SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!![]()
Forza 5 is wel leuk maar hij valt mij een beetje tegen. Beetje snel op uitgekeken. Project Cars gaat het worden in November als echte racegame![]()
Tuurlijk niet, PES fanboys zijn al sinds PES 6 afgehaakt... toen is het echt helemaal naar de klote gegaan... die gaan niet effe terug voor een falende online gameplay.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:29 schreef ThadCastle het volgende:
PESNo way dat EA dit jaar serieuze concurrentie van ze krijgt.
![]()
EA gaat nooit meer serieuze concurrentie krijgen net zoals COD bij de shooters.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:29 schreef ThadCastle het volgende:
PESNo way dat EA dit jaar serieuze concurrentie van ze krijgt.
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo stom? Is gewoon een goeie TT van een goeie user.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ook het beeld wat ik van Trapz hebquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou weer nodig Trapz?![]()
![]()
Nooit weet ik niet, maar komende 5 jaar zie ik het niet gebeuren iig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
EA gaat nooit meer serieuze concurrentie krijgen net zoals COD bij de shooters.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is ook het beeld wat ik van Trapz hebSshhtttquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou weer nodig Trapz?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Battlefield komt nog wel een beetje in de buurt bij COD maar MoD en CS komen inderdaad niet in de buurt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
EA gaat nooit meer serieuze concurrentie krijgen net zoals COD bij de shooters.:)![]()
Battlefield kwam met 3 echt zoveel dichterbij maar faalde vervolgens best hard met 4. Echt jammerquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:33 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Battlefield komt nog wel een beetje in de buurt bij COD maar MoD en CS komen inderdaad niet in de buurt.kans gemist
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee totaal niet BF is totaal niet te vergelijken met COD.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:33 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Battlefield komt nog wel een beetje in de buurt bij COD maar MoD en CS komen inderdaad niet in de buurt.![]()
BF4 zo slecht ja?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Battlefield kwam met 3 echt zoveel dichterbij maar faalde vervolgens best hard met 4. Echt jammerkans gemist
3 is echt![]()
![]()
BF is best wel een shooter maar oké dan nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee totaal niet BF is totaal niet te vergelijken met COD.:)![]()
En nu gaan we gameplay wise kijken. Is BF een fast paced shooter op kleine mappen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
BF is best wel een shooter maar oké dan niet![]()
Kan... Gewoon TDM spelen op Noshahrquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu gaan we gameplay wise kijken. Is BF een fast paced shooter op kleine mappen?![]()
![]()
4 op de ps3 echt dik gefaald ja, op de ps4 zelf niet gespeeld maar wat ik ervan gehoord heb daar ook tegenvallend. 3 was echt tof iddquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Touche maar dat is een van de weinige combinaties tussen map en gamemode waar het een beetje op COD lijkt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan... Gewoon TDM spelen op Noshahr![]()
BF4 is nu wel nice hoor op de One maar de release was gewoon klote.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
4 op de ps3 echt dik gefaald ja, op de ps4 zelf niet gespeeld maar wat ik ervan gehoord heb daar ook tegenvallend. 3 was echt tof idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |