abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143560684
Ik heb inmiddels al een tijdje de sleutels van mijn huis in bezit en waar het de bedoeling was om het bewoonbaar te krijgen is er inmiddels wat meer gebeurt met dank aan flink wat financiele meevallers.

Wat foto materiaal:

En wat nu verder? Ik doe niet aan lijstjes, dus voorlopig nog geen planning.

[ Bericht 79% gewijzigd door Puala op 20-08-2014 12:30:17 ]
pi_143560704
Zal de OP updaten zodra ik tijd heb ;)
pi_143561151
Veel plezier ermee, al snap ik niet wat iemand ziet in de ouwe rommel incl. insecten en ongedierte.
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:55:40 #4
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_143561474
Waar is deel 1? :(
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_143561797
TeeVeePualaverbouwing :P
pi_143562008
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Veel plezier ermee, al snap ik niet wat iemand ziet in de ouwe rommel incl. insecten en ongedierte.
Daarom kopen wij wel die ouwe meuk en jij niet :)
quote:
13s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:55 schreef PandaDrop het volgende:
Waar is deel 1? :(
K&W / Puala's jaren 30 woning
Laat die handjes wapperen!
pi_143562331
Zo, afdop setje gehaald. Ik ben benieuwd. Toen de aannemer het met de vorige verwarming deed zag het er makkelijk uit.
pi_143562392
Hoop dat de blauwe plekken meevallen, radiatoren zijn ondingen want stofnesten dus als je goed isoleert heb je naast je vloerverwarming geen radiatoren nodig. Zo knap dat je dat allemaal grotendeels zelf doet want hé, je bent wel een meisje *O*
_O_
Waar het stinkt is het warm.
pi_143562929
Zo, ding is los. En hij wilt niet helemaal leeg. En vol ga ik hem never nooit niet mijn woonkamer uit krijgen. Zelfs halfvol niet heb ik gemerkt :')
pi_143562938
Ik wil het eigenlijk niet toegeven, maar soms zijn mannen best handige wezens :+
pi_143563038
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:42 schreef Puala het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet toegeven, maar soms zijn mannen best handige wezens :+
Soms wel ja, maar ze staan soms ook zo in de weg 8-)
pi_143563087
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:41 schreef Puala het volgende:
Zo, ding is los. En hij wilt niet helemaal leeg. En vol ga ik hem never nooit niet mijn woonkamer uit krijgen. Zelfs halfvol niet heb ik gemerkt :')
Geloof mij, helemaal leeg ook niet :X
Buurman die misschien even opgetrommeld kan worden?
pi_143563199
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:46 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Geloof mij, helemaal leeg ook niet :X
Buurman die misschien even opgetrommeld kan worden?
Wie niet sterk is moet slim zijn. Ik kreeg hem wel op een hondje, dus hij ligt buiten :o
pi_143563346
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:49 schreef Puala het volgende:

[..]

Wie niet sterk is moet slim zijn. Ik kreeg hem wel op een hondje, dus hij ligt buiten :o
Waarom verbaasd me dat ergens nou toch helemaal en volkomen niet. Jij bootwerker _O_
pi_143563914
Maar ik zat vanmiddag dus rustig in kleermakerszit in mijn erker de vensterbank los te schroeven. En toen wilde ik kijken hoe vast de radiator zat. Dus ik voel voorzichtig (zet geen eens kracht) en toen zat ik ineens:

Bovenkant los, onderkant nog in de beugel. Maar de bovenkant verbogen, dus never nooit niet dat dat weer terug ging. En tsja, daar zit je dan. Ding loeizwaar. Pijp aan de onderkant, dus neerzetten kan niet. Als je gaat draaien dan gaat het misschien wel lekken.

En dan heb je zo'n gesprekje met jezelf in je hoofd..

Euhm, ja Paula, jij wilde zo nodig een klushuis. Fix dit ook even? :+
Ja makkelijk gezegd he
Ja, heel makkelijk. Ze moesten eens weten hoe je hier nu zat, ze zouden je uitlachen
Eerlijk gezegd doe ik dat mezelf ook wel
Mjah, kut met peren he?
Ja, bel de aannemer maar wat er kan.

Dus zo gebeld, ondertussen bedacht dat afdoppen wel een optie was. Overlegd of dat met de vloerverwarming kon. Conclusie was ja. Mooi.

En toen je er onderuit wurmen, kijken wat er gebeurt. En tsja, dat lekt natuurlijk he? Maar uiteindelijk toch een plekje gevonden waarop hij aardig bleef hangen. Paar balkjes er onder voor de steun. En toen de CV leeg gehaald, maar laat nou exact de radiator die ik van de muur af heb getrokken het laagste punt zijn. Dus dat ding zat nog vol.

Afijn, hij ligt buiten. En ik durf geen radiator meer aan te raken voorlopig :D :')
pi_143566648
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:42 schreef Puala het volgende:
met een vrouw extra lukt het ook wel.
daar heb je heulemaal geen man voor nodig.
pi_143567841
Heerlijk genieten van je verhalen Pipa :)

@loecje: niet de feminist gaan uithangen hè ;) Mannen, vrouwen, we moeten het gewoon samen doen. Veel leuker.
pi_143577850
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:41 schreef Gieliovd het volgende:
Heerlijk genieten van je verhalen Pipa :)

@loecje: niet de feminist gaan uithangen hè ;) Mannen, vrouwen, we moeten het gewoon samen doen. Veel leuker.
Valt mee hoor. Hier in huis klussen we gezellig samen.

Uiteindelijk zijn het de 2 extra handen(m/v) die het werk gemakkelijker maken.
pi_143597263
Vonkenboer, ik hoop dat je meeleest want ik krijg zo 123 geen lokpost om te quoten gevonden, maar dit gaat het plafond worden:

En verder de overpijnzingen van vandaag.. Ik kan goedkoop aan steenwol van 120x60x4 komen, maar ik weet niet of 1 laag voldoende is qua geluidsdemping? Of is 2 aan te raden? Wat is wijsheid en waarom-o-waarom ben ik hier aan begonnen vraag ik me af en toe af :P

Maar in elk geval, de witgoed straat is aangesloten:

Ooit nog een keer een plaat er boven en klaar is Puala :)

En ik heb de gaten in de erker dicht gesmeerd:

Die duim is om mijn auto af te schermen. Ik rij met reclame rond en om dat nou gelijk hier in het topic te hebben.. :P

En er is geschetst waar ik ooit stopcontacten wil dus waar nu alvast leidingen kunnen komen te liggen:

En nu moet ik me maar eens verdiepen in de wondere wereld van elektra. Want een buis is leuk, een inbouwdoos snap ik ook nog. Maar ja aan zo'n installatiebuis komt een einde en hoe verdeel ik dat netjes, volgens de juiste regeltjes, door mijn woonkamer :+
pi_143597370
Jij werkt echt lekker door!

Maaruh, is dat handig? Een vriezer naast een radiator? Ik zou het zelf niet weten, maar het viel op ;)
pi_143597411
Koelkast. Typisch gevalletje van had ik al, is mee verhuisd en staat niet aan. Dus geen enkel probleem. Zal hooguit met feestjes aan gaan en dan zal het hopelijk niet vriezen :P En dit is de meest logische plek om hem neer te zetten eigenlijk.
pi_143597605
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:29 schreef Puala het volgende:
En nu moet ik me maar eens verdiepen in de wondere wereld van elektra. Want een buis is leuk, een inbouwdoos snap ik ook nog. Maar ja aan zo'n installatiebuis komt een einde en hoe verdeel ik dat netjes, volgens de juiste regeltjes, door mijn woonkamer
Een tip: maak samen met een elektricien een indeling van groepen, en een planning wat waar op aangesloten gaat worden. Waar de schakelaars, stopcontacten en centraaldozen komen. Zodra je deze planning hebt kan je de rest zelf wel doen, en als je ergens niet uit komt kan je het altijd nog hier vragen. ;)
pi_143597830
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:34 schreef Puala het volgende:
Koelkast. Typisch gevalletje van had ik al, is mee verhuisd en staat niet aan. Dus geen enkel probleem. Zal hooguit met feestjes aan gaan en dan zal het hopelijk niet vriezen :P En dit is de meest logische plek om hem neer te zetten eigenlijk.
^O^
  PR/Manusje van alles dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:01:37 #24
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_143598126
Doe in de hoek waar je tv komt 2 x 5 wcd's + utp + loze leding. Heb hier 2x4 gedaan en kom nog te kort. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_143598211
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Doe in de hoek waar je tv komt 2 x 5 wcd's + utp + loze leding. Heb hier 2x4 gedaan en kom nog te kort. :')
Wat heb je er allemaal aan hangen? :')
  PR/Manusje van alles dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:13:52 #26
Toezicht is gezond!
pi_143598452
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:04 schreef Puala het volgende:

[..]

Wat heb je er allemaal aan hangen? :')
tv
upc-horizon box
playstation
mediacenter
wii
airco
boxjes
lamp
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_143598614
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

tv
upc-horizon box
playstation
mediacenter
wii
airco
boxjes
lamp
8. Je moet overhouden :+

Maar ik snap je punt. Ik zat aan 2x4 te denken + UTP + kabel aansluiting.

tv, surroundset, kastje vd tv, pc en verder kom ik al niet :P

En er zit een punt op de muur naast de erker waar een lamp in zou kunnen (vensterbank/staand ding eventueel)
  PR/Manusje van alles dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:22:13 #28
Toezicht is gezond!
pi_143598647
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:20 schreef Puala het volgende:

[..]

8. Je moet overhouden :+

Maar ik snap je punt. Ik zat aan 2x4 te denken + UTP + kabel aansluiting.

tv, surroundset, kastje vd tv, pc en verder kom ik al niet :P

En er zit een punt op de muur naast de erker waar een lamp in zou kunnen (vensterbank/staand ding eventueel)
:Y is prima inderdaad. :9~
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:47:25 #29
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_143599427
Hou er wel rekening mee dat er maximaal vijf componenten (schakelaars, wandcontactdozen, cai, utp) onder één afdekraam geplaatst kunnen worden. :)
pi_143599592
Als je toch de elektra opnieuw gaat aanleggen kan je ook overwegen om de wandcontactdozen uit te voeren in dubbele inbouwdozen (naast elkaar) om vervolgens 1 zijde schakelbaar te maken via een enkelpolige schakelaar. Hierdoor kan je straks met één schakelaar al je verlichting aan- en uitzetten. Ook kan je dan in de toekomst makelijk een tijdschakelaar plaatsen om al je verlichting te bedienen wanneer je er niet bent.

Ik heb dit zelf laten doen en heb er nog elke avond plezier van...één knop en alles is aan.
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:02:23 #31
92034 crew  Vonkenboer
pi_143600031
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef RM27 het volgende:
Als je toch de elektra opnieuw gaat aanleggen kan je ook overwegen om de wandcontactdozen uit te voeren in dubbele inbouwdozen (naast elkaar) om vervolgens 1 zijde schakelbaar te maken via een enkelpolige schakelaar. Hierdoor kan je straks met één schakelaar al je verlichting aan- en uitzetten. Ook kan je dan in de toekomst makelijk een tijdschakelaar plaatsen om al je verlichting te bedienen wanneer je er niet bent.

Ik heb dit zelf laten doen en heb er nog elke avond plezier van...één knop en alles is aan.
Ik wou dat eerst ook; maar met een systeem als klik aan klik uit (of de goedkopere *kuch* action *kuch* setjes) kom je ook een heel eind; en kun je vanaf de bank of waar dan ook de verlichting kunt schakelen.

Uiteindelijk maar gekozen om langs de lange wand in de kamer als volgt uit te voeren.

En in de computerhoek als volgt.

Loze leidingen (en diegene die bedraad zijn met utp, cai o.i.d. ook) heb ik allemaal over de vloer naar de meterkast getrokken. Al waar de hele infrastructuur weer aan elkaar geknoopt is.

Schakelaars zitten allemaal op 1,05m en de wandcontactdozen e.d. grotendeels op 30 cm vanaf de vloer.
pi_143600266
Je zou bijna vergeten dat wij ook uit soortgelijke shit komen Vonk :)
pi_143601113
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:02 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Ik wou dat eerst ook; maar met een systeem als klik aan klik uit (of de goedkopere *kuch* action *kuch* setjes) kom je ook een heel eind; en kun je vanaf de bank of waar dan ook de verlichting kunt schakelen.
Als je toch alles opnieuw gaat doen is het voor een beetje electricien niet al te veel werk en mogelijk goedkoper dan kaku (bijna 30 euro per micro schakelaar en dan nog een afstandbediening).

Zelf heb ik weer een microschakelaar achter de centrale schakelaar geplaats zodat ik ook nog mijn lampen met een afstandbediening kan bedienen 12.gif

[ Bericht 4% gewijzigd door Vonkenboer op 19-08-2014 19:29:33 ]
pi_143601183
Oeps quoten gaat nog niet helemaal lekker maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel :)
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:30:29 #35
92034 crew  Vonkenboer
pi_143601282
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:28 schreef RM27 het volgende:
Oeps quoten gaat nog niet helemaal lekker maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel :)
Quote gefixd :), maar ik vind dat soort inbouwmodules zelf eigenlijk te duur; vanuit de zaak krijg ik daar ook geen fatsoenlijke korting op. Dus ik doe het gewoon lekker cheap-ass.

Het voldoet voor mij in ieder geval voldoende. En de modules zelf zie ik niet zitten; die zitten weer verstopt achter kasten e.d.
pi_143624304
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef RM27 het volgende:

Dan moet ik op staan om de boel aan te kunnen zetten en nu heb ik zo'n afstandsbediening en kan ik nog verschillende menu's aanklikken om alles aan te krijgen. Ik zie er geen toegevoegde waarde in ;)
pi_143624353
Oh en kijk eens wat een verschil buiten al:

Zo mooi O+
pi_143624584
^O^ goed opgeknapt _O_
pi_143626633
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:32 schreef Puala het volgende:
Oh en kijk eens wat een verschil buiten al:

[ afbeelding ]

Zo mooi O+
Dat is zeker een verschil!
Moet je nagaan wat kleur dan doet.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_143629913
Mooi geworden!

Mag ik vragen wat het je heeft gekost om de buitenkant te laten doen? Kan ik een beetje een schatting maken van wat het mij ooit gaat kosten :P En hebben ze alleen voor gedaan, of ook zij en achter?
pi_143634121
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:11 schreef fh101 het volgende:
Mooi geworden!

Mag ik vragen wat het je heeft gekost om de buitenkant te laten doen? Kan ik een beetje een schatting maken van wat het mij ooit gaat kosten :P En hebben ze alleen voor gedaan, of ook zij en achter?
Alles aan de buitenkant, maar ze moeten nog een keer terug voor een stukje van de dakgoot en de voordeur. Want ik ben niet tevreden.

Je zou het mogen weten, maar mijn staat van schilderwerk was absurd slecht. Het bedrag wat ik betaald heb is dus geen goed referentiekader ;)
pi_143634226
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:53 schreef Puala het volgende:

[..]

Alles aan de buitenkant, maar ze moeten nog een keer terug voor een stukje van de dakgoot en de voordeur. Want ik ben niet tevreden.

Je zou het mogen weten, maar mijn staat van schilderwerk was absurd slecht. Het bedrag wat ik betaald heb is dus geen goed referentiekader ;)
Nou, dat is hier niet anders hoor :P Hier gaan we richting vervangen van houten delen zeg maar ;)

Het wit op de erker vind ik erg mooi :) Oogt lekker fris.
pi_143634275
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:55 schreef fh101 het volgende:

[..]

Nou, dat is hier niet anders hoor :P Hier gaan we richting vervangen van houten delen zeg maar ;)

Het wit op de erker vind ik erg mooi :) Oogt lekker fris.
Het wit is 9003 als kleurcode, een nieuwe kleur schijnt. Ik vond het beter matchen als het creme met blauw wat de overburen hebben :)

Oh oeps, ik had alleen betonrot. En verder wel delen die slecht waren, maar alles is toch geschilderd. De delen die slecht waren waren van de bijgebouwen en die gaan ooit toch plat als het aan mij ligt.
pi_143634959
Wat ga je lekker Puala ^O^
pi_143635857
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:57 schreef Puala het volgende:
De delen die slecht waren waren van de bijgebouwen en die gaan ooit toch plat als het aan mij ligt.
* sloophamer, SSD-boor "Vera" en een paar vrije dagen inboekt 8-) :+
pi_143636407
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:46 schreef iamredleader het volgende:

[..]

* sloophamer, SSD-boor "Vera" en een paar vrije dagen inboekt 8-) :+
Ooit he. Niet te veel verheugen nog :P
pi_143639416
En voor wie dacht dat behang krabben een rot klusje was.. Wacht maar tot je dit ooit mag doen:

*zucht*
  PR/Manusje van alles woensdag 20 augustus 2014 @ 19:24:02 #48
Toezicht is gezond!
pi_143639691
Been there.. got the shirt. Klauwhamer pakken en gaan.
pi_143639809
De bovenste laag is niet onder de indruk van een klauwhamer. Die lacht me nog net niet uit :')
  Moderator woensdag 20 augustus 2014 @ 19:29:40 #50
92034 crew  Vonkenboer
pi_143639979
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Been there.. got the shirt. Klauwhamer pakken en gaan.

Been there... got the shirt. Maar wel met behulp van een bosch hakhamer *O*
pi_143640063
Jullie zijn zeker niet over te halen om het voor te komen doen? ;(
  Moderator woensdag 20 augustus 2014 @ 19:41:19 #52
92034 crew  Vonkenboer
pi_143640491
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:31 schreef Puala het volgende:
Jullie zijn zeker niet over te halen om het voor te komen doen? ;(
Nee, helaas niet O-)
Bij de lidl stond deze week wel een redelijke hakhamer in de reclamefolder incl. beitels ¤ 59,- ofzo :)
pi_143643938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:18 schreef Puala het volgende:
En voor wie dacht dat behang krabben een rot klusje was.. Wacht maar tot je dit ooit mag doen:

[ afbeelding ]
*zucht*
:X
pi_143644611

Zo. Uurtje gewerkt. Nu t bed in en morgen weer werken.
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2014 @ 21:31:14 #55
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143644997
ik heb het ook gehad. :{
in twee huizen zelfs.
ik leef met je mee. het is ongelooflijk klotewerk
pi_143645216
Boorhammer met hak (en breek xD) functie lenen? ;)
pi_143645916
quote:
9s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:36 schreef naaa het volgende:
Boorhammer met hak (en breek xD) functie lenen? ;)
Ik krijg net te horen dat ik 'm op mijn werk zo mee kan nemen waarschijnlijk :) Voordeel van collega's op FB merk ik weer :D

Dus lief aanbod, maar nee dankje ;) Tenzij ik jou er bij krijg en je het voor doet met alle muren. Dan alsnog graag *)
pi_143648902
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Been there.. got the shirt.
Boorhamer, platte beitel erin, masker op, bril op, doppen in.... En beulen.
pi_143660381
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:21 schreef Puala het volgende:
[ link | afbeelding ]

Waarom moet dit er eigenlijk af? Kan niet alleen de behang eraf gestoomd worden?

Ik ga je topic ook volgen! :)
BlaBlaBla
pi_143662607
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:07 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Waarom moet dit er eigenlijk af? Kan niet alleen de behang eraf gestoomd worden?

Ik ga je topic ook volgen! :)
Het is geen behang, dat zit er wel ergens tussen.

Maar de muur is nu opgebouwd uit kalk, behang en een sierpleister. En de sierpleister moet er uberhaubt vanaf om te kunnen stucen en daarmee gaat het behang mee. En op kalk kan je niet stucen, of bied in elk geval geen stevig mooi resultaat. Dus moet alles er af.

Maar de boorhamer ligt in de auto, morgen of zaterdag maar eens kijken wat dat doet :D
pi_143679936
Alstjeblieft wel gehoorbescherming + bril en afhankelijk van je ventilatie ook een maskertje...
pi_143682116
quote:
17s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:07 schreef Gieliovd het volgende:
Alstjeblieft wel gehoorbescherming + bril en afhankelijk van je ventilatie ook een maskertje...
Ik heb het allemaal in huis O+
pi_143682246
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:21 schreef Puala het volgende:
[ link | afbeelding ]

Lekker bezig. :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_143682425
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:45 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb het allemaal in huis O+
In huis hebben is niet genoeg, je moet het ook gebruiken ;)
pi_143682624
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:52 schreef Light het volgende:

[..]

In huis hebben is niet genoeg, je moet het ook gebruiken ;)
Voor nu nog wel. Speciaal gekocht voor zaterdag, want dan ga ik weer verder.

En kijk wat ik vandaag mee kreeg:

pi_143683586
Das een echte, poehee. Duur machientje ook.

Zet hem niet te haaks op de muur, dat ding ratelt met zo veel energie zo je hele muur aan gort. Goede brede platte beitel erin en als het ware achter je stucwerk steken.

Goed pauzeren tussendoor, dan hou je het langer vol. Die dingen trillen uit je handen en wegen lood.

Ik weet helaas, heb er heeeeeel wat uur mee staan jekkeren op alle muren en de badkamervloer.
pi_143694515
Wat zullen je buren je aardig vinden met zulks machien
pi_143695291
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 09:26 schreef R2R het volgende:
Wat zullen je buren je aardig vinden met zulks machien
Die mag je wel een doos gebak geven :P
pi_143695324
Mijn buren komen zaterdag einde vd dag terug van de vakantie en die hebben alleen de eerste week last gehad van mijn klusgeweld. Dus ik heb juist zondag het plafond gesloopt zodat ze er geen last meer van zullen hebben ;)
  Moderator vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:24:54 #70
92034 crew  Vonkenboer
pi_143695674
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:17 schreef Gieliovd het volgende:
Das een echte, poehee. Duur machientje ook.

Zet hem niet te haaks op de muur, dat ding ratelt met zo veel energie zo je hele muur aan gort. Goede brede platte beitel erin en als het ware achter je stucwerk steken.

Goed pauzeren tussendoor, dan hou je het langer vol. Die dingen trillen uit je handen en wegen lood.

Ik weet helaas, heb er heeeeeel wat uur mee staan jekkeren op alle muren en de badkamervloer.
Scheelt al wel weer zoveel dat hij uitgerust is met vibration control; dat rubber tussen handvat en machine. Dat scheelt gewoon heel erg veel.

Maar idd. deze hakhamer moet je niet recht op je muur zetten; hij hakt zo dwars door de muur naar buiten. Nu kun je de slagkracht natuurlijk ook nog aanpassen door te draaien aan dat rode wieltje (achter de Bosch bedrukking bij het handvat) alle beetjes helpen.
pi_143695855
Ik krijg bijna het idee dat ik hem terug ga brengen en een lichtere ga vragen :X
  Moderator vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:50:39 #72
45833 crew  Fogel
pi_143696335
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 10:30 schreef Puala het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat ik hem terug ga brengen en een lichtere ga vragen :X
Ik wil er een. Niet dat ik er een nodig heb, maar het ziet er bruut uit :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  Moderator vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:09:52 #73
92034 crew  Vonkenboer
pi_143696864
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 10:30 schreef Puala het volgende:
Naja, met zulk kaliber gereedschap hebben wij de betonvloer eruit gebroken w/

Alleen die van ons kon je echt alleen maar mee hakken; als je met die van jou nog gewoon kunt boren dan is hij wel iets lichter dan dat geweld van ons
pi_143698918
Weet je wat ook leuk zo zijn, als je nou eens foto's maakt van je spierballen. Nu en straks als je klaar bent. Man man wat een werk, straks ben je gespierd!!
pi_143699417
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:17 schreef Attitude het volgende:
Weet je wat ook leuk zo zijn, als je nou eens foto's maakt van je spierballen. Nu en straks als je klaar bent. Man man wat een werk, straks ben je gespierd!!
Ik ben nu al 4 kg kwijt en een kledingmaat kleiner :D :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')