SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Naa, 305pk op 1526 kilo is eigenlijk niet gek. En dan 4wd, met een ophanging waar bijna niemand tegenop kan.quote:
Dat is zeker waar. Maar ik vind ze zo pleures lelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:09 schreef RetepV het volgende:
[..]
Naa, 305pk op 1526 kilo is eigenlijk niet gek. En dan 4wd, met een ophanging waar bijna niemand tegenop kan.
Ja joh, we blijven toch gewoon met onze kleine auto'tjes vol top toeren rijden, wat veel vervuilender is dan met een 2.5 liter turbo 2000 toeren te rijden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
wacht, de bpm is dus hoger dan de prijs netto godverdomme nog aan toe.
roverheid, anarchie, open je ogen!!1!1!1!1
Fixedquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:14 schreef RetepV het volgende:
Gelukkig rij ik motor en ben ik zeiknat in 3.2 seconden.
Lang zie je ze toch nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:10 schreef blek het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar ik vind ze zo pleures lelijk.
Maak je keus, niet allebei.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:50 schreef adnapekkid het volgende:
15 tot 7 jaar geleden beste auto ooit,
nu minder
tussen die jaren was het de beste auto, dat bedoel ik daarmeequote:
Maar dat is niet wat er staat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:51 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
tussen die jaren was het de beste auto, dat bedoel ik daarmee
boeiend, zeikerquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat er staat.
Tussen de jaren 15 en 7 waren er helemaal nog geen auto's trouwens.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |