Geen gehakt ontdooid.quote:
Goede smaak jijquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geen gehakt ontdooid.
Gehakt mengen met kruiden/zout, ei, paneermeel, goed kneden, paneermeel erover en goed bakken.
algemeen bekend dat jij niet spoort dus zo vreemd is zijn reactie niet.quote:
Hij is toch geen trein xdquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
algemeen bekend dat jij niet spoort dus zo vreemd is zijn reactie niet.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
algemeen bekend dat jij niet spoort dus zo vreemd is zijn reactie niet.
Wtf?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:52 schreef Toto69 het volgende:
Maar ik herinner me nog wel dat verhaal van Jhali ja.
Antwerpen, 14:33, 21-7-2013
In Antwerpen is vandaag een 17-jarige jongen uit Zeeland aangehouden wegens stalking van een 17-jarig meisje uit Overijssel. Het meisje verbleef in een hotel in Antwerpen en de jongen is op zijn driewieler naar het hotel waar zij verbleef gefietst om haar op te zoeken. Toen het meisje niet op haar Whatsapp reageerde stuurde de jongen verscheidene sms'jes. Het meisje schrok zich een ongeluk en besloot de politie te bellen, waarop de politie de jongen na een wilde achtervolging in kon rekenen. De jongen reed met zijn driewieler met snelheden tot wel tien kilometer per uur over de A69 en botste bijna tegen een vrachtwagen.
De jongen wordt momenteel verhoord en het meisje maakt het naar omstandigheden goed. Ze is wel hevig geschrokken en spuit nu haar woede op een internetforum genaamd FOK!
Later meer...
Bron: www.anp.nl
wie heeft dit slechte stuk geschrevenquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:52 schreef Toto69 het volgende:
In Antwerpen is vandaag een 17-jarige jongen uit Zeeland aangehouden wegens stalking van een 17-jarig meisje uit Overijssel. Het meisje verbleef in een hotel in Antwerpen en de jongen is op zijn driewieler naar het hotel waar zij verbleef gefietst om haar op te zoeken. Toen het meisje niet op haar Whatsapp reageerde stuurde de jongen verscheidene sms'jes. Het meisje schrok zich een ongeluk en besloot de politie te bellen, waarop de politie de jongen na een wilde achtervolging in kon rekenen. De jongen reed met zijn driewieler met snelheden tot wel tien kilometer per uur over de A69 en botste bijna tegen een vrachtwagen.
De jongen wordt momenteel verhoord en het meisje maakt het naar omstandigheden goed. Ze is wel hevig geschrokken en spuit nu haar woede op een internetforum genaamd FOK!
Later meer...
Ja, DrNick fietste toen naar Antwerpen of iets om Jhali te zoeken. Toen zag hij haar en bestookte hij d'r met sms'jes als: ik zie je! Ik loop achter je! Ik sta voor je hotel!quote:
3wielerswagquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:52 schreef Toto69 het volgende:
Later meer...
Nonsens.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, DrNick fietste toen naar Antwerpen of iets om Jhali te zoeken. Toen zag hij haar en bestookte hij d'r met sms'jes als: ik zie je! Ik loop achter je! Ik sta voor je hotel!
aldus jhali
godsammequote:
2 krattn bier van groningen naar maastrichtquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nigga kon wel geen kratje meenemen
Akelig persoon was datquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zei ze toen in de JNG sc. maar goed, het blijft jhali
Met 10 km per uur op de snelweg stampenquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2 krattn bier van groningen naar maastricht
gewoon.
ie had ook mens'n kunnen dood ried'n of hoe of wat
voor 'n laptop of hoe of watquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met 10 km per uur op de snelweg stampen
zo akelig zagen die skype pics er niet uit andersquote:
BUUUUUURNquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:58 schreef supersof het volgende:
[..]
zo akelig zagen die skype pics er niet uit anders
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:58 schreef supersof het volgende:
[..]
zo akelig zagen die skype pics er niet uit anders
Toen was ik nog jong en naïefquote:
Dat was vorig jaar.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het is amper 12 maanden terug
sof; winterpeen
Nu ben ik volwassen enzulks.quote:
oh jhali verspreidde prive foto's van een skypegesprek waar het een en ander te zien is.quote:
pics?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oh jhali verspreidde prive foto's van een skypegesprek waar het een en ander te zien is.
heb ze niet meerquote:
Doe datquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over spannend gesproken, zal ik jou eens een spannende foto sturen?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
DrNick beerde zich op tinychat af op Jhali
Oeh la laquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oh jhali verspreidde prive foto's van een skypegesprek waar het een en ander te zien is.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
over een uur teken ik een contract voor mijn kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |