Oh hij zou ongetwijfeld in aanmerking zijn gekomen, maar hij kon er geen garantie op krijgen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat zou gezien zijn positie wel moeten maar Ziyech kwam ook niet in aanmerking voor de plek van Immers dus ik ben er bang voor.
Immers eruit halen maar die blijkt onaantastbaar te zijn...quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ik vraag dan aan jou; hoe los je dat op?
Oh ja, wacht even. Want je mag helemaal niks eisenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:03 schreef Happel het volgende:
Onlogisch die eisen stelt aan een nummer 10.
Ja oke, dat ben ik 10000000% met je eens. Maar inderdaad, dat schijnt niet te mogen dus laat ik 'm bij voorbaat al staan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Immers eruit halen maar die blijkt onaantastbaar te zijn...
Spitsje komt wel, op 31 augustus pas. Linksback komt niet en een keeper ook niet, of Graafland moet nog naar Excelsior vertrekken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:09 schreef Sunri5e het volgende:
Ik snap echt weer niets van deze eventuele transfer. Laat ze GVD een spits, LB en keeper kopen.
Je wilt Vilhena ernaast zetten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja oke, dat ben ik 10000000% met je eens. Maar inderdaad, dat schijnt niet te mogen dus laat ik 'm bij voorbaat al staan.
Voordeel van Toornstra op Vilhena's plek; is wat groter en ik denk ook sterker als Vilhena. Kan er ook eens een dun ventje op Immers z'n plek komen: Sleegers bijvoorbeeld. Rustig brengen.
Bitch.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja, wacht even. Want je mag helemaal niks eisen
Alles maar slikken toch?
Ik ben benieuwd of Hahn potten kan breken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Spitsje komt wel, op 31 augustus pas. Linksback komt niet en een keeper ook niet, of Graafland moet nog naar Excelsior vertrekken.
Jullie hebben Colin Kazim Kazim Richard toch alquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:09 schreef Sunri5e het volgende:
Ik snap echt weer niets van deze eventuele transfer. Laat ze GVD een spits, LB en keeper kopen.
Nee, want negert.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Hahn potten kan breken.
Dat is een flankspeler alleen weten ze dat volgens mij in het Maasgebouw nog niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jullie hebben Colin Kazim Kazim Richard toch al
Jij hebt inderdaad niks te willen. Wij allemaal niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja, wacht even. Want je mag helemaal niks eisen
Alles maar slikken toch?
Haha. Dus maar slikken als zoete koek. Sinds wanneer ben jij gebroken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad niks te willen. Wij allemaal niet.
3,5 is veel maar dan moeten we hopen dat Guus hem weer international maakt.. als je hem dan over een jaar of twee voor 7 miljoen verkoopt dan is het wel een aardige investering.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Rinus moet hij 3,5 miljoen kosten. Lijkt mij veel te veel voor hem.
Terug naar je wagon jij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
Is dit geen goeie aanwinst voor jullie; F&F / Godver, Serieus. Wat is dit voor insect?! ?
Sinds ik geboren ben?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Dus maar slikken als zoete koek. Sinds wanneer ben jij gebroken?
Wat grappig zeg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
Is dit geen goeie aanwinst voor jullie; F&F / Godver, Serieus. Wat is dit voor insect?! ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |