Ow het is vast waar.quote:
En weer verderquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom zou ik, ik ben niet als een zielig schuimpje min of meer in een hoekje gepropt, dus waarom zou ik jou nu een laatste "prutteltje" willen ontzeggen? doe je best
Sjonge zeg. Ja het is vast waarquote:
Het is een tragedie,komedie?, drama? in drie acten.quote:
Ik gooide er een beetje drama in. Voor de lurkersquote:
Ik denk dat je jezelf ook verder te kakken zet maar dat is mijn idee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is een tragedie,komedie?, drama? in drie acten.
We zitten in Act Twee 1e scene..brace yourself..it only gets worse before it get's better
Ach, jij zal het weten. Ik maak me er niet druk over.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf ook verder te kakken zet maar dat is mijn idee.
Ik merk het. Met je drama voor lurkersquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ach, jij zal het weten. Ik maak me er niet druk over.
Je hebt werkelijk geen gevoel voor humor. Jammer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik merk het. Met je drama voor lurkers
Jou gevoel voor humor holt van de éne user naar de ander. Zoals het je uitkomt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen gevoel voor humor. Jammer.
En?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jou gevoel voor humor holt van de éne user naar de ander. Zoals het je uitkomt.
Inderdaad (ik weet wie jij ook bedoeldquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef Ygritte het volgende:
Gatverdamme, moeten jullie allemaal ongesteld worden ofzo...![]()
(en dan bedoel ik niet alleen de dames)
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Inderdaad (ik weet wie jij ook bedoeld)
Ja die ken ik. Lawaaiig inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ha die Gert.
Zal je zo wel even bijpraten enzo, eerst even bijkomen. Ken je die binnenspeeltuin in het Zuiderpark toevallig? Mijn oren tuuten nog.
Nee zin in mepsex..quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al?? Spontaan doorgelekt ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |