Heb je ook nog blanke spelers waar je het wel in ziet zitten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het grootste verschil is dat Ondaan kan scoren![]()
http://www.foxsports.nl/v(...)achilles-29-2-1.html
Ja, ik loop al dagen lang Djens Toornstra en Ruud Vormer te promoten hier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je ook nog blanke spelers waar je het wel in ziet zitten?
Hoeveel kost die Ruud Vormer, klinkt goed.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, ik loop al dagen lang Djens Toornstra en Ruud Vormer te promoten hier.
Ja goed, maar dat geldt voor elke aanvaller wel, behalve Sigthorsson en Jhonnyquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen verdediger in zicht, sprinten richting de doelman. Dan is ie op zijn finest.
Die Sig is dan ook wel echt bizar slecht. Mag je god op je blote knietjes bedanken dat wij die niet gehaald hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja goed, maar dat geldt voor elke aanvaller wel, behalve Sigthorsson en Jhonny
Ik vind hem niet zo slecht. Alleen geen Ajax-spits.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die Sig is dan ook wel echt bizar slecht. Mag je god op je blote knietjes bedanken dat wij die niet gehaald hebben.
Zijn fluwelen techniek zorgde er bijna voor dat hij rood had. Blom snapt wel dat iedere Ajaxfan met walgen naar Sig kijkt, dus hij geeft expres geen rood.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die Sig is dan ook wel echt bizar slecht. Mag je god op je blote knietjes bedanken dat wij die niet gehaald hebben.
Vooral dat ja, al is het toch een vrij typische spits. Mist de snelheid voor de counter/ruimte voor zich, maar mist de techniek om in een drukke 16 wat uit te richten. Terugleggen gaat hem redelijk af, maar ook niet briljant. Toch zouden er in Engeland genoeg clubs zijn waar hij het prima doet. In IJsland doet hij het ook goed.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo slecht. Alleen geen Ajax-spits.
Hij heeft geluk dat het over 2 weken thuis voor hem is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:51 schreef Dekatria het volgende:
Die Ziyechde eerste speler die 90 minuten uitgefloten gaat worden dient zich al aan.
We komen hem achterop de fiets brengen met een strik er om hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Vooral dat ja, al is het toch een vrij typische spits. Mist de snelheid voor de counter/ruimte voor zich, maar mist de techniek om in een drukke 16 wat uit te richten. Terugleggen gaat hem redelijk af, maar ook niet briljant. Toch zouden er in Engeland genoeg clubs zijn waar hij het prima doet. In IJsland doet hij het ook goed.
Vraag me af hoe het hij bij Feyenoord zou doen. Op zich zou een enigszins houterige spits met een goed arbeidsethos hier wel goed passen.
10 miljoen hequote:Op maandag 18 augustus 2014 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We komen hem achterop de fiets brengen met een strik er om hoor
Meh. Waarom.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:51 schreef Dekatria het volgende:
Die Ziyechde eerste speler die 90 minuten uitgefloten gaat worden dient zich al aan.
Dat hebben jullie voor hem over? Wacht, ik bel even Marcie Netto, ik denk dat het vanavond nog rond is.quote:
Wie is jullie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat hebben jullie voor hem over? Wacht, ik bel even Marcie Netto, ik denk dat het vanavond nog rond is.
Dat ja. Denk dat hij bij Feyenoord best had voldaan. Hij is alleen wat blessuregevoelig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Vooral dat ja, al is het toch een vrij typische spits. Mist de snelheid voor de counter/ruimte voor zich, maar mist de techniek om in een drukke 16 wat uit te richten. Terugleggen gaat hem redelijk af, maar ook niet briljant. Toch zouden er in Engeland genoeg clubs zijn waar hij het prima doet. In IJsland doet hij het ook goed.
Vraag me af hoe het hij bij Feyenoord zou doen. Op zich zou een enigszins houterige spits met een goed arbeidsethos hier wel goed passen.
De vrienden van zijn voorlopig niet meer nodig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Feyenoord. Of de vrienden er van.
Moet Pimmetje echt een hobby gaan zoeken nu, ja?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
De vrienden van zijn voorlopig niet meer nodig.
Zoals verwacht toch, Feyenoord bood hem meer salaris en zelfs na persoonlijk én club akkoord met Twente wachtte hij alsnog Feyenoord af. Alleen werd bij Feyenoord blijkbaar toch duidelijk dat de nummer 10 niet helemaal zijn positie werd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:03 schreef Sunri5e het volgende:
Net was Ziyech zelf aan het woord over zijn transfer Twente. Het hele item ging alleen maar over de vraag waarom hij niet naar Feyenoord is gegaan![]()
Zijn uitleg was dat hij bij Twente op 10 mocht spelen en bij Feyenoord niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |