Houdt is het ook niet weg netjes, maar dat bij jou slaat alles!quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:56 schreef Puala het volgende:
Wisten jullie dat je zelfs op 1m2 het als klusser aardig kan verprutsen?
[ link | afbeelding ]
Links heb ik op de rand een opstaande rand:
[ link | afbeelding ]
Waar ik rechts een schuin aflopend randje heb:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waarom een pot afkitten als je ook kan afvoegen?![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En dat heb ik dus niet gedaan he, maar de vorige bewoner![]()
Noooh dat dat in je op kwamquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef innepin het volgende:
Oh ik schrok joh, dacht dat iets was dat jij net had gedaan![]()
Ik verbaas me elke keer vooral over de licht knop. Dat je die zo kan plaatsenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:35 schreef R2R het volgende:
Wat lelijk gedaan die plee
Ik zou me doodergeren aan die lelijk geplaatste tegels elke keer als ik er zat.
Omg. Hahahahahahahah.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:38 schreef Puala het volgende:
Ik heb nog wel een foto van de vorige eigenaar dat ie heel blij poseert bij zijn prutswerk?![]()
[ afbeelding ]
Wel uiteraard even onherkenbaar gemaakt
Ik vind hem ook echt prachtig nog steedsquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:38 schreef Tamashii het volgende:
Wat een prachtige vloer heb je gekocht! Ik denk dat het wel een toevoeging geeft als je hem in visgraat plaatst, maar je moet er van houden natuurlijk. Echt heel erg mooi!
Zeker wetenquote:En wat jammer van die wc. Ga je dat overnieuw doen?
Het raam klopt, de hoogte van tegelen, de man is 100% zeker de verkoper, de trap bovenaan heb ik ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:41 schreef DarkE het volgende:
Zeker weten dat die foto met die man in dat toilet in jou toilet staat? Ik denk nogal wat verschillen te zien...
misschien heb je wel gelijk, en heeft hij over de tegels en z'n (op de foto nog te omtimmeren) toilet een nieuwe laag tegels gemozaiekdquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:08 schreef DarkE het volgende:
Formaat tegels lijkt af te wijken, lichtknopje zie ik niet en het lijkt toch redelijk recht te zijn...
Maar misschien moet ik 's avonds laat (of 's morgens vroeg) niet posten! 😄
Hij heeft ook gewoon gelijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
misschien heb je wel gelijk, en heeft hij over de tegels en z'n (op de foto nog te omtimmeren) toilet een nieuwe laag tegels gemozaiekd
Omdat z'n tegelwerk waarschijnlijk representatief is voor z'n andere klusskillsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:23 schreef Puala het volgende:
Gister heb ik trouwens een gesprekje gehad met mijn buren over het klussen, de stand van zaken etc. En ik was zo verbaasd dat ze vol bleven houden dat ze het geen overlast vonden geven en dat ze het zelf wel fijn vonden. Tot ik dus hoorde dat de vorige bewoners het liefst op zaterdag/zondag avond om 22.00 uur begonnen met klussen en door gingen tot een uurtje of 2-3 's nachts. Toen snapte ik ook ineens dat mijn klussen geen probleem was![]()
![]()
En ze vertelde ook dat hij afgelopen herfst/winter zelf de CV boven aan heeft gelegd. En ik weet niet exact hoe ik kan zien hoe oud een radiator is, maar hell no dat dit nieuwe spullen zijn. En als je dan zelf je CV aan legt. Waarom in hemelsnaam dan op sommige plekken 10 cm vanaf de muur
Ik neem aan dat het allang dicht is, maar je kan achter de voorzetmuur geluidsisolatie plaatsen. Dan hoor je de buren nooit. Al ligt dat ook wel aan de verder constructie van het huis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:23 schreef Puala het volgende:
Gister heb ik trouwens een gesprekje gehad met mijn buren over het klussen, de stand van zaken etc. En ik was zo verbaasd dat ze vol bleven houden dat ze het geen overlast vonden geven en dat ze het zelf wel fijn vonden. Tot ik dus hoorde dat de vorige bewoners het liefst op zaterdag/zondag avond om 22.00 uur begonnen met klussen en door gingen tot een uurtje of 2-3 's nachts. Toen snapte ik ook ineens dat mijn klussen geen probleem was![]()
![]()
En ze vertelde ook dat hij afgelopen herfst/winter zelf de CV boven aan heeft gelegd. En ik weet niet exact hoe ik kan zien hoe oud een radiator is, maar hell no dat dit nieuwe spullen zijn. En als je dan zelf je CV aan legt. Waarom in hemelsnaam dan op sommige plekken 10 cm vanaf de muur
Lieverd, waarom denk je dat ik voorzetmuren plaats?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:15 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het allang dicht is, maar je kan achter de voorzetmuur geluidsisolatie plaatsen. Dan hoor je de buren nooit. Al ligt dat ook wel aan de verder constructie van het huis.
Prachtig mooi geïntegreerde lichtknop!quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:56 schreef Puala het volgende:
Wisten jullie dat je zelfs op 1m2 het als klusser aardig kan verprutsen?
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |