Ja, dat weet ik. Dat ga ik dus ook maar doen. Niet dat ik nou elke keer mn hart uit hoef te storten hoor, maar soms de vraag hoe ik me voel onder een bepaalde uitslag ofzo...quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
En netjes, Zoë!
En Kwak, als je dat rot vindt moet je het echt even aangeven. Consulten bij de verloskundige zijn niet heel veel anders overigens, maar als jìj behoefte hebt aan meer persoonlijke aandacht zul je dat zelf moeten aangeven...
snackbar. maar ik vermoed dat ik ook te dicht op mijn middagtussendoortje zat, relatief gezien. ik merk dat ik rond de lunch het minste kan hebben relatief gezien (hogere waarde dan na het ontbijt met dezelfde producten)quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:54 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik had bij de snackbar gegeten. En kwakzOr thuis? Of ook van de snackbar?
Elk lichaam reageert er natuurlijk anders op. Jammer dat t hoog was kwakzOr. Blijft puzzelen.
Verder waren je waardes allemaal goed toch?
Misschien is er ook een verschil met smiddags of svonds snacken?
ik ga altijd gigantisch goed af van kiwi's en paprika's! En dan veel yoghurtquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:04 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Geen assverhalen nu!!!! Vind mezelf al de hele dag zieligaan de achterkant kapot... voorkant twee keer zo groot. En ik doe zo mijn best met vezels
Je hoort en ziet ergere verhalen in de collegebanken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik sprak laatst een kennis van mijn moeder en die wordt binnenkort geopereerd aan wat ze zelf "aambeien" noemde. Na wat doorvragen bleek ze daar al bijna 33 jaar last van te hebben (zo lang als haar zoon oud is) en al 33 jaar met maandverbanden in te lopen omdat het altijd bloedde.
Ik kan me dus zomaar voorstellen dat zoiets best een negatieve impact op je gezondheid heeft
Wat ik me wel afvraag is waarom je 33 jaar met een anale prolaps rond blijft lopenIk snap dat het als een taboe kan voelen, maar 33 jaar je ingewanden half naar buiten hebben hangen, ik moest een beetje huilen bij de gedachte
tot volgende week iedereen! Dit wil ik niet wetenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef geppie het volgende:
Misschien een rare vraag en eigenlijk wil ik het antwoord niet eens weten...maar wat gebeurt er eigenlijk met zo'n aambei tijdens de bevalling?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
tot volgende week iedereen! Dit wil ik niet weten![]()
Bevallen helpt niet, zeg maarquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef geppie het volgende:
Misschien een rare vraag en eigenlijk wil ik het antwoord niet eens weten...maar wat gebeurt er eigenlijk met zo'n aambei tijdens de bevalling?
tja als ze dan toch wil bewegen laat ze dan effe helpen met naar beneden duwen!quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nog geen aambei! *afklopt*
Net tijdens het poepen wel veel schoppen gekregen. Doe normaal, gek.
Ah ik lurk op een goed tijdstip zie ik! Maar wup wat is dan beter? Er nu iets aan laten doen *ril* of pas na de bevalling? Als je het nu laat doen komt hij dan niet door t persen net zo hard terug?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:45 schreef WupWup het volgende:
[..]
Bevallen helpt niet, zeg maarMet de aambei zelf gebeurt niet zoveel op zich, hij wordt meestal groter door de druk die erop komt. Maar geen rare horrorfilmachtige praktijken ofzo. En in je kraambed lig je een verdieping hoger
-tmi verwijderd-quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:50 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Ah ik lurk op een goed tijdstip zie ik! Maar wup wat is dan beter? Er nu iets aan laten doen *ril* of pas na de bevalling? Als je het nu laat doen komt hij dan niet door t persen net zo hard terug?
Trosje mandarijnen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef geppie het volgende:
Thanks dan wacht ik wel tot na de kraamtijdquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:00 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik heb er dus zelf bij een week of 33 wat aan laten doen en ja, die kwam met de bevalling terug. Maar doorlopen ermee was ook geen optieDus ik zou zeggen: als je er geen last van hebt in de zin van pijn, maar alleen 'in de weg zitten' of jeuk, zou ik het bij zalfjes laten. De huisarts trouwens ook, die snijdt echt niet zomaar. Zeker niet bij een zwangere.
Meestal verbetert het wel sowieso na de kraamtijd trouwens. Je stoelgang verbetert, je vaatwanden verstevigen weer.
Franny. Voor al uw geruststellingquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef Franny_G het volgende:
Ik had een beetje last aan het eind van de zwangerschap en dat kon ik tegen gaan met een zalfje. Maar na de bevalling was het wel erger ja. Vond het erg vervelend maar gelukkig is het opnieuw met smeren en het natuurlijke herstelproces helemaal overgegaan. Vond het wel zo'n ding waar je je voorafgaand aan de zwangerschap echt niets bij kunt voorstellen.
Moet je die inslikken of inbrengen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef Burdie het volgende:
Ik kreeg geloof ik mini's in de 2 weken voor bevalling, die tijdens de bevalling mooi groot konden worden.
Ze gingen idd snel weer weg daarna dankzij curanol tabletjes (tip! Scheelt ook weer smeren ).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk zo tussen de aambei verhalen
[ Bericht 14% gewijzigd door Zoë23 op 18-08-2014 18:04:31 ]
Slikken! Dus geen vieze vingersquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je die inslikken of inbrengen?
Ja, die heb ik ook genomen. + de zalf. Ik dacht: laat ik maar voor de hele behandeling gaan, dan ben ik er hopelijk snel vanaf.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef Burdie het volgende:
Ik kreeg geloof ik mini's in de 2 weken voor bevalling, die tijdens de bevalling mooi groot konden worden.
Ze gingen idd snel weer weg daarna dankzij curanol tabletjes (tip! Scheelt ook weer smeren ).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ik heb m ook gehad, was heel nerveus maar het viel erg mee. Tip van flip: je hebt 5 minuten om dat drankje weg te drinken ofzo, dus je hoeft niet zoals ik deed t in twee keer 5 seconden naar binnen te keilen. Schijnt dat je er dan toch wat minder snel misselijk van wordt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:05 schreef Hilmo het volgende:
Oeh lekkere wc verhalen![]()
Mijn laatste werkdag was vermoeiend, maar leuk, en kreeg een grote lieve kaart met alle namen en succes wensen eropen hoe vaak ik wel niet 'geniet er van' te horen heb gekregen, daar moet je bijna wel van gaan genieten
![]()
![]()
De VK moeten bellen voor de groei echo, was niet doorgegeven dus dat hoor ik morgen. Toen vroeg ze ook wanneer mijn suiker voor het laatst was gemeten... Eeh in het begin. Nou moet ik deze week dé suikertest ondergaan. Vingerprik, suikerdrank, twee uur in ziekenhuis blijven en weer vingerprik. Ik weet dat veel andere dat hier ook hebben gehad, maar ik verwachte niet het ook te moeten, dus heb er toen snel over heen gelezen. Valt het mee? Als ik maar geen suiker heb... Wel goed dat ze het voor willen zijn, maar toch wel weer zenuwen.
irritant he, die wisselende protocollen...quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
heb jij alleen vingerprikjes gehad, Zoë? Kunnen ze daar een betrouwbaar resultaat op geven
Niet om het een of ander, maar mijn vingerprik was 0.7 hoger dan de gewone prik, dus stel dat dat bij jou ook zo is, dan heb je misschien helemaal geen zwangerschapsdiabetes...
Oh, jij hebt 'm ook ge-at?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb m ook gehad, was heel nerveus maar het viel erg mee. Tip van flip: je hebt 5 minuten om dat drankje weg te drinken ofzo, dus je hoeft niet zoals ik deed t in twee keer 5 seconden naar binnen te keilen. Schijnt dat je er dan toch wat minder snel misselijk van wordt.
Ik moest de tweede keer wel bloed uit mijn arm ipv vingerprik. Misschien goed om je daar wel bewust van te zijn. Maar dan nog viel het me erg mee en je weet inmiddels hoe bang ik ben voor naalden...
drankje smaakt naar seven-up zonder prik met een extra schepje suiker.
Jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
heb jij alleen vingerprikjes gehad, Zoë? Kunnen ze daar een betrouwbaar resultaat op geven
Niet om het een of ander, maar mijn vingerprik was 0.7 hoger dan de gewone prik, dus stel dat dat bij jou ook zo is, dan heb je misschien helemaal geen zwangerschapsdiabetes...
ik ook! (nou ja geen applaus, wel verbaasde blikken).quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, jij hebt 'm ook ge-at?Ik kreeg applaus van die prikjuf omdat ik het record verbrak
ik dacht echt dat 't zo hoorde
huu hoe heb je dat voor elkaar gekregen! een boomquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:55 schreef StarDust_ het volgende:
Bah..vandaag een ongelukje gehad met de auto... De boom die van links kwam gaf mij geen voorrang!Schade: 600 euro! En nu baal ik als een stekker!
Dit mis ik nog het meeste van mijn zwangerschapquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:13 schreef Heliotrope het volgende:
Ik kan soms helemaal verliefd naar mijn alienbuik liggen starenDie bewegingen blijven zo leuk! *roze-wolk-dagje*
Dit is waarschijnlijk de versimpelde versie, maar voor zover ik heb begrepen is alles plus en min 2 uitgaande van je termijn goed.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:31 schreef StarDust_ het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met de Fundushoogte? Staat het aantal centimeters, wat gemeten is, gelijk aan het aantal weken? Of met ik er iets vanaf trekken/optellen?
Ze hebben 23 cm gemeten, is dat dan gelijk aan 23 weken?
Monster bij lees postquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:49 schreef Radyhyn het volgende:
Risu gefeliciteerd met je 12 weken!
MarelEn wat een schattie
![]()
Zoë, fijn dat je waardes allemaal zo goed zijn!
Kwak, kan me heel goed voorstellen dat je je nu een 'patiënt' voelt. Het is ook allemaal niet niks en heel erg vervelend dat je je er zo rot onder voelt. Maar dit gevoel negeren is ook niet goed en ik hoop echt dat je gyn je ermee kan helpen of je de juiste richting uit kan sturen... en alleen even je hart luchtten zal je misschien ook goed doen![]()
Loj hopelijk trekt het snel weg.. en anders gewoon even bellen hoor..![]()
DAD fijn van je 1e dag! Wel weer jammer van de prik maar gratz met je 28 weken!
JM Hoe schattig de 2 baby's op/in je buik
Hilmo lekker verlof!
Balen van de auto SD, maar wel weer mooi van de positieve berichten bij de VK!
Zoë en Spees hopelijk trekken de harden buiken snel weer weg.. en inderdaad.. ff proberen te relaxenvoor Phaidra en d'r beeb
Dankquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:02 schreef Radyhyn het volgende:
Tip van de avond: De film Hot Fuzz begint nu op Fox
Je snapt mequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:43 schreef L-E het volgende:
LojDat lijken me lastige momenten. Je zorgen maken en alert blijven gaan hand in hand waarschijnlijk. Je kan niet te vaak bellen
kwak, it's a learning curve, daarom laten ze je ook eerst 1 of 2 weken zelf aanrommelen met je eigen dieet en minimale voedingsinstructies. Dit geeft jou veel beter inzicht in waar of wanneer het verkeerd gaat en je waardes omhoog gaan, dat is uiteindelijk beter dan dat je een setje instructies meekrijgt en that's it.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Monster bij lees post
Ik zal t morgen ook met de diabetes verplk. bespreken. En volgende week zie ik de gyn weer
Mijn waarde na het avondeten was ot randje (7 in één vinger en 6.9 in een andere) dus heb weer en flinke huilbui achter de rugterwijl ik wel kan raden waar t van komt: gepaneerd vlees en aardappelpuree... dat kan dus niet samen blijkbaar. Officieel nog niet te hoog maar ik zal t morgen wel horen. De rest van de dag ging zó goed!
Ik merk ook dat er oude trekjes van mijn eetstoornis terugkomen nu... Het obsessieve en strenge... Denk dat mijn onrust daar ook een beetje vandaan komt.
Ik vond de tijd vanaf 12 weken echt snel gaan! Ik vond het een heel magische grens en nu heb ik gewoon mn baby op mn borst liggen! Dus genietquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:12 schreef Risu het volgende:
ik lees even in het babytopic, lees meteen van die en die is alweer zoveel maanden enzo. En dan denk ik aaaaah! Dat gaat veel te snel! Dat kaaan toch niet. Maar ik ben ook al 12 weken, gaat zo snel allemaal. Hopelijk kan ik straks wel flink genieten met baby want ik zie nu al de weken voorbij vliegen.
Gek, dat had ik met 6 weken nou helemaal niet![]()
en stiekem kan ik niet wachten tot maart.
Ik ben juf he, kom eigenlijk altijd wel een leerling/ouder tegen..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:33 schreef krijgerrtje het volgende:
Boodschappen doen kan ook heel goed in een joggingbroek hoor!
Nou niet zozeer de gewoontes, wel het gevoel dat alles fout is en het maniakaal bijhouden van wat ik eet en verboden lijstjes enzo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:04 schreef Cholula het volgende:
Kwak is het gevoel dat je oude gewoontes terug komen niet juist een extra reden om morgen aan de bel te trekken?![]()
Verder +1 op Radyhyns monsterpost.
Bedankt!quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
kwak, it's a learning curve, daarom laten ze je ook eerst 1 of 2 weken zelf aanrommelen met je eigen dieet en minimale voedingsinstructies. Dit geeft jou veel beter inzicht in waar of wanneer het verkeerd gaat en je waardes omhoog gaan, dat is uiteindelijk beter dan dat je een setje instructies meekrijgt en that's it.
Maak je niet te druk over de 7 en die snackbarwaarde van laatst, je weet waar dat aan ligt en wat je eraan kunt doen. Ik weet dat die diëtiste in elk geval niet heel erg onder de indruk is van grenswaarden. Het wordt wat anders als jij 1 sneetje brood met ham en een glas water neemt en je zit op 9,3. Dan gaan ze zich toch achter de oren krabben. Ga zo door want je doet het haske goed.
Verder snap ik precies wat je bedoelt met weinig persoonlijke aandacht. Helaas is dat wel een beetje het lot van een medische indicatie zoals jij die hebt. Het valt me ook op dat je erg emotioneel kunt reageren op relatief kleine tegenslagen. Dat kan mens-eigen zijn natuurlijk; maar waak ervoor niet alles op hormonen te gooien. Dwz kan goed dat het je hormonen zijn, maar das niet iets wat alles dan maar acceptabel maakt. Als jouw emmertje zò vol zit dan je van elk druppeltje een overloop hebt dan is het wel goed om daar eens naar te kijken. Dit soort gevoelens komen heel veel voor alleen er wordt weinig over gesproken. Niet iedereen ervaart het in dezelfde mate als last, hou jezelf goed in de gaten en wees eerlijk naar jezelf over hoe je je voelt.
Heel eerlijk gezegd denk ik niet dat het diabetesspreekuur de juiste plek is voor het bespreken van je gevoelens. Inside info, en ik vind het het slechtste excuus ooit... maar de arts, en verpleegkundige ook, draait een dubbel spreekuur, wat inhoudt dat ze ongeveer 5 minuten per patiënt hebben. Ik denk dat het goed is om aan te geven hoe je je voelt, maar als je echt je ei kwijt wilt, en zeker met betrekking tot je gevoelens omtreng eetgedrag, probeer eens een afspraak te maken bij Godiene. (Godine?) Zij zit ervoor, ze houdt spreekuur op de poli en zij is er echt ook voor de sociaal-emotionele kant. Je kunt ook vragen of je op spreekuur mag komen bij verloskundige K.enswieI of Th.ijsse. beiden hebben meer aandacht voor de sociale kant, de laatste staat erom bekend ook. Ik weet niet of zij nog plek hebben en wanneer je waar terecht kunt, maar heus, de mogelijkheden zijn er, en jij bent het ook waard om 'gewoon' zwanger te zijn, jij verdient ook de aandacht en tijd die niet-medische zwangeren krijgen, je bent meer dan je medische indicatie. Succes.
/rant. Sorry.
Nee, alleen op indicatie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:18 schreef krijgerrtje het volgende:
Moet elke zwangere op een gegeven moment eigenlijk de Suikertest doen?
Ik heb het bijna 7 maanden kunnen rekken, maar eindelijk een zwangerschapsbroek gekocht. En het zit goddelijk. Enige nadeel is dat die band om m'n buik zo vreselijk warm is!
Ik sla die band altijd naar beneden, ik vind dat ook niet fijn over mn buik heen. Maar pas bij 7 maandenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:18 schreef krijgerrtje het volgende:
Moet elke zwangere op een gegeven moment eigenlijk de Suikertest doen?
Ik heb het bijna 7 maanden kunnen rekken, maar eindelijk een zwangerschapsbroek gekocht. En het zit goddelijk. Enige nadeel is dat die band om m'n buik zo vreselijk warm is!
Dat zijn die rijkelui moeders die wel een baby willen, maar niet de zorg willen doen ofzo toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, one born every minute is wel dramatisch slecht
Hoewel het nog erger kan: Pregnant in Heels. Mijn god!
ja, en een keizersnede kopen enzo. Die helemaal beginnen te kokken zodra ze een luier moeten verschonenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:53 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat zijn die rijkelui moeders die wel een baby willen, maar niet de zorg willen doen ofzo toch?
quote:De twee belandden in een worsteling omdat Wheeler weigerde de buis met lachgas los te laten.
Heb alleen de reclames ervan gezien en daar begonnen mijn tenen al zo erg van te krommen dat ik het maar gewoon niet kijk. Het enige wat ik op TLC kijk zijn die moordzakenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en een keizersnede kopen enzo. Die helemaal beginnen te kokken zodra ze een luier moeten verschonen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:54 schreef BlueEyes het volgende:
Ik begin nu sommige posts van onze vk's hier in twijfel te trekken![]()
http://www.telegraaf.nl/g(...)m_aan_lachgas__.html
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:54 schreef BlueEyes het volgende:
Ik begin nu sommige posts van onze vk's hier in twijfel te trekken![]()
http://www.telegraaf.nl/g(...)m_aan_lachgas__.html
ja heel slim, je moet het ook niet vaker kijken dan een aflevering per kwartaal ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef Skittles het volgende:
[..]
Heb alleen de reclames ervan gezien en daar begonnen mijn tenen al zo erg van te krommen dat ik het maar gewoon niet kijk. Het enige wat ik op TLC kijk zijn die moordzaken![]()
Blue
Urine heb ik ook niet hoeven inleveren oid. Het staat wel op m'n kaart voor over twee weken, maar daar staat ook bij (alleen op indicatie).quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:25 schreef Radyhyn het volgende:
[noob-modus]
Wat kijken ze daar eigenlijk in na dan? Is dat pas na een bepaald aantal weken?
Want ik heb dat nog nooit hoeven in te leveren...
En ik hoor jullie hier ook wel eens over hb-metingen tijdens vk-bezoek. Wanneer doen ze dat dan?
Volgens mij is dat hier maar 1x bepaald met het bloed prikken direct na de intake...
[/noob-modus]
Ja idd nuchter. Dan krijg je de 1e prik en na het drankje moet je 2uur wachten en dan prik 2.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:55 schreef Hilmo het volgende:
Hmm de suikertest gaan ze bij mij met twee vingerprikken doen, staat nu in de officiele papieren. En moet koolhydraat dieet hebben de dagen ervoor, maar dat is niet zoveel anders dan mijn gewone eten, dus dat kon ik gewoon aanhouden. Maar moet dus wel in de gaten houden dat de waardes dan kunnen afwijken, zoals ik hier las he?
En man heeft vrijgekregen voor de groei echo van morgen!
Rady, bedankt voor je uitleg!Vreemd dat ze bij mij met 2x vingerprik werken. Nuchter is niet aangekruist op mijn lab formulier, maar staat wel duidelijk in de instructies. Je moet nuchter heen he?
Of je de afgelopen 6 maanden cocaïne hebt gesnovenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:25 schreef Radyhyn het volgende:
[noob-modus]
Wat kijken ze daar eigenlijk in na dan? Is dat pas na een bepaald aantal weken?
Want ik heb dat nog nooit hoeven in te leveren...
En ik hoor jullie hier ook wel eens over hb-metingen tijdens vk-bezoek. Wanneer doen ze dat dan?
Volgens mij is dat hier maar 1x bepaald met het bloed prikken direct na de intake...
[/noob-modus]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
I learned that lesson too toen ik er op z'n slobberdebonks bij liep met mn dochter op zn elf-en-dertigst die natúúrlijk ter plekke besloot om midden in het gangpad te gaan liggen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:36 schreef Loj het volgende:
[..]
Ik ben juf he, kom eigenlijk altijd wel een leerling/ouder tegen..
Loop ik toch liever er iets netter bij...
Nadeel van t werken in je eigen dorp
Ja gewoon daar aangeven dat je niet zo goed in je vel zit en graag eens zou praten met Godine erover, dan zouden zij moeten weten hoe of wat. Ze kunnen die afspraak niet zelf maken dat moet dan aan de balie maar dat kunnen ze dan voor je doorgeven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Bedankt!en een goed idee! De diab verplk aan de telefoon net was al zo aardig dat het me enorm opluchtte oveigens. Gewoon het begrip dat je vast gek wordt van al dat geprik.
De namen die je noemt ga ik onthouden. Kan ik dat met de gyn regelen? Dat ik naar godine zou willen een keer?
Ja idd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:53 schreef Hilmo het volgende:
Ja Friesland Zoë! Misschien hebben we het zelfde ziekenhuis wel. Dat verklaart dan een hoop. Donderdagochtend ga ik heen, dan zie ik of het klopt met de priksoorten. Niet te weinig eten, makkie
Nu nog eens bedenken hoe ik twee uur doorkom, zal ik een kussentje meenemen? Krijg snel last van mijn rug, helemaal op houten stoeltjes...
Toch wel SQ... net zoals bij mij dus (al mocht het bed hier ook op de 1e verdiepingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, urine was schoon, en Henka is al aan de indaling begonnen.
Maar, ik mag dus alleen thuis bevallen als ik een bed op de begane grond heb.nu wil ik op de baarkruk, maar dat bed móet. Nu zit ik heel erg in dubio of ik dan niet toch maar gewoon voor poliklinisch moet gaan
Dat is kutquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, urine was schoon, en Henka is al aan de indaling begonnen.
Maar, ik mag dus alleen thuis bevallen als ik een bed op de begane grond heb.nu wil ik op de baarkruk, maar dat bed móet. Nu zit ik heel erg in dubio of ik dan niet toch maar gewoon voor poliklinisch moet gaan
ja, omdat ik 109 kilo weeg. Ambulancepersoneel mag maar tot 100 kilo tillenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Toch wel SQ... net zoals bij mij dus (al mocht het bed hier ook op de 1e verdiepingstaan)
Wat rot
Wel fijn van het indalen en de schone urine!
Oh en hoi, 35 weken hier en voor aan.het meelezen. Weinig energie om ook.mee te schrijven, scusi
Bed hoef je toch niet te kopen? kan je vast ergens lenen/huren bij zo'n thuiszorginstelling.. (daar waar je ook de klossen kunt lenen). Had mijn moeder na de operatie ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb verder niks te klagen gehad maar dit vind ik toch wel goed kut. Straks doe ik namelijk een investering terwijl de kans dat ik alsnog naar het ziekenhuis moet 50% is. What to do?
ik had je ge-appt! Niet dat je denkt dat ik het eerst hier kom vertellen en dan pas bij jouquote:
Is een tijdelijk bed beneden geen optie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb verder niks te klagen gehad maar dit vind ik toch wel goed kut. Straks doe ik namelijk een investering terwijl de kans dat ik alsnog naar het ziekenhuis moet 50% is. What to do?
Dan komt het vast goed joh. Dat bed is zo geregeld dan (hou er wel rekening mee dat dat bed ook op hoogte moet zijn) toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, moet maar even kijken. Een inklapbed kan ook gewoon, dat kan dan nog opgezet worden als de weeën beginnen. Dat het op de begane grond moet, had ik al ingecalculeerd,maar dat bed dus niet
Ja, die hoogte wordt een leukequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dan komt het vast goed joh. Dat bed is zo geregeld dan (hou er wel rekening mee dat dat bed ook op hoogte moet zijn) toch?
Oh wat klote voor je, komt goed, echt! Die bevalling gaat je gewoon lukken thuis met je baarkruk en dat bed, check even met je vk of het opklapbed okay is. Een bed van thuiszorg hoeft niet per se, wordt ook niet meer overal vergoed helaas. wellicht mocht een opklapbed niet okay zijn dan is er m isschien wel iemand die je een bed kan lenen voor the time being?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, moet maar even kijken. Een inklapbed kan ook gewoon, dat kan dan nog opgezet worden als de weeën beginnen. Dat het op de begane grond moet, had ik al ingecalculeerd,maar dat bed dus niet
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die hoogte wordt een leuke
Ach, ik ben 12 september jarig, we houden vast wel kratjes over
Ze heeft gezegd dat een opklapbed op kratjes wel okee wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh wat klote voor je, komt goed, echt! Die bevalling gaat je gewoon lukken thuis met je baarkruk en dat bed, check even met je vk of het opklapbed okay is. Een bed van thuiszorg hoeft niet per se, wordt ook niet meer overal vergoed helaas. wellicht mocht een opklapbed niet okay zijn dan is er m isschien wel iemand die je een bed kan lenen voor the time being?
oooooh! kratjes hosselen en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat een opklapbed op kratjes wel okee wasIk ga maar eens op zoek
Ja maar die zet je niet in vijf minuten op, dat zijn meteen Aupingsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:25 schreef bleiblei het volgende:
En mijn ouders hebben ook nog 427 bedden staan die we wel mogen lenen.
Dat is groot genoegquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
oooooh! kratjes hosselen en gaan met die banaan![]()
(heel eventueel zou je zelfs nog een matras bovenop 2 kratjes kunnen leggen. Ik weet niet hoe groot het alcoholprobleem binnen je familie is dat je dat bij elkaar gespaard krijgt)
En anders verhuren sommige slijters ook de kratjes, scheelt weer een investering.
Kunnen we geen lattenbodem op je schragen leggen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:27 schreef bleiblei het volgende:
We hebben ook nog een stapel pallets door de tuin zwerven, kan ook nog....
Oplossingen genoeg!
doe dan ook even een video maken voor ons?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kunnen we geen lattenbodem op je schragen leggen?
Nee hoor, ook mijn oude ikea Malm staat daar nog ergensquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar die zet je niet in vijf minuten op, dat zijn meteen Aupings
[..]
Dat is groot genoeg
Bij de supermarkt kun je ze ook gewoon "huren" tegen betaling van het statiegeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
oooooh! kratjes hosselen en gaan met die banaan![]()
En anders verhuren sommige slijters ook de kratjes, scheelt weer een investering.
Ik ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:43 schreef Zoë23 het volgende:
superpost fee-nix
Klinkt lief, handje in dr mond. Je krijgt een dochter fee! Vind t zo leuk
ah kijk, komt vast wel goed. Zo maar eens creatief brainstormenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:31 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Bij de supermarkt kun je ze ook gewoon "huren" tegen betaling van het statiegeld.
Had ze eens nodig voor het kratjestapelen en toen hebben we dat gewoon bij de AH gevraagd..
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:27 schreef Cholula het volgende:
Ik wals er even egoïstisch doorheen:
Onze boon doet het! En hij spartelde en zwaaide. Ik ben (wat ik zelf al verwachtte) terug gezet. Ik ben helemaal opgelucht.
Je lacht me uitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:37 schreef kwakz0r het volgende:
Cholula!![]()
En SQ op de eettafel/kratjes/opklapbedkont vast goed, maar het was redelijk hilarisch teruglezen
Net heerlijk en paar uur bijgekletst met mijn ook zwangere vriendinnetje
En nu ben ik supervrolijk!
Eerst maar weer eens rust in de bol en dan kijken of we weer zwanger wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:48 schreef Cygne het volgende:
Fijn cholula!![]()
Goeie score van de laatste streepjesregen.Nu nog duimen voor een goede zwangerschap voor IMA en Malteser!
ik lach je toequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je lacht me uit
Fijn dat jij iig vrolijk bent![]()
Ik hoop het ook. Maar voorlopig maar even niet idd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:27 schreef Malteser het volgende:
[..]
Eerst maar weer eens rust in de bol en dan kijken of we weer zwanger worden.
Maar ik hoop oprecht dat het voor ons hier allemaal goed gaat komen! Ook voor jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Geluk bij een ongeluk: Hij heeft maat 9m besteld, dus dan moet ik wel een flinkerd eruit gooien wil dat meteen passen!
ja, ach, arbo en alles... Ik heb besloten dat ik gewoon in de eetkamer ga werpenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik lach je toe
Het waren de visuals die t m deden...
Ik vind t serieus rot voor je, en ook echt en hele stomme regel die ze ook nog eens overdreven strikt toepassen...
welke heb je gekozen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:24 schreef Heliotrope het volgende:
Cholula wat fijn!![]()
En Stormqueen balen van de verplichting van het benedenbed... hoop dat het toch op te lossen is met een van de oplossingen uit het topic hier (leuk om te lezen).
Vandaag een maxicosi gekocht, tevreden hormonen weer.
Jeeeej!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:27 schreef Cholula het volgende:
Onze boon doet het! En hij spartelde en zwaaide. Ik ben (wat ik zelf al verwachtte) terug gezet. Ik ben helemaal opgelucht.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef NotTheSame het volgende:
Even tussendoor, ik ga straks even goed zitten voor alle reacties maar dit wil ik jullie niet onthouden...
Hoe krijg je mijn hormonen helemáál op de kast?
Manlief heeft zojuist laten zien dat hij HET eerste pakje voor Piranha besteld heeft...Ik heb een leukereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Geluk bij een ongeluk: Hij heeft maat 9m besteld, dus dan moet ik wel een flinkerd eruit gooien wil dat meteen passen!
![]()
![]()
Ook een 9m maar valt als 6
Geweldigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:00 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik heb een leukere![]()
[ afbeelding ]
Ook een 9m maar valt als 6
Familyfix base met een zwart cabriofix stoeltje! Ik dacht nog aan je in de winkel, wist dat jij er iets van vond maar niet meer watquote:
oh, iedereen vindt wel iets van alles toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:11 schreef Heliotrope het volgende:
Haha NTS
[..]
Familyfix base met een zwart cabriofix stoeltje! Ik dacht nog aan je in de winkel, wist dat jij er iets van vond maar niet meer wat
Dat is waarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, iedereen vindt wel iets van alles toch?zijn persoonlijke afwegingen
Ik heb getwijfeld tussen de zwarte en de rooie, maar ben zelf voor rood gegaan ivm zwarte auto met zwart leren bekleding, anders raak ik mijn kint kwijt
op marktplaats kijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:07 schreef snoenk het volgende:
Chocula
SQ ik krijg gelijk visuals van bonkjes, stukjes en moederkoek op de eettafel![]()
Jeej voor positieve man van zoe.
Vandaag weer goedgekeurd bij vk, blije doos opgehaald en superleuk boxkleed gekocht. Ik was dus helemaal happy totdat ik voor winterjassen ging kijkenik vind 70 euro of meer echt te duur voor een jas die ik een paar maanden draag.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef snoenk het volgende:
ja marktplaats zat ik ook al aan te denken en te kijken
poncho lijk ik net een dikke tuinkabouter in
Ik kocht m ook uit nieuwsgierigheid, behalve mijn BH ruikt echt niks naar zwitsal. Het ruikt naar niks. Ook na meer gebruiken, direct in de trommel en sowieso zonder wasverzachterquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:36 schreef Hilmo het volgende:
Dat Zwitsal wasmiddel vind ik trouwens tegenvallen. Niets ruikt er naar. Ik heb dan niet de zwitsal wasverzachter gebruikt, dacht dat het wasmiddel wel genoeg zou ruiken. Niet dus
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:53 schreef snoenk het volgende:
ja lach maar, ik ben maar 1,58. dus veel dingen maken mij tuinkabouter
ik las ergens dat je een dopje op moet lossen jn water in een spraycan en daar je was mee moet sprayen, dat ie dan wel ruiktquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik kocht m ook uit nieuwsgierigheid, behalve mijn BH ruikt echt niks naar zwitsal. Het ruikt naar niks. Ook na meer gebruiken, direct in de trommel en sowieso zonder wasverzachter
Ik ga het proberenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik las ergens dat je een dopje op moet lossen jn water in een spraycan en daar je was mee moet sprayen, dat ie dan wel ruikt
ik heb nog steeds geurbuiltjes in de kast liggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ga het proberen
Ik hou gewoon van zwitsalgeur, sorry
Wat ontzettend fijn!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:27 schreef Cholula het volgende:
Noem jij mij nou een tuinkabouter?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:53 schreef snoenk het volgende:
Sterkte Loj!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:19 schreef Loj het volgende:
Toen werd t toch een ritje ziekenhuis....
Hoofdpijn en rugpijn werd erger en erger.. En ze vertrouwen het niet..
Ben vast weer over een uur thuis!
Hoop allemaal mee!
Ik duim voor je Loj!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:19 schreef Loj het volgende:
Hoop allemaal mee!
1,64 valt al niet echt meer onder de dwergen toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef Risu het volgende:
Oh Lojwat zuur. Hopelijk snel weer gewoon thuis ja.
En 1,64 hier. Kleine vrouwen boks
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:19 schreef Loj het volgende:
Hoop allemaal mee!
En 1.58 en 1.60 wel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1,64 valt al niet echt meer onder de dwergen toch?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben 2.07 m, dat ziet er ook niet uit met een poncho
Veel succes loj! hoop dat t meevalt !
Is dat zo? Ik heb juist het idee dat Brabanders vrij klein zijn... ook veel inteelt hier he, dat werkt ook niet meequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:25 schreef Risu het volgende:
Nee, zo klein is het gelukkig niet. Maar broeken kopen is een nachtmerrie, allemaal te lang.
En vroeger veel 'gepest' omdat ik de kortste in de familie ben. Hier in brabant lijkt iedereen ook veel groter.. Maar fwp enzo. Man is wel gemiddeld, dus wie weet toch een gemiddeld kind. Lekker standaard.
Sterkte hopelijk be je snel weer thuisquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:19 schreef Loj het volgende:
Hoop allemaal mee!
Verticaal gelimiteerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, 1.58 is wel ondermaats hoor
mn kleinste wordt nu ook ingeschat op 1.58 als eindlengte, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, 1.58 is wel ondermaats hoor
Misschien ken ik wel alleen lange brabanders, of misschien wonen de lange alleen in den bosch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb juist het idee dat Brabanders vrij klein zijn... ook veel inteelt hier he, dat werkt ook niet mee
No, vertically challengedquote:
Och, als vrouw kun je beter 1.58 zijn dan 2.07. Toch spees?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
mn kleinste wordt nu ook ingeschat op 1.58 als eindlengte, ik ben benieuwdik noem haar iig wel altijd al tuinkabouter
misschien was dat de oorzaak
ja ik bots altijd tegen de hoogspanningskabelsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben overigens 1.68 maar mijn beentjes zijn wat stomp, dus broeken zijn mij ook altijd te lang.
Kan er ook mee te maken hebben dat ze maat 44 standaard op vrouwen van 1.85 ontwerpen
[..]
No, vertically challenged(zie het positief
)
[..]
Och, als vrouw kun je beter 1.58 zijn dan 2.07. Toch spees?
Mede-mini!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:53 schreef snoenk het volgende:
Ik moest lachen. Lang zijn lijkt me ook niet altijd prettig. Te korte broeken... Dan kan je beter een stuk eraf moeten halen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
ja ik bots altijd tegen de hoogspanningskabels
He getsie. Sterkte en uiteraard hoop ik uit alle macht meequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:19 schreef Loj het volgende:
Hoop allemaal mee!
gewoon kop naar beneden en meebeuken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:42 schreef AwayTL het volgende:
Oo concerten. Sta altijd met mijn gezicht op rugzakhoogte, of ellebooghoogte bij iron maiden toen. Was niet veilig.
Omg opperkabouterquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:45 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik win!!! 1,52! En ik ben vorig jaar ook flink gerugzakt bij Iron Maiden!
Mijn man is trouwens een Brabander van 1,80 en is een kleintje vergeleken bij de boomlange Friezen hier.
Bij mij staat al sinds jaren 1.53 op mijn paspoortquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:42 schreef kwakz0r het volgende:
Paspoorttrauma!
Ik was door de schoolarts gemeten op 1.62 dus dat zei ik als lengte op t gemeentehuis. Zegt die vrouw "dat geloof ik niet, even meten"
Dus toen stond er 4 jaar lang 1.59 op mijn id kaart, ze keek er heel tevreden bij.
De keer daarna toen ik ging verlengen zei de baliedame "1.59? Zullen we daar maar gewoon 1.60 van maken?"
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:37 schreef Risu het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Lang zijn lijkt me ook niet altijd prettig. Te korte broeken... Dan kan je beter een stuk eraf moeten halen.
Ik ben juist 2 cm groter volgens mijn paspoortquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij mij staat al sinds jaren 1.53 op mijn paspoort. Ook omdat de baliedame uit de losse pols constateerde 'dat dat vast niet veranderd was'. Ik als 16? jarige was niet assertief genoeg om toch om een meting te vragen en 4 jaar later is helemaal niet meer over lengte gesproken. Dus ik ben voor altijd officieel maar 1.53 m, maar bij eigen meting kom ik verdorie op 1.55 uit
.
Winnerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:45 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik win!!! 1,52! En ik ben vorig jaar ook flink gerugzakt bij Iron Maiden!
Mijn man is trouwens een Brabander van 1,80 en is een kleintje vergeleken bij de boomlange Friezen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:53 schreef Risu het volgende:
[..]
Winner
Nee, dat herken ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Hahahahquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
het zal schelen dat een gemiddelde beurt hier 23 seconden duurt. Dan heb je ook geen tijd om je aan dat soort dingen te storen.
Hier ook niet herkenbaar. Maar vriend is 1.78, ook niet de langste. Als je een vent van 1.95 hebt is het wel anders denk ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:55 schreef Risu het volgende:
Ja lach maar![]()
Tegenwoordig achterlangs maar proberen, buik zit straks toch in de weg. Kunnen we alvast wennen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:53 schreef Risu het volgende:
[..]
Winner
Nee geen last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of t valt me niet op. (Ik piep sinds buik wel steeds sneller dat ik meer ademruimte wil, dus hij niet en beetje afstand houden
ook heel romantisch)
Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |