Werk meestal alleen het weekend eigenlijkquote:
Ga je nooit meer naar je ouders dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Werk meestal alleen het weekend eigenlijk
Vorige week nogquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nooit meer naar je ouders dan?
Ja, maar als je school hebt bedoel ikquote:
Srslyquote:
De foto's zijn echt extreem duidelijk.quote:
Soms, heel somsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar als je school hebt bedoel ik
Dat een baard noemenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De foto's zijn echt extreem duidelijk.
Mijn baard voor:
[ afbeelding ]
Mijn baard na:
[ afbeelding ]
Prachtpics he?
Jaquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De foto's zijn echt extreem duidelijk.
Mijn baard voor:
[ afbeelding ]
Mijn baard na:
[ afbeelding ]
Prachtpics he?
joh, dat was de grap.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat een baard noemen
Zijn donshaartjes man
Ja dat is niet grappigquote:
nee man ben geen terrorist, die dingen moeten er na drie/vier dagen echt af. Had hem nu al wat te lang staanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is niet grappig![]()
Gewoon Jihad-baard laten staan.
Ja bij mij eigenlijk ook, maar af en toe beetje rebels doen en hem weken laten staanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee man ben geen terrorist, die dingen moeten er na drie/vier dagen echt af. Had hem nu al wat te lang staan
ook mooie foto's he, topkwaliteit allesquote:
Ja dat vooralquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ook mooie foto's he, topkwaliteit alles
mijn mobiel heeft echt een hele slechte camera, dus die gebruik ik altijd voor dit soort dingetjes.quote:
Wat voor mobiel heb je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mijn mobiel heeft echt een hele slechte camera, dus die gebruik ik altijd voor dit soort dingetjes.
samsung galaxy s2quote:
Gewoon aardige mobiel toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
samsung galaxy s2
niet zo bijzonder dus
an sich, maar qua camera niet echtquote:
Hoeveel mp dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
an sich, maar qua camera niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |