abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145072555
Oh ik schrok joh, dacht dat iets was dat jij net had gedaan :o :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Milf dinsdag 30 september 2014 @ 22:13:13 #252
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_145073344
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:56 schreef Puala het volgende:
Wisten jullie dat je zelfs op 1m2 het als klusser aardig kan verprutsen?

[ link | afbeelding ]

Links heb ik op de rand een opstaande rand:
[ link | afbeelding ]

Waar ik rechts een schuin aflopend randje heb:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Waarom een pot afkitten als je ook kan afvoegen? :')
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

En dat heb ik dus niet gedaan he, maar de vorige bewoner ;)
Houdt is het ook niet weg netjes, maar dat bij jou slaat alles! :D
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_145084018
Wat lelijk gedaan die plee
Ik zou me doodergeren aan die lelijk geplaatste tegels elke keer als ik er zat.
pi_145119064
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef innepin het volgende:
Oh ik schrok joh, dacht dat iets was dat jij net had gedaan :o :D
Noooh dat dat in je op kwam :'(
quote:
15s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:35 schreef R2R het volgende:
Wat lelijk gedaan die plee
Ik zou me doodergeren aan die lelijk geplaatste tegels elke keer als ik er zat.
Ik verbaas me elke keer vooral over de licht knop. Dat je die zo kan plaatsen :')
Maar verder irriteert het me eigenlijk meer dat de pot te dicht bij de deur zit en dat er dus allemaal vlekken/vegen op de deur zitten van knieën die er tegenaan stoten/zitten enz ;(

Maar het is een leuk projectje voor volgend jaar. De hal/toilet :Y)
pi_145119166
Wat een prachtige vloer heb je gekocht! Ik denk dat het wel een toevoeging geeft als je hem in visgraat plaatst, maar je moet er van houden natuurlijk. Echt heel erg mooi!

En wat jammer van die wc. Ga je dat overnieuw doen?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_145119171
Ik heb nog wel een foto van de vorige eigenaar dat ie heel blij poseert bij zijn prutswerk? *)

Wel uiteraard even onherkenbaar gemaakt ;)
pi_145119192
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:38 schreef Puala het volgende:
Ik heb nog wel een foto van de vorige eigenaar dat ie heel blij poseert bij zijn prutswerk? *)

[ afbeelding ]

Wel uiteraard even onherkenbaar gemaakt ;)
Omg. Hahahahahahahah.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_145119202
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:38 schreef Tamashii het volgende:
Wat een prachtige vloer heb je gekocht! Ik denk dat het wel een toevoeging geeft als je hem in visgraat plaatst, maar je moet er van houden natuurlijk. Echt heel erg mooi!
Ik vind hem ook echt prachtig nog steeds *;
quote:
En wat jammer van die wc. Ga je dat overnieuw doen?
Zeker weten :Y Ik hou sowieso niet van de grijzig-paarsige tegels, dus zeker nu het zulk prutswerk is is het een prima reden om hem opnieuw te doen :D
pi_145141064
Ik ben daar dus ook zo bang voor hè... ik laat in november/december mijn badkamer geheel opnieuw tegelen, vloer + muur maar ik weet niet wie ik moet nemen.. je ziet vaak zat dat mensen een bedrijf inhuren en dat het er dan niet uit ziet :')

Ik zou de vloer ook in visgraat plaatsen, zou het anders gewoon een stuk proberen om te kijken hoe t in jouw huis staat.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145142913
Zeker weten dat die foto met die man in dat toilet in jou toilet staat? Ik denk nogal wat verschillen te zien...
pi_145146315
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 23:41 schreef DarkE het volgende:
Zeker weten dat die foto met die man in dat toilet in jou toilet staat? Ik denk nogal wat verschillen te zien...
Het raam klopt, de hoogte van tegelen, de man is 100% zeker de verkoper, de trap bovenaan heb ik ook.

Wat zie jij voor verschillen? ;)
pi_145146400
Formaat tegels lijkt af te wijken, lichtknopje zie ik niet en het lijkt toch redelijk recht te zijn...
Maar misschien moet ik 's avonds laat (of 's morgens vroeg) niet posten! 😄
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 08:08:41 #263
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_145146731
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 07:08 schreef DarkE het volgende:
Formaat tegels lijkt af te wijken, lichtknopje zie ik niet en het lijkt toch redelijk recht te zijn...
Maar misschien moet ik 's avonds laat (of 's morgens vroeg) niet posten! 😄
misschien heb je wel gelijk, en heeft hij over de tegels en z'n (op de foto nog te omtimmeren) toilet een nieuwe laag tegels gemozaiekd :P
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_145146811
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:08 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

misschien heb je wel gelijk, en heeft hij over de tegels en z'n (op de foto nog te omtimmeren) toilet een nieuwe laag tegels gemozaiekd :P
Hij heeft ook gewoon gelijk :') Potver :')
pi_145146854
Gister heb ik trouwens een gesprekje gehad met mijn buren over het klussen, de stand van zaken etc. En ik was zo verbaasd dat ze vol bleven houden dat ze het geen overlast vonden geven en dat ze het zelf wel fijn vonden. Tot ik dus hoorde dat de vorige bewoners het liefst op zaterdag/zondag avond om 22.00 uur begonnen met klussen en door gingen tot een uurtje of 2-3 's nachts. Toen snapte ik ook ineens dat mijn klussen geen probleem was :D :')

En ze vertelde ook dat hij afgelopen herfst/winter zelf de CV boven aan heeft gelegd. En ik weet niet exact hoe ik kan zien hoe oud een radiator is, maar hell no dat dit nieuwe spullen zijn. En als je dan zelf je CV aan legt. Waarom in hemelsnaam dan op sommige plekken 10 cm vanaf de muur :'(
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 08:25:01 #266
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_145146864
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:23 schreef Puala het volgende:
Gister heb ik trouwens een gesprekje gehad met mijn buren over het klussen, de stand van zaken etc. En ik was zo verbaasd dat ze vol bleven houden dat ze het geen overlast vonden geven en dat ze het zelf wel fijn vonden. Tot ik dus hoorde dat de vorige bewoners het liefst op zaterdag/zondag avond om 22.00 uur begonnen met klussen en door gingen tot een uurtje of 2-3 's nachts. Toen snapte ik ook ineens dat mijn klussen geen probleem was :D :')

En ze vertelde ook dat hij afgelopen herfst/winter zelf de CV boven aan heeft gelegd. En ik weet niet exact hoe ik kan zien hoe oud een radiator is, maar hell no dat dit nieuwe spullen zijn. En als je dan zelf je CV aan legt. Waarom in hemelsnaam dan op sommige plekken 10 cm vanaf de muur :'(
Omdat z'n tegelwerk waarschijnlijk representatief is voor z'n andere klusskills :')
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 10:26:12 #267
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_145149046
Zodat je er later nog eens achter langs kunt tegelen? :')
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:15:11 #268
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_145150075
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:23 schreef Puala het volgende:

Ik neem aan dat het allang dicht is, maar je kan achter de voorzetmuur geluidsisolatie plaatsen. Dan hoor je de buren nooit. Al ligt dat ook wel aan de verder constructie van het huis.
Siesta & Fiesta!
pi_145150105
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:15 schreef Bramito het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het allang dicht is, maar je kan achter de voorzetmuur geluidsisolatie plaatsen. Dan hoor je de buren nooit. Al ligt dat ook wel aan de verder constructie van het huis.
Lieverd, waarom denk je dat ik voorzetmuren plaats? ;)
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:17:51 #270
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_145150136
:D

Ik vroeg het me al af.... Topic beter lezen zeker?
Siesta & Fiesta!
pi_145150183
Eigenlijk wel :Y

Er komt overal isolatie tussen, nieuwe bedrading etc. Eerst de woonkamer (3 koude muren zijn gedaan straks) en dan langzaam zo het hele huis rond :)
pi_145151220
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:56 schreef Puala het volgende:
Wisten jullie dat je zelfs op 1m2 het als klusser aardig kan verprutsen?

[ link | afbeelding ]
Prachtig mooi geïntegreerde lichtknop!
Bizar hoe mensen duur materiaal zo er tegenaan prakken. Met de grootst mogelijke moeite zou ik nog niet zo kunnen voegen.
pi_145217297
Gister samen met een Fok!ker bezig geweest om elektra buizen aan te leggen en er liggen zo'n 21 buizen van 4 meter in inmiddels. En dat betekend dat ik er nog 4 over heb en dat is te weinig om het af te kunnen maken/verder te kunnen. Ik verkijk me duidelijk elke keer op het materiaal -O- dus het is nog niet klaar, her en der moeten bijv. ook nog wat dingen geschroefd worden om te zorgen dat de buizen om de zoveel cm vast zitten. En er moet nog wat hout achter de inbouwdozen, want er zit nu 1 cm loze ruimte achter.

Wat foto's:

Milf zondag 5 oktober 2014 @ 15:56:55 #274
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_145218495
Ziet er knap uit hoor!

Volgende keer extra meenemen. Wat je overhoudt breng je bij het volgende bezoek gewoon weer terug :).
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_145218956
Ik had verwacht dat 100 meter buis wel genoeg zou zijn, maar blijkbaar niet :P 100 meter klinkt al als zo veel :o

En 4 meter krijg ik zelf niet vervoerd, dus dat is ook gelijk de reden dat ik dacht genoeg mee te nemen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')