen waarom iedereen 123 rijdt waar de weg eigenlijk zo veilig is dat je er eigenlijk gewoon 250 had kunnen rijden.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
He, een echte moderator! En dat op dit toch onchristelijke tijdstip.
Maar inderdaad, reis per trein, dat is pas fijn!![]()
Ik zit nu in Finland, weet niet wie die taal bedacht heeft, maar dan leer ik inderdaad liever Fries...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Men kin altyd bliuwe dreamen, kameraat.![]()
Is Frysk voor jou trouwens te verstaan? Het lijkt erg op Dansk vind ik zelf.En Svensk lijkt ook weer op Deens en Noors.
Fins! Oef, 16 naamvallen! En ik heb al moeite met 6 Russische naamvallen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 06:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zit nu in Finland, weet niet wie die taal bedacht heeft, maar dan leer ik inderdaad liever Fries...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:25 schreef very het volgende:
ONTOPIC AUB!!!Lancer Evolution > Impreza WRX dus onterechte klacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Lancer Evolution > Impreza WRX dus onterechte klacht.
Daarbij gaat het in mijn voorbeeld om de Subaru WRX. Niet om een Imprezaquote:
Nou, vooruit dan maar, terechte klacht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:17 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Daarbij gaat het in mijn voorbeeld om de Subaru WRX. Niet om een Impreza
Incontinent?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:53 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nee, kleding. De dames worden op mijn motor in 3,2 seconden zeiknat. Dat dan weer wel.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voor dat geld heb ik liever een echte auto.
Qua looks wel. Qua performance weet ik het niet. Maar ook die zal een aardige prijsbump hebben gekregen na de BPM, dus argument invalidquote:
Een EVO heeft geen boxer blok, die typische boxer roffel in combinatie met het enorme koppel is wmb een reden waarom ik altijd voor een WRX zou gaan.quote:
Dat kan idd. Heb niet zo veel met Subaru.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een EVO heeft geen boxer blok, die typische boxer roffel in combinatie met het enorme koppel is wmb een reden waarom ik altijd voor een WRX zou gaan.
Ja, ging mij meer om de auto in het geheel. Die prijs zal niet veel afwijken van een WRX idd. Heb zelf ook gekeken jaren terug om een EVO7 te importeren vanuit Japan. Maar is gewoon veel te duur.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:10 schreef very het volgende:
[..]
Gua looks wel. Qua performance weet ik het niet. Maar ook die zal een aardige prijsbump hebben gekregen na de BPM, dus argument invalid
Heb je er wel eens mee gereden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan idd. Heb niet zo veel met Subaru.
Waarom niet gewoon een 2e hands hier kopen? Die prijzen gaan best redelijk.quote:Ja, ging mij meer om de auto in het geheel. Die prijs zal niet veel afwijken van een WRX idd. Heb zelf ook gekeken jaren terug om een EVO7 te importeren vanuit Japan. Maar is gewoon veel te duur.
Beetje EVO van een iets oudere generatie zelf kost nog geen 8000eu bijvoorbeeld. En dan import kosten stijgen de 20000 ofzo toen. Naja laat dan maarkakNL.
Ja, niet met een WRX ofzo hoor. Maar ik heb niets met het merk verder, totaal geen aantrekkingskracht en vind ze meestal lelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:23 schreef very het volgende:
[..]
Heb je er wel eens mee gereden?
[..]
Waarom niet gewoon een 2e hands hier kopen? Die prijzen gaan best redelijk.
Ik vind ze ook bijna altijd lelijk, maar nadat ik een paar keer geraced heb met een Impreza WRX wil ik eigenlijk gewoon geen andere meer. Ja, een Nissan GT-R. Maar rond dezelfde prijs is er voor mij niks lekkerders qua rij-ervaring.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, niet met een WRX ofzo hoor. Maar ik heb niets met het merk verder, totaal geen aantrekkingskracht en vind ze meestal lelijk.
Mwa...valt me nog alles mee hoor. De 2e hands prijzen dan.quote:Het is al jaren geleden dat ik daar mee bezig was. Nu liggen mijn prioriteiten elders helaas.
Overigens weinig 2e hands of erg duur. En onderhoud natuurlijk en brandstof verbruik tellen mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:37 schreef very het volgende:
[..]
Ik vind ze ook bijna altijd lelijk, maar nadat ik een paar keer geraced heb met een Impreza WRX wil ik eigenlijk gewoon geen andere meer. Ja, een Nissan GT-R. Maar rond dezelfde prijs is er voor mij niks lekkerders qua rij-ervaring.
[..]
Mwa...valt me nog alles mee hoor. De 2e hands prijzen dan.
Brandstof en onderhoud is een ander verhaal, maar dat hou je altijd met dit soort auto's.
Het is eigenlijk niet te doen om zo'n auto als dagelijkse auto te gebruiken. Een maat van mij had ook nog een lpg-tank in zijn Impreza. Dan is het woon/werk verkeer nog wel te betalen.Nissan GTS-R dan toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die zijn
En idd die EVO6 is ook vet mooi.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
GTS-R?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nissan GTS-R dan toch?maar die zijn
En idd die EVO6 is ook vet mooi.
Ja, die iddquote:
Zo zou je het inderdaad misschien noemen als je nog denkt dat een vagina alleen dient om mee te plassen.quote:
De meeste vrouwen durven niet eens achterop een motor te stappen. Daarbij kan je je chick niet eens zien, want ze zit achter je met een helm om. Nee, dan beter gewoon naast je in de auto. Hand tussen haar benen, haar hand om jouw schakelpook en samen lekker comfortabel en warm naar een zonsondergang kijken met een romantisch muziekje. Misschien nog ff neuken op de motorkap. En daarbij hoef je jezelf ook niet te ontdoen van kilo's dode vliegen. Kortom: wat nou motor. Wijven die motors diggen zijn vaker pittige korthaartjes dan de eckte eckte lekkerequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:09 schreef RetepV het volgende:
[..]
Zo zou je het inderdaad misschien noemen als je nog denkt dat een vagina alleen dient om mee te plassen.
Sowieso is een voertuig nodig hebben om chicks te versieren vrij gay. Gewoon met je looks en attente houding tochquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:14 schreef very het volgende:
[..]
De meeste vrouwen durven niet eens achterop een motor te stappen. Daarbij kan je je chick niet eens zien, want ze zit achter je met een helm om. Nee, dan beter gewoon naast je in de auto. Hand tussen haar benen, haar hand om jouw schakelpook en samen lekker comfortabel en warm naar een zonsondergang kijken met een romantisch muziekje. Misschien nog ff neuken op de motorkap. En daarbij hoef je jezelf ook niet te ontdoen van kilo's dode vliegen. Kortom: wat nou motor. Wijven die motors diggen zijn vaker pittige korthaartjes dan de eckte eckte lekkere
Met de juiste auto schijn je toch minder moeite te hoeven doen en over het algemeen wat hoger te scorenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso is een voertuig nodig hebben om chicks te versieren vrij gay. Gewoon met je looks en attente houding toch
Het gaat ook niet om het versieren, maar om de prettige gevolgen van de gezonde spanning die je net bij haar hebt opgewekt. G-kracht, G-spot, het is niet zomaar dat er in beide een G zit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso is een voertuig nodig hebben om chicks te versieren vrij gay. Gewoon met je looks en attente houding toch
En dan kom je thuis en dan heeft ze geen zin meer omdat ze al gekomen is door je motor. Ben je mooi klaar mee dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het versieren, maar om de prettige gevolgen van de gezonde spanning die je net bij haar hebt opgewekt. G-kracht, G-spot, het is niet zomaar dat er in beide een G zit.
Als jij op de motor maar de helft van de G-krachten genereert die een auto kan halen in de bocht, dan vliegt je chickie van de motorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het versieren, maar om de prettige gevolgen van de gezonde spanning die je net bij haar hebt opgewekt. G-kracht, G-spot, het is niet zomaar dat er in beide een G zit.
Hmz. Dames doen wat minder moeilijk over meerdere orgasmes dan heren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dan kom je thuis en dan heeft ze geen zin meer omdat ze al gekomen is door je motor. Ben je mooi klaar mee dan.
Neenee! Dan glijdt ze van de motor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:48 schreef very het volgende:
[..]
Als jij op de motor maar de helft van de G-krachten genereert die een auto kan halen in de bocht, dan vliegt je chickie van de motor
Hoe dan ook, ze is wel dood danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Neenee! Dan glijdt ze van de motor.
ik zeg toch 15 tot 7 jaar geleden kutquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tussen de jaren 15 en 7 waren er helemaal nog geen auto's trouwens.
Fins is samen met Hongaars en Ests een taalfamilie en absurd moeilijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 06:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zit nu in Finland, weet niet wie die taal bedacht heeft, maar dan leer ik inderdaad liever Fries...
Echt he. Van die modellen die er eigenlijk utizien als een Opel Astra uit 2001 maar dan met dikke grills, uitlaten, spoilers, etc. Komt zo 'kijk mij patser zijn' over.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:18 schreef ecktebaas123 het volgende:
Lelijke Japanse kuthokken
Mercedes voor de eckte![]()
[ afbeelding ]
Be warned nieuwe subarus hebben nog wel een boxer... maar het gerroffel is weg want de EJ motor is wegquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een EVO heeft geen boxer blok, die typische boxer roffel in combinatie met het enorme koppel is wmb een reden waarom ik altijd voor een WRX zou gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |