Iemand die dus tegen de pensioenleeftijd aan zit.quote:
Bitches hebben verlatingsangst in de 10e graad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef Deetch het volgende:
Je zou preventief alvast een strip norit naar binnen kunnen werken?
En naar een schransboer met vrienden is ok maar wat die vrouwen er dan bij doen?
bro's before ho's. Gewoon duidelijke regels stellen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:49 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Bitches hebben verlatingsangst in de 10e graad.
Veel peper en alcohol zuipen. Komt wel goedquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:44 schreef Systeembeheerder het volgende:
Vanavond onbeperkt vreten met een groepje vrienden en chicks bij een gedateerde tent met zo een jaren 50 louche eigenaar.
Nu ben ik bang dat ik de rest van de week voedselvergiftiging ga hebben.
klacht : cheapass vrienden die niet meer donnies willen uitgeven aan fatsoenlijk eten.![]()
![]()
anti klacht ; onbeperkt hotwings & spareribs
.... je zit er 30 jaar naast. Al Capone was the badguy in de jaren 20.quote:
Ja, jammer alleen dat ik geen vrienden hebquote:
Five Bells op de nieuwezijds kolk in het centrum van Amsterdam.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:09 schreef Ronnie_dh het volgende:
[..]
Veel peper en alcohol zuipen. Komt wel goed![]()
Maar onbeperkt Chicken Wings vreten... Doe eens dat adresje doorgeven?
[..]
Broodje benzinestation.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:36 schreef plesner het volgende:
¤4.50 pp aftikken en fatsoenlijk eten verwachten.
Thx voor je reactie. Ben ff snel gaan kijken op de website en iens.nl pagina, een goeie chickenwings adresje stel ik altijd op prijs.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |