SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!![]()
Forza 5 is wel leuk maar hij valt mij een beetje tegen. Beetje snel op uitgekeken. Project Cars gaat het worden in November als echte racegame![]()
Tuurlijk niet, PES fanboys zijn al sinds PES 6 afgehaakt... toen is het echt helemaal naar de klote gegaan... die gaan niet effe terug voor een falende online gameplay.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:29 schreef ThadCastle het volgende:
PESNo way dat EA dit jaar serieuze concurrentie van ze krijgt.
![]()
EA gaat nooit meer serieuze concurrentie krijgen net zoals COD bij de shooters.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:29 schreef ThadCastle het volgende:
PESNo way dat EA dit jaar serieuze concurrentie van ze krijgt.
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo stom? Is gewoon een goeie TT van een goeie user.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ook het beeld wat ik van Trapz hebquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou weer nodig Trapz?![]()
![]()
Nooit weet ik niet, maar komende 5 jaar zie ik het niet gebeuren iig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
EA gaat nooit meer serieuze concurrentie krijgen net zoals COD bij de shooters.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is ook het beeld wat ik van Trapz hebSshhtttquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou weer nodig Trapz?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Battlefield komt nog wel een beetje in de buurt bij COD maar MoD en CS komen inderdaad niet in de buurt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
EA gaat nooit meer serieuze concurrentie krijgen net zoals COD bij de shooters.:)![]()
Battlefield kwam met 3 echt zoveel dichterbij maar faalde vervolgens best hard met 4. Echt jammerquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:33 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Battlefield komt nog wel een beetje in de buurt bij COD maar MoD en CS komen inderdaad niet in de buurt.kans gemist
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee totaal niet BF is totaal niet te vergelijken met COD.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:33 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Battlefield komt nog wel een beetje in de buurt bij COD maar MoD en CS komen inderdaad niet in de buurt.![]()
BF4 zo slecht ja?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Battlefield kwam met 3 echt zoveel dichterbij maar faalde vervolgens best hard met 4. Echt jammerkans gemist
3 is echt![]()
![]()
BF is best wel een shooter maar oké dan nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee totaal niet BF is totaal niet te vergelijken met COD.:)![]()
En nu gaan we gameplay wise kijken. Is BF een fast paced shooter op kleine mappen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
BF is best wel een shooter maar oké dan niet![]()
Kan... Gewoon TDM spelen op Noshahrquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu gaan we gameplay wise kijken. Is BF een fast paced shooter op kleine mappen?![]()
![]()
4 op de ps3 echt dik gefaald ja, op de ps4 zelf niet gespeeld maar wat ik ervan gehoord heb daar ook tegenvallend. 3 was echt tof iddquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Touche maar dat is een van de weinige combinaties tussen map en gamemode waar het een beetje op COD lijkt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan... Gewoon TDM spelen op Noshahr![]()
BF4 is nu wel nice hoor op de One maar de release was gewoon klote.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
4 op de ps3 echt dik gefaald ja, op de ps4 zelf niet gespeeld maar wat ik ervan gehoord heb daar ook tegenvallend. 3 was echt tof idd![]()
Zijn wel meer mappen waar het kan imho, maar tis niet echt zoals CoD idd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Touche maar dat is een van de weinige combinaties tussen map en gamemode waar het een beetje op COD lijkt.![]()
uhm BF4quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
EA gaat nooit meer serieuze concurrentie krijgen net zoals COD bij de shooters.![]()
behalve dat het beide shooters zijn totaal verschillend, maar neemt niet weg dat veel voor of cod of bf kiezen, en bf met bf3 voor een stuk meer concurrentie zorgde, wat ze helaas dus niet goed doorgezet hebben. ah jij vindt bf4 op xb1 dus wel wat, imo danquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee totaal niet BF is totaal niet te vergelijken met COD.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nouja ik vind BF4 nu wel een leuk spel maar het eerste half jaar was het amper te spelenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
behalve dat het beide shooters zijn totaal verschillend, maar neemt niet weg dat veel voor of cod of bf kiezen, en bf met bf3 voor een stuk meer concurrentie zorgde, wat ze helaas dus niet goed doorgezet hebben. ah jij vindt bf4 op xb1 dus wel wat, imo dan![]()
![]()
COD Ghosts heb ik niet gehaald maar de nieuwe COD ga ik ook wel halen. Vroeger op de xbox360 met Modern Warfare elke avond urenlang online knallen met een groepje, goeie oude tijden. Dat mis ik wel een beetje. De meeste met wie ik online COD speelde zijn overgestapt naar de Playstation![]()
Ja, een aantal reviewgames.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:41 schreef Rijst het volgende:
zijn er mensen die hier die op ps4 games digitaal hebben gedownload?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
op ps4 halen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:40 schreef Maver24 het volgende:
COD Ghosts heb ik niet gehaald maar de nieuwe COD ga ik ook wel halen. Vroeger op de xbox360 met Modern Warfare elke avond urenlang online knallen met een groepje, goeie oude tijden. Dat mis ik wel een beetje. De meeste met wie ik online COD speelde zijn overgestapt naar de Playstation
en 3?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheelt toch een paar miljoenedit:
Modern Warfare 3: 26.78 Million
Battlefield 3: 12.07 Million (you can add 2.12M if you want to include PC)
aadig verschil dus, geen idee in hoeverre die bron klopt tho'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heerlijk team gemaakt net, zo speelt het iig
SIF Gaitan-SIF Higuain-TOTS Susaeta
Cambiasso-SIF Mertens-Javi Garcia
Ansaldi-S/TIF Garay-Kompany-IF Juanfran
Hart
In 433 (4) speelt het echt heerlijk
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Volgens mij klopt die van COD niet.. Dat zouden er veel meer moeten zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en 3?edit:
aadig verschil dus, geen idee in hoeverre die bron klopt tho![]()
staat ook 2013 he, maar een paar maanden geteld danquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die van COD niet.. Dat zouden er veel meer moeten zijn'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Tel er dan nog maar minimaal 5 miljoen bijquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
staat ook 2013 he, maar een paar maanden geteld dan![]()
CoD heeft om en nabij de 140 miljoen stuks verkocht battlefield komt daar nooit aan. Als franchise dan hequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en 3?edit:
aadig verschil dus, geen idee in hoeverre die bron klopt tho![]()
![]()
Mavertje je moet sowieso niet alles geloven wat die gasten op YouTube zeggen. Nepenthez bijv. heeft BCD niet eens gespeeld want meneer vond het belachelijk dat hij moest wachten omdat er ook pers was.![]()
Wat een idioot.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:17 schreef Jorwol het volgende:
Mavertje je moet sowieso niet alles geloven wat die gasten op YouTube zeggen. Nepenthez bijv. heeft BCD niet eens gespeeld want meneer vond het belachelijk dat hij moest wachten omdat er ook pers was.![]()
Al die gesponsorde YouTuber´tjes hebben ook echt gewoon sterallures![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Legends worden ook steeds maar goedkoper.
oh ja ITANI heeft een top 10 gemaakt van de Legends dit jaar
![]()
itani kan een drol vretenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef Maver24 het volgende:
oh ja ITANI heeft een top 10 gemaakt van de Legends dit jaar![]()
al gezien. die kut heeft er geen verstand van dat blijkt wel weer. Hij heeft niet eens met alle legends gespeeldquote:
Hij speelt zelf trouwens zo sweaty als wat, echt een kneus.![]()
Amazing finesse, amazing dribble and dipping longshots op elke speler.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef Maver24 het volgende:
oh ja ITANI heeft een top 10 gemaakt van de Legends dit jaarRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lijst klopt gewoon wat ik ook in gedachte had zonder naar die filmpjes te hebben gekekenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
al gezien. die kut heeft er geen verstand van dat blijkt wel weer. Hij heeft niet eens met alle legends gespeeld
Hij speelt zelf trouwens zo sweaty als wat, echt een kneus.![]()
Tsja daar gaat fifa ook over dit jaar dus wel relevant dat je dat zegtquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Amazing finesse, amazing dribble and dipping longshots op elke speler.![]()
Heeft hij wel eens een negatieve review gegevenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Amazing finesse, amazing dribble and dipping longshots op elke speler.![]()
![]()
Genoegquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heeft hij wel eens een negatieve review gegeven![]()
Wat kan jij er nou over zeggen joh pipoquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lijst klopt gewoon wat ik ook in gedachte had zonder naar die filmpjes te hebben gekeken
Je hebt zelf niet eens met al die legends gespeeld.
Sws Vieri op 3, niet serieus te nemen die vent
![]()
Vieri was wel echt een beest bij mijquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat kan jij er nou over zeggen joh pipo
![]()
![]()
Maar heb je met ze allemaal gespeeld?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:39 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Vieri was wel echt een beest bij mij![]()
Bijna elke legend is wel beest tov normale spelers imo. Alleen de Boer, Inzaghi en Sheringham lijken me echt poep.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:39 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Vieri was wel echt een beest bij mij
Larsson was ook maar aids.![]()
Heb ze allemaal gehad behalve Gullit en Pele en Lotharquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat kan jij er nou over zeggen joh pipo
![]()
Heb je er ook langer dan 1 dag mee gespeeld? Of allemaal 2 potjes samples?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb ze allemaal gehad behalve Gullit en Pele en LotharRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iemand die ideeën heeft voor een teampje met TOTS Depay en Robben 91? Ik kom er maar niet uit
Jazeker en mijn favoriete spits is Crespo die ik trouwens nu ook nog heb die ik vorige week heb gekochtquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je er ook langer dan 1 dag mee gespeeld? Of allemaal 2 potjes samples?![]()
Lieg niet vent. Jij hebt niet met elke legend gespeeld naast die 3.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb ze allemaal gehad behalve Gullit en Pele en Lothar
Sws niet met Maldini, Basten en Romario.![]()
Ik ga zo Ibra verkopen en een team met Crespo maken, die lijkt mij ook erg goed iddquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jazeker en mijn favoriete spits is Crespo die ik trouwens nu ook nog heb die ik vorige week heb gekocht![]()
http://www.futhead.com/14/squads/16118146/quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:46 schreef gazhims3lv het volgende:
Iemand die ideeën heeft voor een teampje met TOTS Depay en Robben 91? Ik kom er maar niet uit
Groetjens![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:46 schreef gazhims3lv het volgende:
Tof. Moet alleen wel even op vervanging uit voor Willems en Van der Vaart. Die kunnen namelijk bijzonder weinig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/16118146/
Groetjenshttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Laat die jongen hier lekker even stoer doen joh, heeft ie ook weer het idee iets van de dag gemaakt te hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lieg niet vent. Jij hebt niet met elke legend gespeeld naast die 3.
Je hebt gelijk, egoïstisch van mij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat die jongen hier lekker even stoer doen joh, heeft ie ook weer het idee iets van de dag gemaakt te hebben.![]()
![]()
Kan gebeuren Thad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, egoïstisch van mij.![]()
VdV was wel chill maar ik had hem op CAMquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:50 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Tof. Moet alleen wel even op vervanging uit voor Willems en Van der Vaart. Die kunnen namelijk bijzonder weinig.![]()
ik lieg ook niet. ik heb ze wel allemaal gehad behalve die 3 die ik heb genoemd. Wie ben jij om tegen mij te vertellen dat het niet zo isquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lieg niet vent. Jij hebt niet met elke legend gespeeld naast die 3.
![]()
![]()
Je reageert als een 12 jarig meisje die boos wordt als iemand iets kwaads over Justin Bieber zegtquote:![]()
![]()
Ga jij lekker je tuintje aanvegen ofzoquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je reageert als een 12 jarig meisje die boos wordt als iemand iets kwaads over Justin Bieber zegt![]()
Gast je post over elke trade en scheet op dit forum, ga mij niet vertellen dat je met Romario, Ruud en Marco hebt gespeeld. Dan wisten wij dat echt wel hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik lieg ook niet. ik heb ze wel allemaal gehad behalve die 3 die ik heb genoemd. Wie ben jij om tegen mij te vertellen dat het niet zo is![]()
![]()
Dan geloof je het toch lekker niet johquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gast je post over elke trade en scheet op dit forum, ga mij niet vertellen dat je met Romario, Ruud en Marco hebt gespeeld. Dan wisten wij dat echt wel hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Als je een speler koopt willen wij daar graag van op de hoogte worden gehouden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik lieg ook niet. ik heb ze wel allemaal gehad behalve die 3 die ik heb genoemd. Wie ben jij om tegen mij te vertellen dat het niet zo is![]()
DS2 zet dat dan in zijn XLS file en laat die ondertekenen door drie oudgediende die op dat moment aanwezig zijn in dit topic.
Na deze handtekeningen wordt het rondgestuurd via de dagelijkse notulen en zo weten wij wie met welke spelers heeft gespeeld.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Itani schijnt het met mannen te doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga jij lekker je tuintje aanvegen ofzo![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga jij lekker je tuintje aanvegen ofzo![]()
![]()
![]()
Maver = Itaniquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Itani schijnt het met mannen te doen.![]()
![]()
Bohh, jammer dat ik twee miljoen tekort kom
Koop het wel even bij vipcoins.. Oh wacht
Je mag alles wat ik in mijn club wel hebben. Iets van 3 milioen. Ben er wel klaar meequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:09 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Koop het wel even bij vipcoins.. Oh wacht![]()
Gun mij dan wat ouwe.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je mag alles wat ik in mijn club wel hebben. Iets van 3 milioen. Ben er wel klaar mee![]()
Dit gaat zo kut spelen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:09 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Koop het wel even bij vipcoins.. Oh wachtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
James op RM, Goatse op CDMquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:09 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Koop het wel even bij vipcoins.. Oh wacht![]()
![]()
Ik geef je er een happy meal voorquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je mag alles wat ik in mijn club wel hebben. Iets van 3 milioen. Ben er wel klaar mee![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:12 schreef Rijst het volgende:
w
[..]
waarom doe je zo tegen mij?
[ afbeelding ]
Thanquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:12 schreef Rijst het volgende:
w
[..]
waarom doe je zo tegen mij?
[ afbeelding ]hij mag maver niet meer uitlachen om zijn Engels
![]()
Gaat prima werkenSpeel altijd met een cam op cdm. Werkt prima. Alleen James op RM gaat kut spelen. Maar toch.. James
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Thanhij mag maver niet meer uitlachen om zijn Engels
Ik zal jou eens een keer uitlachen als je op de grond ligt.
Is dat goedkoop dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Net in de trein gekocht net als die IF Kim Young Kwang.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat is er met jou manquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ik zal jou eens een keer uitlachen als je op de grond ligt.
![]()
![]()
zal me niks verbazen als ik hem 500x weggegooid heb.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2.5k is nu zijn normale prijs maar door die chem style is dat wel goed ja.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan niet zeggen dat de uitkomsten verrassend zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef Rijst het volgende:
loool
http://www.dumpert.nl/mediabase/6613180/59473367/hoi_neukon_.html![]()
Rijst voordat je stopt wil ik nog een potje doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat de uitkomsten verrassend zijn.die black guy gelijk zovan Where?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat de uitkomsten verrassend zijn.![]()
![]()
Denk dat iedereen hier wel midden in Amsterdam met een gebrekkig-engels-pratende oostblokhoer mee zou gaan zoals één van de reaguurders juist opmerkt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat de uitkomsten verrassend zijn.
Ross Kempquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)geeft_geen_fuck.html
Dan heb je ook wel ballen zeg
Als het echt is wel jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)geeft_geen_fuck.html
Dan heb je ook wel ballen zeg![]()
Zie je morgen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:25 schreef Rijst het volgende:
Ik pakt hier bijna elke dag bus 22.grrr
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb ze allemaal gehad behalve Gullit en Pele en Lothar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik weet gewoon 100% zeker dat jij sowieso Maldini niet hebt gehad hahahahahahahahaGRAAG VERWIJDEREN![]()
Maver
Hugo, Wie isboos en Vijfvoor, vergeet niet je team in te vullen op de topcoach
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jammer dat je niet net als bij fantasy PL elke week 1 transfer kan doen. Zo is het spel redelijk doodquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maver
Hugo, Wie isboos en Vijfvoor, vergeet niet je team in te vullen op de topcoach![]()
![]()
Juist goed, want iedereen die hier meedoet had geen zin om elke week er iets aan te moeten doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jammer dat je niet net als bij fantasy PL elke week 1 transfer kan doen. Zo is het spel redelijk doodVolgens mij hoef je alleen een uitslag in te vullen per week bij deze,
En nu kan je gelukkig nog transfers doenMoet nog wat aanpassen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
oja waar kan ik mij aanmelden?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maver
Hugo, Wie isboos en Vijfvoor, vergeet niet je team in te vullen op de topcoach![]()
Ja dat is ook wel weer waar haha, ben benieuwd of ik het bij PL blijf doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Juist goed, want iedereen die hier meedoet had geen zin om elke week er iets aan te moeten doenVolgens mij hoef je alleen een uitslag in te vullen per week bij deze,
En nu kan je gelukkig nog transfers doenMoet nog wat aanpassen
Heb ook een transfer gedaan. Hupperts eruit voor Locadia![]()
![]()
www.scorito.com En dan Topcoach. Onze sub league heet Fok Futquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die durf ik toch nog niet te doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer waar haha, ben benieuwd of ik het bij PL blijf doen.
Heb ook een transfer gedaan. Hupperts eruit voor LocadiaIk ga eerder voor Tankovic denk ik, en sowieso even wat switchen opt middenveld en in de verdediging.
Elke dag![]()
Verbeek is niet vies van klussen aan het huis/in de tuin toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nou nou, ik denk dat je van Maver straks samen met mij de tuin aan mag gaan vegen.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik denk dat hij zijn eigen tuin bouwt en een paar werklozen aanneemt om te onderhouden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Verbeek is niet vies van klussen aan het huis/in de tuin toch?![]()
Dit zou een prachtig programma zijn:quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn eigen tuin bouwt en een paar werklozen aanneemt om te onderhouden.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Als het goed is heb ik hem nu ingevuld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maver
Hahaha hij heeft niet eens een tuin. Bejaardencentrum, weet je nog.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga jij lekker je tuintje aanvegen ofzowat is een lach als je van binnen huilt![]()
Arm zwaar gekneusd gisteren bij die val (niemand die reageerde, maar ok), kut kneus ben ik
Maar goed, ontstekingsremmers voorgeschreven gekregen en nu weinig last er meer van.
Vanavond naar Guardians of the Galaxy![]()
![]()
Kwam door Timquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:14 schreef DutchSL het volgende:
Arm zwaar gekneusd gisteren bij die val (niemand die reageerde, maar ok), kut kneus ben ik
Maar goed, ontstekingsremmers voorgeschreven gekregen en nu weinig last er meer van.
Vanavond naar Guardians of the Galaxy
Maar succes ermee, kut gevoel altijd bij een kneuzing.![]()
Er is nu weer geen getransferde Vietto op de markt.. maar vannacht ging 1 voor 5.6k en dat terwijl ik hem voor 35 0c oppikte.![]()
huhquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kwam door Tim
Maar succes ermee, kut gevoel altijd bij een kneuzing.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Net tegen een team gespeeld met Ibarbo naast Kluivert. Kluivert heeft niet gescoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
91 Robben or TOTS Reus. of het wordt een 4222 formatie als ik voor Robben kies of met Reus voor een 433. Moeilijk moeilijk![]()
Hugo/Tim/Thad/DS2/ een andere xboxer..
Iemand een paar potjes tegen elkaar/ coop vanavond na Chelsea ?![]()
Bek dicht mongooltjequote:Op maandag 18 augustus 2014 18:15 schreef Maver24 het volgende:
91 Robben or TOTS Reus. of het wordt een 4222 formatie als ik voor Robben kies of met Reus voor een 433. Moeilijk moeilijk![]()
Primaquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:19 schreef Freire het volgende:
Hugo/Tim/Thad/DS2/ een andere xboxer..
Iemand een paar potjes tegen elkaar/ coop vanavond na Chelsea ?![]()
Kijk dan de reviews van Itaniquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:15 schreef Maver24 het volgende:
91 Robben or TOTS Reus. of het wordt een 4222 formatie als ik voor Robben kies of met Reus voor een 433. Moeilijk moeilijkDegene waar hij het meest enthousiast over is, die neem je gewoon
![]()
![]()
Reus, puur omdat 433quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:15 schreef Maver24 het volgende:
91 Robben or TOTS Reus. of het wordt een 4222 formatie als ik voor Robben kies of met Reus voor een 433. Moeilijk moeilijk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: