abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143560750
OP:

----------------------------------------------------------------------
quote:
De organisatie Pro Patria wil volgende maand alsnog demonstreren in Den Haag. Het protest zou eerst in de Schilderswijk zijn, maar burgemeester Van Aartsen heeft alle demonstraties daar voorlopig verboden.

Pro Patria wil de demonstratie verplaatsen naar de naastgelegen wijk Transvaal. "Op deze wijk rust namelijk geen veto van de burgemeester en dit is een van de twee wijken waar de ISIS-aanhang sterk aanwezig is", schrijft de organisatie op Facebook. "Voor ons dus een acceptabel alternatief."

De gemeente Den Haag bevestigt dat Pro Patria het protest heeft aangemeld. Er zal nog met de organisatie worden gesproken over de voorwaarden, zegt een woordvoerder. "De demonstratie zal worden behandeld zoals alle demonstraties."

Verbod
Pro Patria protesteert tegen moslimextremisme. Vorige week zondag kwam het tot ongeregeldheden tussen de betogers en moslims. Hierop besloot Van Aartsen alle demonstraties in de Schilderswijk te verbieden.

De extreem-rechtse Nederlandse Volks Unie (NVU) wil zich niet houden aan het verbod van burgemeester Van Aartsen en is wel van plan te demonstreren in de Schilderswijk. De NVU stapt naar de rechter om dat voor elkaar te krijgen.
Bron: NOS.

Facebook van Pro Patria: https://www.facebook.com/ProPatriaNederland?fref=ts
Facebook van NVU : https://www.facebook.com/pages/NVU/367264209963545?fref=ts

[ Bericht 41% gewijzigd door bitterbal op 18-08-2014 17:42:09 ]
pi_143560772
Je kan echt niet zeggen dat die mensen van de afgelopen demo zo onschuldig waren.
pi_143560797
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:34 schreef Yasmin23 het volgende:
OP:

De OP is een beetje achterhaald.
Een update zou geen kwaad kunnen. :)
pi_143560798
quote:
Jij bent net zo extreem als de personen die je daarvan beticht.
?????????????????????????
ok......
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143560815
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:34 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Pappen en nathouden, de politiek die van Frankrijk tot aan Zweden wordt gevoerd wat betreft problematiek en die nooit tot enig blijvend lange termijn resultaat heeft geleid. Ik zou graag zien dat een ieder die sympathie koestert voor ISIS per direct het land wordt uitgezet ja, als je zulke gedachten hebt staan jouw normen en waarden volkomen haaks op de Nederlandse samenleving. We moeten het als een zegen zien dat deze mensen een dubbel paspoort hebben zodat we meer mogelijkheden hebben. Gekke mensen met een enkel paspoort kunnen we namelijk niet op die manier aanpakken.
Ah, een gedachtepolitie dus? Geldt dat dan ook voor mensen die Breivik sympathiseren trouwens?
pi_143560830
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:36 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De OP is een beetje achterhaald.
Een update zou geen kwaad kunnen. :)
Ja je hebt gelijk. Suggesties toevallig ?
pi_143560853
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Je kan echt niet zeggen dat die mensen van de afgelopen demo zo onschuldig waren.
Nee idd. Zelfs Pownews heeft er melding van gemaakt: http://www.powned.tv/nieu(...)tie_was_extreem.html
pi_143560856
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:33 schreef Kanjer het volgende:

[..]

....en dat deden ze, op 10 augustus, totdat het wreed werd verstoord.
En dat doen ze nu weer door te demonstreren in een wijk waarvan ze weten dat er een tegenactie wordt opgezet.
pi_143560878
Ik zal het laatste nos bericht er in zetten als het lukt :)
pi_143560887
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En dat doen ze nu weer door te demonstreren in een wijk waarvan ze weten dat er een tegenactie wordt opgezet.
Ik zou ook geen meute extreemrechtse kaalkopjes willen in mijn wijk.
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:39:18 #11
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_143560900
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, een gedachtepolitie dus? Geldt dat dan ook voor mensen die Breivik sympathiseren trouwens?
Die mensen zullen 9 van de 10 keer geen dubbel paspoort bezitten. Ik ben er niet op tegen als die lui zouden worden aangepakt nee.
pi_143560913
Ik had die gasten ook niet in m'n wijk willen hebben. Vooral niet op m'n vrije zondag.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143560923
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk. Suggesties toevallig ?
De laatste nieuwsmeldingen over de demo's op 20 september?
Volgens mij zijn er in het laatste topic wel wat linkjes gepost. Zag iig een artikel uit de Volkskrant voorbij komen.
pi_143560928
Ik ook niet. Al liepen ze er toch een stukje tussendoor :P
pi_143560929
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan moet de overheid ingrijpen bij de eventuele tegenactie.
pi_143560934
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Die mensen zullen 9 van de 10 keer geen dubbel paspoort bezitten. Ik ben er niet op tegen als die lui zouden worden aangepakt nee.
Worden aangepakt zonder dat ze een strafbaar feit hebben begaan?
pi_143560945
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:39 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De laatste nieuwsmeldingen over de demo's op 20 september?
Volgens mij zijn er in het laatste topic wel wat linkjes gepost. Zag iig een artikel uit de Volkskrant voorbij komen.
Ik heb het laatste bericht van de nos er in gezet. Ben niet zo creatief met op. :P
pi_143560993
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Een straf in de mate van landverraad op gedachtegoed? Niet op handelen naar dat gedachtegoed, maar puur op gedachtegoed? Je vindt dat niet te ver gaan, ben je niet ook maar 1 moment bang voor de meer dan enge gevolgen die zulke dingen kunnen hebben?

En als iemand nu het rare waanbeeld heeft dat isis zelf al die wrede dingen niet doet, dat ze eigenlijk hartstikke netjes zijn? Het is een gare complottheorie die ik al meerdere keren heb gehoord.
Dan staan ze blijkbaar niet achter die gruwelen, ze ontkennen ze van isis, wat dan, dan nogsteeds een straf in de mate van landverraad? Verbanning is geen kleine straf namelijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143561001
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:40 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Of ze verplaatsen de demonstratie naar een gebied waar ze aanzienlijk minder risico lopen op een tegenactie. Maar dat doet men niet omdat men uit is op geweld.
pi_143561008
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Worden aangepakt zonder dat ze een strafbaar feit hebben begaan?
Dat kan ook niet en is ook onzin, misschien wel verstandig om dat soort types een beetje extra in de gaten te houden.
pi_143561034
quote:

[..]

Of ga lekker lopen demonstreren op plekken die daarvoor bedoeld zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143561042
Heb de links van de fb's van pro patria en nvu aan de op toegevoegd :)
pi_143561048
quote:

[..]

Eens en dan ook nog eens preventief, want voorkomen is beter dan genezen.

Dus de demonstratie verplaatsen naar Duindorp.
pi_143561049
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:42 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dat kan ook niet en is ook onzin, misschien wel verstandig om dat soort types een beetje extra in de gaten te houden.
Ik gok dat men dat al doet. De vraag is dan welk pappen en nathouden er precies wordt bedoeld.
pi_143561064
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Of ze verplaatsen de demonstratie naar een gebied waar ze aanzienlijk minder risico lopen op een tegenactie. Maar dat doet men niet omdat men uit is op geweld.
Hoe meer verzet, hoe meer het gelijk van de Pro Patria demo word aangetoond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')