Ik ben een beetje geïrriteerd want die kut NS had weer eens vertraging en toen duurde het maar liefst 4 uur om in Groningen te komen en was ik nat geregend.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles goed met jou en Jessica?
Waar moest je vandaan komen dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje geïrriteerd want die kut NS had weer eens vertraging en toen duurde het maar liefst 4 uur om in Groningen te komen en was ik nat geregend.
Delft, daar voel ik mij als Johannes Vermeer nou eenmaal op mijn gemak.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar moest je vandaan komen dan?
En niks mis met een beetje nat toch
Ging je chill0n met mens0n?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Delft, daar voel ik mij als Johannes Vermeer nou eenmaal op mijn gemak.
Thuisbezorgdquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:38 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet naar de AH maar geen zin.
Wat nu?
Croutons, van die luchtige broodbolletjes. Cup-a-Soup, blikje champignon of rundvleesragout en een potje witte bonen in tomatensaus.quote:
Lekkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Croutons, van die luchtige broodbolletjes. Cup-a-Soup, blikje champignon of rundvleesragout en een potje witte bonen in tomatensaus.
Oh, en een doos Cornetto's
Ik heb ook een schnitzel liggen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg nu het idee dat jij alleen maar half vloeibare shit eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |