SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!![]()
Forza 5 is wel leuk maar hij valt mij een beetje tegen. Beetje snel op uitgekeken. Project Cars gaat het worden in November als echte racegame![]()
Tuurlijk niet, PES fanboys zijn al sinds PES 6 afgehaakt... toen is het echt helemaal naar de klote gegaan... die gaan niet effe terug voor een falende online gameplay.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:29 schreef ThadCastle het volgende:
PESNo way dat EA dit jaar serieuze concurrentie van ze krijgt.
![]()
EA gaat nooit meer serieuze concurrentie krijgen net zoals COD bij de shooters.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:29 schreef ThadCastle het volgende:
PESNo way dat EA dit jaar serieuze concurrentie van ze krijgt.
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo stom? Is gewoon een goeie TT van een goeie user.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ook het beeld wat ik van Trapz hebquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou weer nodig Trapz?![]()
![]()
Nooit weet ik niet, maar komende 5 jaar zie ik het niet gebeuren iig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
EA gaat nooit meer serieuze concurrentie krijgen net zoals COD bij de shooters.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is ook het beeld wat ik van Trapz hebSshhtttquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou weer nodig Trapz?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Battlefield komt nog wel een beetje in de buurt bij COD maar MoD en CS komen inderdaad niet in de buurt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
EA gaat nooit meer serieuze concurrentie krijgen net zoals COD bij de shooters.:)![]()
Battlefield kwam met 3 echt zoveel dichterbij maar faalde vervolgens best hard met 4. Echt jammerquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:33 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Battlefield komt nog wel een beetje in de buurt bij COD maar MoD en CS komen inderdaad niet in de buurt.kans gemist
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee totaal niet BF is totaal niet te vergelijken met COD.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:33 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Battlefield komt nog wel een beetje in de buurt bij COD maar MoD en CS komen inderdaad niet in de buurt.![]()
BF4 zo slecht ja?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Battlefield kwam met 3 echt zoveel dichterbij maar faalde vervolgens best hard met 4. Echt jammerkans gemist
3 is echt![]()
![]()
BF is best wel een shooter maar oké dan nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee totaal niet BF is totaal niet te vergelijken met COD.:)![]()
En nu gaan we gameplay wise kijken. Is BF een fast paced shooter op kleine mappen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
BF is best wel een shooter maar oké dan niet![]()
Kan... Gewoon TDM spelen op Noshahrquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu gaan we gameplay wise kijken. Is BF een fast paced shooter op kleine mappen?![]()
![]()
4 op de ps3 echt dik gefaald ja, op de ps4 zelf niet gespeeld maar wat ik ervan gehoord heb daar ook tegenvallend. 3 was echt tof iddquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Touche maar dat is een van de weinige combinaties tussen map en gamemode waar het een beetje op COD lijkt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan... Gewoon TDM spelen op Noshahr![]()
BF4 is nu wel nice hoor op de One maar de release was gewoon klote.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
4 op de ps3 echt dik gefaald ja, op de ps4 zelf niet gespeeld maar wat ik ervan gehoord heb daar ook tegenvallend. 3 was echt tof idd![]()
Zijn wel meer mappen waar het kan imho, maar tis niet echt zoals CoD idd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Touche maar dat is een van de weinige combinaties tussen map en gamemode waar het een beetje op COD lijkt.![]()
uhm BF4quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
EA gaat nooit meer serieuze concurrentie krijgen net zoals COD bij de shooters.![]()
behalve dat het beide shooters zijn totaal verschillend, maar neemt niet weg dat veel voor of cod of bf kiezen, en bf met bf3 voor een stuk meer concurrentie zorgde, wat ze helaas dus niet goed doorgezet hebben. ah jij vindt bf4 op xb1 dus wel wat, imo danquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee totaal niet BF is totaal niet te vergelijken met COD.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nouja ik vind BF4 nu wel een leuk spel maar het eerste half jaar was het amper te spelenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
behalve dat het beide shooters zijn totaal verschillend, maar neemt niet weg dat veel voor of cod of bf kiezen, en bf met bf3 voor een stuk meer concurrentie zorgde, wat ze helaas dus niet goed doorgezet hebben. ah jij vindt bf4 op xb1 dus wel wat, imo dan![]()
![]()
COD Ghosts heb ik niet gehaald maar de nieuwe COD ga ik ook wel halen. Vroeger op de xbox360 met Modern Warfare elke avond urenlang online knallen met een groepje, goeie oude tijden. Dat mis ik wel een beetje. De meeste met wie ik online COD speelde zijn overgestapt naar de Playstation![]()
Ja, een aantal reviewgames.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:41 schreef Rijst het volgende:
zijn er mensen die hier die op ps4 games digitaal hebben gedownload?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
op ps4 halen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:40 schreef Maver24 het volgende:
COD Ghosts heb ik niet gehaald maar de nieuwe COD ga ik ook wel halen. Vroeger op de xbox360 met Modern Warfare elke avond urenlang online knallen met een groepje, goeie oude tijden. Dat mis ik wel een beetje. De meeste met wie ik online COD speelde zijn overgestapt naar de Playstation
en 3?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheelt toch een paar miljoenedit:
Modern Warfare 3: 26.78 Million
Battlefield 3: 12.07 Million (you can add 2.12M if you want to include PC)
aadig verschil dus, geen idee in hoeverre die bron klopt tho'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heerlijk team gemaakt net, zo speelt het iig
SIF Gaitan-SIF Higuain-TOTS Susaeta
Cambiasso-SIF Mertens-Javi Garcia
Ansaldi-S/TIF Garay-Kompany-IF Juanfran
Hart
In 433 (4) speelt het echt heerlijk
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Volgens mij klopt die van COD niet.. Dat zouden er veel meer moeten zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en 3?edit:
aadig verschil dus, geen idee in hoeverre die bron klopt tho![]()
staat ook 2013 he, maar een paar maanden geteld danquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die van COD niet.. Dat zouden er veel meer moeten zijn'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Tel er dan nog maar minimaal 5 miljoen bijquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
staat ook 2013 he, maar een paar maanden geteld dan![]()
CoD heeft om en nabij de 140 miljoen stuks verkocht battlefield komt daar nooit aan. Als franchise dan hequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en 3?edit:
aadig verschil dus, geen idee in hoeverre die bron klopt tho![]()
![]()
Mavertje je moet sowieso niet alles geloven wat die gasten op YouTube zeggen. Nepenthez bijv. heeft BCD niet eens gespeeld want meneer vond het belachelijk dat hij moest wachten omdat er ook pers was.![]()
Wat een idioot.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:17 schreef Jorwol het volgende:
Mavertje je moet sowieso niet alles geloven wat die gasten op YouTube zeggen. Nepenthez bijv. heeft BCD niet eens gespeeld want meneer vond het belachelijk dat hij moest wachten omdat er ook pers was.![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Al die gesponsorde YouTuber´tjes hebben ook echt gewoon sterallures![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Legends worden ook steeds maar goedkoper.
oh ja ITANI heeft een top 10 gemaakt van de Legends dit jaar
![]()
itani kan een drol vretenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef Maver24 het volgende:
oh ja ITANI heeft een top 10 gemaakt van de Legends dit jaar![]()
al gezien. die kut heeft er geen verstand van dat blijkt wel weer. Hij heeft niet eens met alle legends gespeeldquote:
Hij speelt zelf trouwens zo sweaty als wat, echt een kneus.![]()
Amazing finesse, amazing dribble and dipping longshots op elke speler.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef Maver24 het volgende:
oh ja ITANI heeft een top 10 gemaakt van de Legends dit jaarRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |