SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!![]()
Forza 5 is wel leuk maar hij valt mij een beetje tegen. Beetje snel op uitgekeken. Project Cars gaat het worden in November als echte racegame![]()
Tuurlijk niet, PES fanboys zijn al sinds PES 6 afgehaakt... toen is het echt helemaal naar de klote gegaan... die gaan niet effe terug voor een falende online gameplay.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:29 schreef ThadCastle het volgende:
PESNo way dat EA dit jaar serieuze concurrentie van ze krijgt.
![]()
EA gaat nooit meer serieuze concurrentie krijgen net zoals COD bij de shooters.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:29 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo stom? Is gewoon een goeie TT van een goeie user.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ook het beeld wat ik van Trapz hebquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou weer nodig Trapz?![]()
![]()
Nooit weet ik niet, maar komende 5 jaar zie ik het niet gebeuren iig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
EA gaat nooit meer serieuze concurrentie krijgen net zoals COD bij de shooters.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is ook het beeld wat ik van Trapz hebSshhtttquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou weer nodig Trapz?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Battlefield komt nog wel een beetje in de buurt bij COD maar MoD en CS komen inderdaad niet in de buurt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
EA gaat nooit meer serieuze concurrentie krijgen net zoals COD bij de shooters.:)![]()
Battlefield kwam met 3 echt zoveel dichterbij maar faalde vervolgens best hard met 4. Echt jammerquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:33 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Battlefield komt nog wel een beetje in de buurt bij COD maar MoD en CS komen inderdaad niet in de buurt.kans gemist
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee totaal niet BF is totaal niet te vergelijken met COD.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:33 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Battlefield komt nog wel een beetje in de buurt bij COD maar MoD en CS komen inderdaad niet in de buurt.![]()
BF4 zo slecht ja?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Battlefield kwam met 3 echt zoveel dichterbij maar faalde vervolgens best hard met 4. Echt jammerkans gemist
3 is echt![]()
![]()
BF is best wel een shooter maar oké dan nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee totaal niet BF is totaal niet te vergelijken met COD.:)![]()
En nu gaan we gameplay wise kijken. Is BF een fast paced shooter op kleine mappen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
BF is best wel een shooter maar oké dan niet![]()
Kan... Gewoon TDM spelen op Noshahrquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu gaan we gameplay wise kijken. Is BF een fast paced shooter op kleine mappen?![]()
![]()
4 op de ps3 echt dik gefaald ja, op de ps4 zelf niet gespeeld maar wat ik ervan gehoord heb daar ook tegenvallend. 3 was echt tof iddquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Touche maar dat is een van de weinige combinaties tussen map en gamemode waar het een beetje op COD lijkt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan... Gewoon TDM spelen op Noshahr![]()
BF4 is nu wel nice hoor op de One maar de release was gewoon klote.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
4 op de ps3 echt dik gefaald ja, op de ps4 zelf niet gespeeld maar wat ik ervan gehoord heb daar ook tegenvallend. 3 was echt tof idd![]()
Zijn wel meer mappen waar het kan imho, maar tis niet echt zoals CoD idd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Touche maar dat is een van de weinige combinaties tussen map en gamemode waar het een beetje op COD lijkt.![]()
uhm BF4quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
EA gaat nooit meer serieuze concurrentie krijgen net zoals COD bij de shooters.![]()
behalve dat het beide shooters zijn totaal verschillend, maar neemt niet weg dat veel voor of cod of bf kiezen, en bf met bf3 voor een stuk meer concurrentie zorgde, wat ze helaas dus niet goed doorgezet hebben. ah jij vindt bf4 op xb1 dus wel wat, imo danquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee totaal niet BF is totaal niet te vergelijken met COD.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nouja ik vind BF4 nu wel een leuk spel maar het eerste half jaar was het amper te spelenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
behalve dat het beide shooters zijn totaal verschillend, maar neemt niet weg dat veel voor of cod of bf kiezen, en bf met bf3 voor een stuk meer concurrentie zorgde, wat ze helaas dus niet goed doorgezet hebben. ah jij vindt bf4 op xb1 dus wel wat, imo dan![]()
![]()
COD Ghosts heb ik niet gehaald maar de nieuwe COD ga ik ook wel halen. Vroeger op de xbox360 met Modern Warfare elke avond urenlang online knallen met een groepje, goeie oude tijden. Dat mis ik wel een beetje. De meeste met wie ik online COD speelde zijn overgestapt naar de Playstation![]()
Ja, een aantal reviewgames.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:41 schreef Rijst het volgende:
zijn er mensen die hier die op ps4 games digitaal hebben gedownload?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
op ps4 halen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:40 schreef Maver24 het volgende:
COD Ghosts heb ik niet gehaald maar de nieuwe COD ga ik ook wel halen. Vroeger op de xbox360 met Modern Warfare elke avond urenlang online knallen met een groepje, goeie oude tijden. Dat mis ik wel een beetje. De meeste met wie ik online COD speelde zijn overgestapt naar de Playstation
en 3?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheelt toch een paar miljoenedit:
Modern Warfare 3: 26.78 Million
Battlefield 3: 12.07 Million (you can add 2.12M if you want to include PC)
aadig verschil dus, geen idee in hoeverre die bron klopt tho'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heerlijk team gemaakt net, zo speelt het iig
SIF Gaitan-SIF Higuain-TOTS Susaeta
Cambiasso-SIF Mertens-Javi Garcia
Ansaldi-S/TIF Garay-Kompany-IF Juanfran
Hart
In 433 (4) speelt het echt heerlijk
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Volgens mij klopt die van COD niet.. Dat zouden er veel meer moeten zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en 3?edit:
aadig verschil dus, geen idee in hoeverre die bron klopt tho![]()
staat ook 2013 he, maar een paar maanden geteld danquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die van COD niet.. Dat zouden er veel meer moeten zijn'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Tel er dan nog maar minimaal 5 miljoen bijquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
staat ook 2013 he, maar een paar maanden geteld dan![]()
CoD heeft om en nabij de 140 miljoen stuks verkocht battlefield komt daar nooit aan. Als franchise dan hequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en 3?edit:
aadig verschil dus, geen idee in hoeverre die bron klopt tho![]()
![]()
Mavertje je moet sowieso niet alles geloven wat die gasten op YouTube zeggen. Nepenthez bijv. heeft BCD niet eens gespeeld want meneer vond het belachelijk dat hij moest wachten omdat er ook pers was.![]()
Wat een idioot.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:17 schreef Jorwol het volgende:
Mavertje je moet sowieso niet alles geloven wat die gasten op YouTube zeggen. Nepenthez bijv. heeft BCD niet eens gespeeld want meneer vond het belachelijk dat hij moest wachten omdat er ook pers was.![]()
Al die gesponsorde YouTuber´tjes hebben ook echt gewoon sterallures![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Legends worden ook steeds maar goedkoper.
oh ja ITANI heeft een top 10 gemaakt van de Legends dit jaar
![]()
itani kan een drol vretenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef Maver24 het volgende:
oh ja ITANI heeft een top 10 gemaakt van de Legends dit jaar![]()
al gezien. die kut heeft er geen verstand van dat blijkt wel weer. Hij heeft niet eens met alle legends gespeeldquote:
Hij speelt zelf trouwens zo sweaty als wat, echt een kneus.![]()
Amazing finesse, amazing dribble and dipping longshots op elke speler.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef Maver24 het volgende:
oh ja ITANI heeft een top 10 gemaakt van de Legends dit jaarRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lijst klopt gewoon wat ik ook in gedachte had zonder naar die filmpjes te hebben gekekenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
al gezien. die kut heeft er geen verstand van dat blijkt wel weer. Hij heeft niet eens met alle legends gespeeld
Hij speelt zelf trouwens zo sweaty als wat, echt een kneus.![]()
Tsja daar gaat fifa ook over dit jaar dus wel relevant dat je dat zegtquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Amazing finesse, amazing dribble and dipping longshots op elke speler.![]()
Heeft hij wel eens een negatieve review gegevenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Amazing finesse, amazing dribble and dipping longshots op elke speler.![]()
![]()
Genoegquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heeft hij wel eens een negatieve review gegeven![]()
Wat kan jij er nou over zeggen joh pipoquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lijst klopt gewoon wat ik ook in gedachte had zonder naar die filmpjes te hebben gekeken
Je hebt zelf niet eens met al die legends gespeeld.
Sws Vieri op 3, niet serieus te nemen die vent
![]()
Vieri was wel echt een beest bij mijquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat kan jij er nou over zeggen joh pipo
![]()
![]()
Maar heb je met ze allemaal gespeeld?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:39 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Vieri was wel echt een beest bij mij![]()
Bijna elke legend is wel beest tov normale spelers imo. Alleen de Boer, Inzaghi en Sheringham lijken me echt poep.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:39 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Vieri was wel echt een beest bij mij
Larsson was ook maar aids.![]()
Heb ze allemaal gehad behalve Gullit en Pele en Lotharquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat kan jij er nou over zeggen joh pipo
![]()
Heb je er ook langer dan 1 dag mee gespeeld? Of allemaal 2 potjes samples?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb ze allemaal gehad behalve Gullit en Pele en LotharRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iemand die ideeën heeft voor een teampje met TOTS Depay en Robben 91? Ik kom er maar niet uit
Jazeker en mijn favoriete spits is Crespo die ik trouwens nu ook nog heb die ik vorige week heb gekochtquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je er ook langer dan 1 dag mee gespeeld? Of allemaal 2 potjes samples?![]()
Lieg niet vent. Jij hebt niet met elke legend gespeeld naast die 3.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb ze allemaal gehad behalve Gullit en Pele en Lothar
Sws niet met Maldini, Basten en Romario.![]()
Ik ga zo Ibra verkopen en een team met Crespo maken, die lijkt mij ook erg goed iddquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jazeker en mijn favoriete spits is Crespo die ik trouwens nu ook nog heb die ik vorige week heb gekocht![]()
http://www.futhead.com/14/squads/16118146/quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:46 schreef gazhims3lv het volgende:
Iemand die ideeën heeft voor een teampje met TOTS Depay en Robben 91? Ik kom er maar niet uit
Groetjens![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:46 schreef gazhims3lv het volgende:
Tof. Moet alleen wel even op vervanging uit voor Willems en Van der Vaart. Die kunnen namelijk bijzonder weinig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/16118146/
Groetjenshttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Laat die jongen hier lekker even stoer doen joh, heeft ie ook weer het idee iets van de dag gemaakt te hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lieg niet vent. Jij hebt niet met elke legend gespeeld naast die 3.
Je hebt gelijk, egoïstisch van mij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat die jongen hier lekker even stoer doen joh, heeft ie ook weer het idee iets van de dag gemaakt te hebben.![]()
![]()
Kan gebeuren Thad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, egoïstisch van mij.![]()
VdV was wel chill maar ik had hem op CAMquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:50 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Tof. Moet alleen wel even op vervanging uit voor Willems en Van der Vaart. Die kunnen namelijk bijzonder weinig.![]()
ik lieg ook niet. ik heb ze wel allemaal gehad behalve die 3 die ik heb genoemd. Wie ben jij om tegen mij te vertellen dat het niet zo isquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lieg niet vent. Jij hebt niet met elke legend gespeeld naast die 3.
![]()
![]()
Je reageert als een 12 jarig meisje die boos wordt als iemand iets kwaads over Justin Bieber zegtquote:![]()
![]()
Ga jij lekker je tuintje aanvegen ofzoquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je reageert als een 12 jarig meisje die boos wordt als iemand iets kwaads over Justin Bieber zegt![]()
Gast je post over elke trade en scheet op dit forum, ga mij niet vertellen dat je met Romario, Ruud en Marco hebt gespeeld. Dan wisten wij dat echt wel hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik lieg ook niet. ik heb ze wel allemaal gehad behalve die 3 die ik heb genoemd. Wie ben jij om tegen mij te vertellen dat het niet zo is![]()
![]()
Dan geloof je het toch lekker niet johquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gast je post over elke trade en scheet op dit forum, ga mij niet vertellen dat je met Romario, Ruud en Marco hebt gespeeld. Dan wisten wij dat echt wel hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Als je een speler koopt willen wij daar graag van op de hoogte worden gehouden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik lieg ook niet. ik heb ze wel allemaal gehad behalve die 3 die ik heb genoemd. Wie ben jij om tegen mij te vertellen dat het niet zo is![]()
DS2 zet dat dan in zijn XLS file en laat die ondertekenen door drie oudgediende die op dat moment aanwezig zijn in dit topic.
Na deze handtekeningen wordt het rondgestuurd via de dagelijkse notulen en zo weten wij wie met welke spelers heeft gespeeld.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Itani schijnt het met mannen te doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga jij lekker je tuintje aanvegen ofzo![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga jij lekker je tuintje aanvegen ofzo![]()
![]()
![]()
Maver = Itaniquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Itani schijnt het met mannen te doen.![]()
![]()
Bohh, jammer dat ik twee miljoen tekort kom
Koop het wel even bij vipcoins.. Oh wacht
Je mag alles wat ik in mijn club wel hebben. Iets van 3 milioen. Ben er wel klaar meequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:09 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Koop het wel even bij vipcoins.. Oh wacht![]()
Gun mij dan wat ouwe.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je mag alles wat ik in mijn club wel hebben. Iets van 3 milioen. Ben er wel klaar mee![]()
Dit gaat zo kut spelen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:09 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Koop het wel even bij vipcoins.. Oh wachtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
James op RM, Goatse op CDMquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:09 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Koop het wel even bij vipcoins.. Oh wacht![]()
![]()
Ik geef je er een happy meal voorquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je mag alles wat ik in mijn club wel hebben. Iets van 3 milioen. Ben er wel klaar mee![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:12 schreef Rijst het volgende:
w
[..]
waarom doe je zo tegen mij?
[ afbeelding ]
Thanquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:12 schreef Rijst het volgende:
w
[..]
waarom doe je zo tegen mij?
[ afbeelding ]hij mag maver niet meer uitlachen om zijn Engels
![]()
Gaat prima werkenSpeel altijd met een cam op cdm. Werkt prima. Alleen James op RM gaat kut spelen. Maar toch.. James
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Thanhij mag maver niet meer uitlachen om zijn Engels
Ik zal jou eens een keer uitlachen als je op de grond ligt.
Is dat goedkoop dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Net in de trein gekocht net als die IF Kim Young Kwang.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat is er met jou manquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ik zal jou eens een keer uitlachen als je op de grond ligt.
![]()
![]()
zal me niks verbazen als ik hem 500x weggegooid heb.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2.5k is nu zijn normale prijs maar door die chem style is dat wel goed ja.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan niet zeggen dat de uitkomsten verrassend zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef Rijst het volgende:
loool
http://www.dumpert.nl/mediabase/6613180/59473367/hoi_neukon_.html![]()
Rijst voordat je stopt wil ik nog een potje doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat de uitkomsten verrassend zijn.die black guy gelijk zovan Where?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat de uitkomsten verrassend zijn.![]()
![]()
Denk dat iedereen hier wel midden in Amsterdam met een gebrekkig-engels-pratende oostblokhoer mee zou gaan zoals één van de reaguurders juist opmerkt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat de uitkomsten verrassend zijn.
Ross Kempquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)geeft_geen_fuck.html
Dan heb je ook wel ballen zeg
Als het echt is wel jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)geeft_geen_fuck.html
Dan heb je ook wel ballen zeg![]()
Zie je morgen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:25 schreef Rijst het volgende:
Ik pakt hier bijna elke dag bus 22.grrr
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb ze allemaal gehad behalve Gullit en Pele en Lothar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik weet gewoon 100% zeker dat jij sowieso Maldini niet hebt gehad hahahahahahahahaGRAAG VERWIJDEREN![]()
Maver
Hugo, Wie isboos en Vijfvoor, vergeet niet je team in te vullen op de topcoach
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jammer dat je niet net als bij fantasy PL elke week 1 transfer kan doen. Zo is het spel redelijk doodquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maver
Hugo, Wie isboos en Vijfvoor, vergeet niet je team in te vullen op de topcoach![]()
![]()
Juist goed, want iedereen die hier meedoet had geen zin om elke week er iets aan te moeten doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jammer dat je niet net als bij fantasy PL elke week 1 transfer kan doen. Zo is het spel redelijk doodVolgens mij hoef je alleen een uitslag in te vullen per week bij deze,
En nu kan je gelukkig nog transfers doenMoet nog wat aanpassen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
oja waar kan ik mij aanmelden?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maver
Hugo, Wie isboos en Vijfvoor, vergeet niet je team in te vullen op de topcoach![]()
Ja dat is ook wel weer waar haha, ben benieuwd of ik het bij PL blijf doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Juist goed, want iedereen die hier meedoet had geen zin om elke week er iets aan te moeten doenVolgens mij hoef je alleen een uitslag in te vullen per week bij deze,
En nu kan je gelukkig nog transfers doenMoet nog wat aanpassen
Heb ook een transfer gedaan. Hupperts eruit voor Locadia![]()
![]()
www.scorito.com En dan Topcoach. Onze sub league heet Fok Futquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die durf ik toch nog niet te doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer waar haha, ben benieuwd of ik het bij PL blijf doen.
Heb ook een transfer gedaan. Hupperts eruit voor LocadiaIk ga eerder voor Tankovic denk ik, en sowieso even wat switchen opt middenveld en in de verdediging.
Elke dag![]()
Verbeek is niet vies van klussen aan het huis/in de tuin toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nou nou, ik denk dat je van Maver straks samen met mij de tuin aan mag gaan vegen.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik denk dat hij zijn eigen tuin bouwt en een paar werklozen aanneemt om te onderhouden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Verbeek is niet vies van klussen aan het huis/in de tuin toch?![]()
Dit zou een prachtig programma zijn:quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn eigen tuin bouwt en een paar werklozen aanneemt om te onderhouden.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Als het goed is heb ik hem nu ingevuld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maver
Hahaha hij heeft niet eens een tuin. Bejaardencentrum, weet je nog.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga jij lekker je tuintje aanvegen ofzowat is een lach als je van binnen huilt![]()
Arm zwaar gekneusd gisteren bij die val (niemand die reageerde, maar ok), kut kneus ben ik
Maar goed, ontstekingsremmers voorgeschreven gekregen en nu weinig last er meer van.
Vanavond naar Guardians of the Galaxy![]()
![]()
Kwam door Timquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:14 schreef DutchSL het volgende:
Arm zwaar gekneusd gisteren bij die val (niemand die reageerde, maar ok), kut kneus ben ik
Maar goed, ontstekingsremmers voorgeschreven gekregen en nu weinig last er meer van.
Vanavond naar Guardians of the Galaxy
Maar succes ermee, kut gevoel altijd bij een kneuzing.![]()
Er is nu weer geen getransferde Vietto op de markt.. maar vannacht ging 1 voor 5.6k en dat terwijl ik hem voor 35 0c oppikte.![]()
huhquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kwam door Tim
Maar succes ermee, kut gevoel altijd bij een kneuzing.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Net tegen een team gespeeld met Ibarbo naast Kluivert. Kluivert heeft niet gescoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
91 Robben or TOTS Reus. of het wordt een 4222 formatie als ik voor Robben kies of met Reus voor een 433. Moeilijk moeilijk![]()
Hugo/Tim/Thad/DS2/ een andere xboxer..
Iemand een paar potjes tegen elkaar/ coop vanavond na Chelsea ?![]()
Bek dicht mongooltjequote:Op maandag 18 augustus 2014 18:15 schreef Maver24 het volgende:
91 Robben or TOTS Reus. of het wordt een 4222 formatie als ik voor Robben kies of met Reus voor een 433. Moeilijk moeilijk![]()
Primaquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:19 schreef Freire het volgende:
Kijk dan de reviews van Itaniquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:15 schreef Maver24 het volgende:
91 Robben or TOTS Reus. of het wordt een 4222 formatie als ik voor Robben kies of met Reus voor een 433. Moeilijk moeilijkDegene waar hij het meest enthousiast over is, die neem je gewoon
![]()
![]()
Reus, puur omdat 433quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:15 schreef Maver24 het volgende:
namen beginnen ook beide met de R. moeilijk moeilijkquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar 91 Robben kan ook in een 433 moeilijk moeilijk'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hangt helemaal van de situatie af en wat de keeper doet. Als de keeper uitkomt en al bovenop mijn speler zit doe ik vaak een zacht stiftje op het moment dat hij naar de grond gaat. Als hij uit komt en halverwege is dan finesse ik en als hij blijft staan schiet ik gewoon hard.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoe schiet je altijd met Hazard? Geplaatst of gewoon?
Dat zijn een beetje de 3 standaard opties, maar vaak improviseer ik ook wel. Ook niet echt spelerafhankelijk, behalve bij Ibra. Die schiet liever hard
Hij kan het allemaal wel, maar zijn finesse is echt heel goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Moest voor mn team alleen hazard kopen maar na de halve finale assaidi op zijn plek gezet en doe deed het in de finale veel beter dan hazard in de andere potjes![]()
![]()
Ik gaf toch normaal antwoordquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:26 schreef Maver24 het volgende:
Ik zal wel niks meer hier posten. zuurpruimpjes van me![]()
In welk team zou je reus eventueel doen?![]()
Je moet er gewoon niet meer op reageren dan houden ze vanzelf wel op. Nu blijft het vermakelijk voor ze.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:26 schreef Maver24 het volgende:
Ik zal wel niks meer hier posten. zuurpruimpjes van me![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:23 schreef rolls-reus het volgende:
Ibarbo in een pack maar ik maak een statement en discard hem![]()
![]()
In Azië zegt men dit over FIFA ten opzichte van PES.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:29 schreef ThadCastle het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2014 18:28:18 ]![]()
Jij gelukkig welquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik gaf toch normaal antwoord![]()
In welk team zou je reus eventueel doen?jij bent ok
Robben zou dan in een 4222 komen met Robben op CAM en anders wordt het Reus in 433(4) met Lewandowski in de spits![]()
Ben de toernooibonus alweer kwijt aan tax na het verkopen van hazard![]()
had ik wel beter over na kunnen denken..
![]()
Probeer je nu Rijst te beledigen?!1!quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
In Azië zegt men dit over FIFA ten opzichte van PES.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Wil je hiermee zeggen dat Rijst niet uit Azië komt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
In Azië zegt men dit over FIFA ten opzichte van PES.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:26 schreef Maver24 het volgende:
Ik zal wel niks meer hier posten. zuurpruimpjes van meOf toch wel posten moeilijk moeilijkquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jij gelukkig weljij bent ok
Robben zou dan in een 4222 komen met Robben op CAM en anders wordt het Reus in 433(4) met Lewandowski in de spits![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Of toch wel posten moeilijk moeilijk![]()
![]()
Was je al bezig met je tuintje. zie dat het onkruid zich al heeft gevormd. niet goed hequote:Op maandag 18 augustus 2014 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Of toch wel posten moeilijk moeilijk![]()
Niveau is wel een stuk lager dan ik had verwacht..maar misschien heb ik ook geluk gehad. 2x geprobeerd, 2x gewonnen met 3 tegengoals in totaal. 2e run niet eens een tegengoalquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe kan je dat zien dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Was je al bezig met je tuintje. zie dat het onkruid zich al heeft gevormd. niet goed heAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ouwe gluurder.Hoe wil je dat doen? Vorige keer konden we elkaar niet vinden ondanks 3* teamsquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:19 schreef Freire het volgende:
![]()
Zou wat zijn. Toefjes kijkt als hobby naar camsletjes en nu blijkt dat hij al jaren zonder dat hij het weet zelf jouw verborgen camsletje is.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oke oke, in het ea topic een serieuze reactie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:26 schreef Maver24 het volgende:
Ik zal wel niks meer hier posten. zuurpruimpjes van me'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hij vroeg gewoon of iemand FUT of coop wilde doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:38 schreef ThadCastle het volgende:
Ouwe gluurder.
[..]
Hoe wil je dat doen? Vorige keer konden we elkaar niet vinden ondanks 3* teams
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aah okequote:Op maandag 18 augustus 2014 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij vroeg gewoon of iemand FUT of coop wilde doenDit ja. Daar heb je tenminste wat aan de medeusers.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oke oke, in het ea topic een serieuze reactie.![]()
Van onkruid hoop ik altijd dat het wegblijft. Maar het komt altijd terug. Je hebt meer gemeen met onkruid dan je denkt. Oh, wacht... je denkt..quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Was je al bezig met je tuintje. zie dat het onkruid zich al heeft gevormd. niet goed he![]()
![]()
Je loopquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van onkruid hoop ik altijd dat het wegblijft. Maar het komt altijd terug. Je hebt meer gemeen met onkruid dan je denkt. Oh, wacht... je denkt..wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:23 schreef rolls-reus het volgende:
Ibarbo in een pack maar ik maak een statement en discard hem![]()
![]()
Prijzen op vipcoins gaan weer omlaag. Was vanmorgen nog 49, nu 45 voor 2m.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ga jij nu steeds de vipcoinsprijzen noemen zoals maver de spelersprijzen dagelijks opsomde?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:55 schreef gazhims3lv het volgende:
Prijzen op vipcoins gaan weer omlaag. Was vanmorgen nog 49, nu 45 voor 2m.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is wel handig om in de gaten te houden hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga jij nu steeds de vipcoinsprijzen noemen zoals maver de spelersprijzen dagelijks opsomde?weet je precies wanneer je spelers moet kopen of verkopen
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga jij nu steeds de vipcoinsprijzen noemen zoals maver de spelersprijzen dagelijks opsomde?![]()
![]()
Pff weinig man.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Ibra te koop voor 10.649.000. Neem genoegen met een schamele 1.8 miljoen winst. 1.3 miljoen na tax.
Ik heb niet eens 1.3 miljoenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Ibra te koop voor 10.649.000. Neem genoegen met een schamele 1.8 miljoen winst. 1.3 miljoen na tax.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Kan je niks beters verzinnen? slecht hoor. Facepalm opaquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van onkruid hoop ik altijd dat het wegblijft. Maar het komt altijd terug. Je hebt meer gemeen met onkruid dan je denkt. Oh, wacht... je denkt..![]()
Ja, ik wilde iets beters als onkruid als voorbeeld nemen, maar dat zou te grof worden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan je niks beters verzinnen? slecht hoor. Facepalm opa![]()
Sick, Neuer heeft op dit moment rating van 90 voor FIFA15
Alleen je hebt er niks aan, want keepers zijn schijnbaar nog meer kapot dan nu
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hahaha je doelt op kanker he, ouwe boefquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik wilde iets beters als onkruid als voorbeeld nemen, maar dat zou te grof worden.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
ja precies.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:09 schreef DuTank het volgende:
Alleen je hebt er niks aan, want keepers zijn schijnbaar nog meer kapot dan nu![]()
hahahah vet leukquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:10 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hahaha je doelt op kanker he, ouwe boef![]()
hahaha keyboard warrior. meer ben je niet hoor als je dat soms denkt. Hé Opaquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik wilde iets beters als onkruid als voorbeeld nemen, maar dat zou te grof worden.![]()
Waar staan de stats?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:09 schreef DuTank het volgende:
Alleen je hebt er niks aan, want keepers zijn schijnbaar nog meer kapot dan nu![]()
En jij blijft alleen maar grappen over zijn leeftijd maken om hem zo de grond in te borenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hahaha keyboard warrior. meer ben je niet hoor als je dat soms denkt. Hé Opa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij hebt toch ongeveer dezelfde leeftijd als Toefjes?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hahaha keyboard warrior. meer ben je niet hoor als je dat soms denkt. Hé Opa![]()
Doet hij bij mij ook dus waarom niet terug doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En jij blijft alleen maar grappen over zijn leeftijd maken om hem zo de grond in te boren![]()
Jezus wat een retoriek zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Doet hij bij mij ook dus waarom niet terug doen
Soms ben ik zo blij dat we niet aan jury rechtspraak in NL doen, je zou maver maar treffen
'' Hij heeft haar verkracht dus waarom mag ik niet hetzelfde bij hem doen? ''![]()
Ik had jou wel een passende straf gegeven jahquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus wat een retoriek zeg
Soms ben ik zo blij dat we niet aan jury rechtspraak in NL doen, je zou maver maar treffen
'' Hij heeft haar verkracht dus waarom mag ik niet hetzelfde bij hem doen? ''![]()
Een discussie is het prettigst als deze gevoerd wordt op basis van feiten. Feit is dat je steeds terug komt. Niks aan gelogen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hahaha keyboard warrior. meer ben je niet hoor als je dat soms denkt. Hé Opa
Maar feit is dat ik géén opa ben. En ik heb ook geen tuin om te onderhouden.
Een 31 jarige die als reactie : "facepalm" post![]()
![]()
Had ik wel verwachtquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had jou wel een passende straf gegeven jah![]()
Jij bent ook gewoon zo achterlijk he![]()
![]()
Gewoon geen voedsel meer voor jou!quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht![]()
Jij bent ook gewoon zo achterlijk he![]()
Het probleem is wel dat ik gewoon niet weet of ik nou medelijden met Maver moet hebben of me er gewoon boos over moet makenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gewoon geen voedsel meer voor jou!![]()
![]()
Hahah. tsja dat moet jezelf weten. Medelijden hoef je niet te hebben hoor. Gaat uitstekend hierzoquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het probleem is wel dat ik gewoon niet weet of ik nou medelijden met Maver moet hebben of me er gewoon boos over moet maken![]()
![]()
Tuurlijk gastquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahah. tsja dat moet jezelf weten. Medelijden hoef je niet te hebben hoor. Gaat uitstekend hierzo![]()
![]()
Kwam in een filmpje van Bateson voorbij.quote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Iedereen op Vijf Voor heeft hem nu ingevuld, en we hebben al 15 mensen![]()
Heb even de regels na gelezen en bij 10 gebruikers die begonnen zijn met deze poule (dat is volgens mij iedereen behalve ik) krijgen we het boek Ik, Zlatan en bij 20 man 10 euro.
Voor het boek wordt het wat lastig, maar mochten we die 10 euro halen kunnen we daar iig de prijs van maken voor de winnaar. Tis niet veel maar toch wel leukMiss ook in futcoins tegen die tijd dan. En dan kan de winnaar ook alsnog het boek bij mij komen ophalen of verstuurd krijgen
Lees ik hem wel eerst
Elke dag![]()
Is een leuk boekquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iedereen op Vijf Voor heeft hem nu ingevuld, en we hebben al 15 mensen![]()
Heb even de regels na gelezen en bij 10 gebruikers die begonnen zijn met deze poule (dat is volgens mij iedereen behalve ik) krijgen we het boek Ik, Zlatan en bij 20 man 10 euro.
Voor het boek wordt het wat lastig, maar mochten we die 10 euro halen kunnen we daar iig de prijs van maken voor de winnaar. Tis niet veel maar toch wel leukMiss ook in futcoins tegen die tijd dan. En dan kan de winnaar ook alsnog het boek bij mij komen ophalen of verstuurd krijgen
Lees ik hem wel eerst
Leuk dat je dit doet ook![]()
![]()
Ja die gier van een Litmanen stelt zoiets niet voorquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is een leuk boek
Thanks, maar Bateson dus ik ga niet kijken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kwam in een filmpje van Bateson voorbij.![]()
Kkgier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja die gier van een Litmanen stelt zoiets niet voor![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is een leuk boek
Voor mensen die nog mee willen doen, www.scorito.com Topcoach : Subleague Fok Fut
Help ons aan de 20 man(en tisgewoon leuk)
Elke dag![]()
Al de hele dag I want you back in mijn hoofd door Guardians of the Galaxy
Elke dag![]()
Wat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja die gier van een Litmanen stelt zoiets niet voor![]()
![]()
Lekker tropisch uitziende bui ineens hier. Uit het niks wordt het heel licht buiten en gaat het echt teringhard regenen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:55 schreef mvdk_ het volgende:
volgens mij zijn de FUT SC topics gewoon "haat op maver" topics
Elke dag![]()
dan krijg lekker de tyfes en vreet een pindaquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Thanks, maar Bateson dus ik ga niet kijken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:57 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
oh ok
Ik heb trouwens een account aangemaakt op Scorito.
Elke dag![]()
Serieus?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:59 schreef ThadCastle het volgende:
Iemand met 1.1 mil. Koop die Hierro, goedkoopste daarna zijn 1.4 mil![]()
Ok, ik heb hem gekocht. En nu? Erop zetten voor 1.4 voor 3 uren?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://futbin.com/player/45105/fernando-hierro
Er is nu ook 1 voor 1.120.000 maar daar heb ik geen coins meer voor.![]()
Heb er zelf ook 1 maar verkoop jij die van jou maar eerst. Gewoon 1.350.000. Niet 3u aubquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok, ik heb hem gekocht. En nu? Erop zetten voor 1.4 voor 3 uren?
Voor 1u, wil die van mij ook vandaag nog verkopen haha
Nu staat er 1 voor 1.120.000 opKut mensen soms
![]()
Als dit lukt dan ben ik je eeuwig dankbaar voor die tipquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb er zelf ook 1 maar verkoop jij die van jou maar eerst. Gewoon 1.350.000. Niet 3u aub
![]()
![]()
Iemand interesse in een potje FUT op de PS3?
Je mag me belachelijk maken om mijn PSN, maar die heb ik niet zelf gemaakt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Postenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:04 schreef TBakkert het volgende:
Je mag me belachelijk maken om mijn PSN, maar die heb ik niet zelf gemaakt.![]()
schizofreenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:04 schreef TBakkert het volgende:
Je mag me belachelijk maken om mijn PSN, maar die heb ik niet zelf gemaakt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
IbraSkillz, want de eerdere eigenaar wilde nogal graag Ibrahimovic kunnen betalen.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
FATALITY.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je gisteren na die tijd nog billenkoek gegeven, rijst."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
minder erg dan je vorige, toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
IbraSkillz, want de eerdere eigenaar wilde nogal graag Ibrahimovic kunnen betalen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Beetje, maar ik vind al die namen met Ibra zo standaard, maar ik ben bang om m'n coins over te zetten, straks krijg ik een ban.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
minder erg dan je vorige, toch?
Veel is het toch nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Beetje, maar ik vind al die namen met Ibra zo standaard, maar ik ben bang om m'n coins over te zetten, straks krijg ik een ban.![]()
![]()
Nog maar 250k inderdaad.quote:
Maar om nou vanwege de PSN helemaal van account te switchen.
Ik hoop dat hij snel weer terugkomt bij het gewone Twente.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:08 schreef rolls-reus het volgende:
Corona al twee goals in 10 minuten![]()
Wieisboos heeft volgens mij een naam met KSI er in. Baas boven baas.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
IbraSkillz, want de eerdere eigenaar wilde nogal graag Ibrahimovic kunnen betalen.![]()
Nee heb hem veranderd naar BEAST FCquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wieisboos heeft volgens mij een naam met KSI er in. Baas boven baas.![]()
Itani laat in zn filmpjes zien hoe goed die spelers zijn, door te scoren uit de kick off glitch. Zijn celebrations zullen de Engelse aids wezentjes ook aanspreken. Echt een kneus die gozer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:14 schreef ThadCastle het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2915576.page
Haha Maver![]()
Oh, dat is wel coolquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee heb hem veranderd naar BEAST FC![]()
![]()
ik dacht skillers1999quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee heb hem veranderd naar BEAST FC![]()
Als Ibra verkocht is, zou ik een 4-2-3-1 met deze voorhoede kunnen maken. Zou dit een beetje goed spelen? Ben niet zo bekend met de 4-2-3-1 formatie.![]()
![]()
nee ben nog bezig, ben wel ver volgens mijquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
The Last of Us al uitgespeeld? Duurde mij 2 dagen toen![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nee ben nog bezig, ben wel ver volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:22 schreef Rijst het volgende:
[..]niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:22 schreef Rijst het volgende:
[..]speciaal voor rijst gaat dit om the walking deadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:23 schreef mvdk_ het volgende:
[..]Wat ben jij toch een fag he. Maarja ik heb die game al gespeeld dus jammer voor je;)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben ik een fag? die spoiler tags zijn er toch om dingen te spoilerenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een fag he. Maarja ik heb die game al gespeeld dus jammer voor je;)
:)![]()
Ik raad het je af. Maar als je het toch doet zou ik neymar en messi wide cam zetten en iniesta (quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:20 schreef Toefjes het volgende:
Als Ibra verkocht is, zou ik een 4-2-3-1 met deze voorhoede kunnen maken. Zou dit een beetje goed spelen? Ben niet zo bekend met de 4-2-3-1 formatie.
[ afbeelding ]) ccam
Hebben ze ook geen linkjes meer nodig en dan toure op cdm![]()
![]()
ik ben nu hier wat moet ik doen ik kan nergens op klimmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gedaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Moet je wel bijzetten om welke game het gaat.
hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vi nog ergens te livestreamen?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nou, als ik Bale en Messi als CAM zet, en Neymar centraal, dan hoef ik maar 1 linkje aan Neymar te geven voor max chem. Dan kan ik het volgende maken:quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik raad het je af. Maar als je het toch doet zou ik neymar en messi wide cam zetten en iniesta () ccam
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:27 schreef wieisboos het volgende:
hierooooow die clickers zijn daar in het water toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar ben ik net voorbijquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
ooooow die clickers zijn daar in het water toch?![]()
spoilerquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
ooooow die clickers zijn daar in het water toch?
Mehhquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, als ik Bale en Messi als CAM zet, en Neymar centraal, dan hoef ik maar 1 linkje aan Neymar te geven voor max chem. Dan kan ik het volgende maken:
[ afbeelding ]sowieso alleen maar slechte verhelen gehoord over bale, en als je het doet draai messe en bale dan om zodat je naar binnen kan komen en kan schieten
![]()
![]()
Waarom zenden ze alleen deel 2 en 3 uit van LOTR en niet alle 3?
Ik heb ze nog nooit gezien dus zou leuk zijn als ik die eerste ook ff snel kon kijken.![]()
Ja, maar af en toe moet de bal ook op het hoofd van Benzema neergelegd worden. Maar eerst maar eens Ibra kwijt zien te raken voor ik mezelf ga verlekkeren aan mooie teams.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Mehhsowieso alleen maar slechte verhelen gehoord over bale, en als je het doet draai messe en bale dan om zodat je naar binnen kan komen en kan schieten
![]()
Wil je geen wraak tegen mij?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:32 schreef Toefjes het volgende:
Ja, maar af en toe moet de bal ook op het hoofd van Benzema neergelegd worden. Maar eerst maar eens Ibra kwijt zien te raken voor ik mezelf ga verlekkeren aan mooie teams.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar af en toe moet de bal ook op het hoofd van Benzema neergelegd worden. Maar eerst maar eens Ibra kwijt zien te raken voor ik mezelf ga verlekkeren aan mooie teams.
Bohhh![]()
Met 3* WF kan je makkelijk een goede voorzet verzorgen hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:27 schreef wieisboos het volgende:
hierDat stuk heb ik laatst nog bij een vriend gespeeld geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op EA forum las ik dat ze eerder vandaag voor 1 miljoen gingen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb er zelf ook 1 maar verkoop jij die van jou maar eerst. Gewoon 1.350.000. Niet 3u aub
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat stuk heb ik laatst nog bij een vriend gespeeld geloof ik.nee jongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is veel verder
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat stuk heb ik laatst nog bij een vriend gespeeld geloof ik.nee dit is een stuk later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: