Zo moet je natuurlijk niet denken. Maar wel leuk voor je.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer
Waarschijnlijk weer van 2 weken![]()
Nou hij is nogal lastigquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo moet je natuurlijk niet denken. Maar wel leuk voor je.
Lastig hoe?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nou hij is nogal lastig![]()
En bedankt
Hm, als je dat in het begin al denkt, is dat vaak geen goed teken. No offense, he.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
En bedankt
Hoezo lastig dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
En bedankt
Whehehehehe.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo lastig dan?
Ik wilde iets zeggen over dat mannen altijd lastig zijn. Maar om eerlijk te zijn ben ik waarschijnlijk degene die wat lastig is binnen een relatie. Eigenwijs stuk vreten dat ik ben.
Hoe is het, Neeltje?quote:
Hij trekt mijn pohi na, hij zegt dat hij geen fokker is maar weet wel veel usernames (?) Elke post richting mannelijke fokkers moet ik verantwoorden. "Wie is dat en heb je hem al wel eens gemeet en waarom zeg je wat tegen hem".quote:
Waarop ik "O+ "schreef.quote:woensdag 13 augustus 2014 @ 22:04 • 223
zeefje
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef Faxie het volgende:
Ik kan wel romantisch zijn
Deze vrouwquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo lastig dan?
Ik wilde iets zeggen over dat mannen altijd lastig zijn. Maar om eerlijk te zijn ben ik waarschijnlijk degene die wat lastig is binnen een relatie. Eigenwijs stuk vreten dat ik ben.
Dat kan ik niet serieus nemenquote:
Zeg 'm maar dat hij een kansloze mongool isquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hij trekt mijn pohi na, hij zegt dat hij geen fokker is maar weet wel veel usernames (?) Elke post richting mannelijke fokkers moet ik verantwoorden. "Wie is dat en heb je hem al wel eens gemeet en waarom zeg je wat tegen hem".
Gisteren kwam hij ineens met deze post. En daar viel hij gigantische over.
[..]
Waarop ikschreef.
Nu ik dit zo schrijf kan ik maar beter de boel afkappen
Ik vind jaloerse mannen toch ontzettend lastig hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo lastig dan?
Dat heeft hij inmiddels al gelezen hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef Faxie het volgende:
Zeg 'm maar dat hij een kansloze mongool is
Da durf ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg 'm maar dat hij een kansloze mongool is
En hoe weet jij dat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft hij inmiddels al gelezen hoor.
Mis je niets aan hoor faxquote:
Eh...Wat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hij trekt mijn pohi na, hij zegt dat hij geen fokker is maar weet wel veel usernames (?) Elke post richting mannelijke fokkers moet ik verantwoorden. "Wie is dat en heb je hem al wel eens gemeet en waarom zeg je wat tegen hem".
[..]
Waarop ik "O+ "schreef.
Even serieus, als ik jou was zou ik dit nu maar direct afkappen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
Waarop ik "O+ "schreef.
Deels bluf en deels logisch redeneren aangezien hij blijkbaar jouw postgeschiedenis nauwkeurig in de gaten houdt.quote:
Dat dacht ik ook. En nu zit hij al 12 uur te drammen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:58 schreef yats het volgende:
[..]
Mis je niets aan hoor fax
[..]
Eh...Wat?
Ik zou hard wegrennen, inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
Waarop ik "O+ "schreef.
Zoveel zit je niet op fok. Althans, ik zie je nog zelden posten. Maar klinkt erg vreemd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. En nu zit hij al 12 uur te drammen.
Ik wil zijn username weten en die verteld jij niet.
En ik ben niet te vertrouwen want ik zeg dat ik weinig op fok zit (zit ik volgens mij ook) naar hij vind van niet.
Bleeeeh nu naar lekker negeren en wachten totdat hij weer leuk Enzo doet
Eerlijkheid, openheid en respect voor elkaar. Het fundament voor iedere succesvolle relatie. Het is er allemaal blijkt uit bovenstaande post.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef zeefje het volgende:
Dat dacht ik ook. En nu zit hij al 12 uur te drammen.
Ik wil zijn username weten en die verteld jij niet.
En ik ben niet te vertrouwen want ik zeg dat ik weinig op fok zit (zit ik volgens mij ook) naar hij vind van niet.
Ik hoop dat hij het leest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou hard wegrennen, inderdaad.
Als hij dit leest, hoi vriend van zeefje.Volgende keer niet zo onzeker jaloers doen, mmkay?
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerlijkheid, openheid en respect voor elkaar. Het fundament voor iedere succesvolle relatie. Het is er allemaal blijkt uit bovenstaande post.
Ow wacht....
Echt, meteen dumpen die gast. Lijkt me een mepper, die beginnen ook altijd zo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het leest.
Ook over die meet, myr zei gisteren kom ook isleuk (iets in die trant) en ik zei daarop oké dan kom ik ook.
Hij heeft dat gelezen gelijk gezegd dat ik daar wel tijd voor heb een niet voor hem. En dat ik met allemaal mensen weg ga die alleen seks willen. Oh gatferdamme zeg
Dat je een potentiële psycho aan de haak heb geslagen.quote:
Misselijk, duizelig. Wil naar bed.quote:
Klinkt niet best eerlijk gezegdquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ook over die meet, myr zei gisteren kom ook isleuk (iets in die trant) en ik zei daarop oké dan kom ik ook.
Hij heeft dat gelezen gelijk gezegd dat ik daar wel tijd voor heb een niet voor hem. En dat ik met allemaal mensen weg ga die alleen seks willen. Oh gatferdamme zeg
Weet je, het klinkt echt als een potentiele stalker. Nu al. Dat belooft toch niet veel goeds? Je verdient beter dan dat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dit gaat fout als je hiermee blijft. Je hebt geluk als het alleen blijft bij overal over zeiken en alles controleren. Vaak zijn dit typjes die zelf helemaal emotioneel instabiel zijn en agressief worden of iets.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hmm, je zou zeggen dat hij er snel weer moet zijn, want het studiejaar begint gauw.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misselijk, duizelig. Wil naar bed.
Probeer een docent te pakken te krijgen die er maar niet is en niemand weet wanneer hij terugkomt.
En ik wil iemand meeten maar dat zal voorlopig nog niet gebeuren want druk bezig.Struggles.
Geen probleem, fok is een luisterend (en soms adviserend) oorquote:
Oh hij is weg? Verklaart wel waarom hij je nog niet had gebeld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misselijk, duizelig. Wil naar bed.
Probeer een docent te pakken te krijgen die er maar niet is en niemand weet wanneer hij terugkomt.
En ik wil iemand meeten maar dat zal voorlopig nog niet gebeuren want druk bezig.Struggles.
Ja, studiejaar begon voor zijn vak op 1 augustus geloof ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, je zou zeggen dat hij er snel weer moet zijn, want het studiejaar begint gauw.
En mocht die vriend het lezen. FOK! heeft ook een flinke knokploeg als je de meisjes slecht behandeld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:09 schreef yats het volgende:
[..]
Geen probleem, fok is een luisterend (en soms adviserend) oor
Ja, al 2 weken minstens.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh hij is weg? Verklaart wel waarom hij je nog niet had gebeld.Vervelend.
Is het een..... Surinamer?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, studiejaar begon voor zijn vak op 1 augustus geloof ikDus ik snap er geen kut van.
Maar goed, er is morgen een overleg waarbij hij aanwezig zou moeten zijn. Dus dan maar weer bellen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, al 2 weken minstens.
Dus ik ga maar alvast dingen doen waarvoor hij eerst toestemming moet geven. Geen zin om helemaal niks te doen.
Nee, gewoon een kaas. Met een kazennaam.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is het een..... Surinamer?
inb4 ban wegens racisme
Ik snap niet dat bij een universiteit het contact opnemen zo slecht geregeld kan zijn. Mensen zitten op andere kamers, telefoons die niet meeverhuizen, nummerwijzigingen die niet worden doorgegeven, vakanties die niet worden doorgegeven, agenda's die niet worden bijgehouden etc.quote:
Geloof me, in Maastricht was dat niet veel beter geregeld en ik hoor ook veel slechte verhalen over Nijmegen en Utrecht. Je zou toch denken dat op een universiteit er wel iemand is die over dat soort dingen nadenkt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, gewoon een kaas. Met een kazennaam.
Een van de voordelen van allochtoon zijn, is dat ik wegkom met racisme.
[..]
Ik snap niet dat bij een universiteit het contact opnemen zo slecht geregeld kan zijn. Mensen zitten op andere kamers, telefoons die niet meeverhuizen, nummerwijzigingen die niet worden doorgegeven, vakanties die niet worden doorgegeven, agenda's die niet worden bijgehouden etc.
Wat een drama.
Eerlijk gezegd weet ik niet anders dan dat zaken op scholen en uni's slecht geregeld zijn in dat opzicht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet dat bij een universiteit het contact opnemen zo slecht geregeld kan zijn. Mensen zitten op andere kamers, telefoons die niet meeverhuizen, nummerwijzigingen die niet worden doorgegeven, vakanties die niet worden doorgegeven, agenda's die niet worden bijgehouden etc.
Wat een drama.
Welke uni's?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo ook met het regelen van mijn minor aan een andere uni. Kastje naar de muur, oneindig veel papierwerk en weken wachten omdat de enige mensen die het kunnen regelen het een goed idee vonden om in Augustus op vakantie te gaan, terwijl het wel binnen nu en 2 weken rond moet zijn.
Ik ben zo blij dat die stagecoördinator van mij besloten heeft om al in juli op vakantie te gaan. Al is het wel even wachten tot begin september wie mijn stagebegeleider precies word. Het schriftelijk akkoord is in ieder geval binnen dus ze kunnen nu niet meer terugkrabbelen qua toekenning van vervangende studiepunten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo ook met het regelen van mijn minor aan een andere uni. Kastje naar de muur, oneindig veel papierwerk en weken wachten omdat de enige mensen die het kunnen regelen het een goed idee vonden om in augustus op vakantie te gaan, terwijl het wel binnen nu en 2 weken rond moet zijn.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:29 schreef Fascination het volgende:
Ik hoor van m'n verhaal soms ook verhalen over het saxion dat je denkt wat voor zwakzinnigen werken daar. Misschien maar eens solliciteren daar.
Zoveel waarheid in deze zin.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
Ik wel. Maar ik ben ongesteld dus ik geef geen neuk.
Syncing mensies.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
Ik wel. Maar ik ben ongesteld dus ik geef geen neuk.
Ik ben niet alleen?quote:
Said no man ever.quote:
Hater. Wat doe jij eigenlijk? Je werkt al denk ik?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:58 schreef artelligence het volgende:
Overigens uni's. Echte fok!kers gaan naar een ROC.
Iets met gedeeld leed.quote:
Nee is tof hoor. Ben zelf alleen niet theoretisch ingesteld. Vind leren uit boeken echt verschrikkelijk, tenzij het onderwerp me écht boeit. Ben liever creatief bezig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hater. Wat doe jij eigenlijk? Je werkt al denk ik?
Het is dan ook de kunst om iets te gaan studeren wat je boeiend vindt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee is tof hoor. Ben zelf alleen niet theoretisch ingesteld. Vind leren uit boeken echt verschrikkelijk, tenzij het onderwerp me écht boeit. Ben liever creatief bezig.
En ja ik werk. Met een omweg bachelor gehaald (havo > mavo > mbo > hbo) en nu interaction designer.
Dat kloptquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is dan ook de kunst om iets te gaan studeren wat je boeiend vindt.
Dat heb je zelf in de hand.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:50 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben helemaal niet dik aan het worden
Niks mis met een beetje vlees op de botten, maar ik hoef je ook niet uit mijn bed te rollen.quote:
Amateur.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:56 schreef Brannagh het volgende:
Ik heb net een kilobak zure matten gekocht
Dus ik doe ook mee met dik worden. Ook al kan ik er niet meer dan vijf per dag eten.
Ik vind je er nu al goed uit zien hoor, maar een sixpack is een mooi streven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik weer wat meer ga sporten.
Wil die 6 pack weer terug.
Vijf matten of vijf bakken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:56 schreef Brannagh het volgende:
Ik heb net een kilobak zure matten gekocht
Dus ik doe ook mee met dik worden. Ook al kan ik er niet meer dan vijf per dag eten.
Bakken natuurlijk! Een aardbeien variant, een appel variant, een cola variant, een tropical variant en een drop variant.quote:
Ik zit eigenlijk ook best lekker in mijn vel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind je er nu al goed uit zien hoor, maar een sixpack is een mooi streven.![]()
Zelf ook maar weer eens wat strenger zijn. Maar eerst maar eens m'n huis opknappen en inrichten. Nog twee dagen.
Dat wil ik ook alleen dan moet ik 20 kilo lozen voordat ie zichtbaar wordtquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik weer wat meer ga sporten.
Wil die 6 pack weer terug.
"Ik ben Big Brannagh!" *Zware stem*quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:59 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Bakken natuurlijk! Een aardbeien variant, een appel variant, een cola variant, een tropical variant en een drop variant.
*burp*
Ik denk dat het op zich wel gaat lukken. Mijn moeder en ik gaan vanaf woensdag aan de slag, Hep komt vanaf vrijdag meehelpen. Mijn vader heb ik gestrikt om de meubels te verhuizen, want dat gaat met een Suzuki Alto een beetje lastig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk ook best lekker in mijn vel.
Alleen de buik mag nog iets minder vind ik zelf.
Als ik ergens mee moet helpen geef je maar een gil he. Al heb ik doordeweeks niet veel tijd.
"Hello El Thijs, muchos doritos" *grommend geluid*quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik ben Big Brannagh!" *Zware stem*
Flink volstouwenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het op zich wel gaat lukken. Mijn moeder en ik gaan vanaf woensdag aan de slag, Hep komt vanaf vrijdag meehelpen. Mijn vader heb ik gestrikt om de meubels te verhuizen, want dat gaat met een Suzuki Alto een beetje lastig.
Grommen doe ik ook wel jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:03 schreef Brannagh het volgende:
[..]
"Hello El Thijs, muchos doritos" *grommend geluid*
Mijn pa heeft een VW Touran en een aanhangwagen. Gaat wat makkelijker.quote:
Alleen als iemand je touw afpakt of ook als iemand aanbelt?quote:
Ligt eraan of je meer calorieen consumeert dan je verbrandt, je kan dan nog wel junk eten maar als dat niet het geval is kom je gewoon niet aan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:09 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Alleen als iemand je touw afpakt of ook als iemand aanbelt?
Trouwens, hoe meer je eet hoe dunner je wordt volgens mij. Afgelopen weken eet ik echt heel slecht en de kilo's vliegen er onbedoeld vanaf. Op naar de zes bakken dus.
Waterretentie waarschijnlijk, als je wel meer bent gaan drinkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:09 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Alleen als iemand je touw afpakt of ook als iemand aanbelt?
Trouwens, hoe meer je eet hoe dunner je wordt volgens mij. Afgelopen weken eet ik echt heel slecht en de kilo's vliegen er onbedoeld vanaf. Op naar de zes bakken dus.
Ik consumeer veel meer kcal dan ik beweeg, dat kan ik je garanderen. Maar om de een of andere reden val ik wel af. Vind ik niet erg hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:16 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ligt eraan of je meer calorieen consumeert dan je verbrandt, je kan dan nog wel junk eten maar als dat niet het geval is kom je gewoon niet aan.
Mijn calorieën hebben jarenlang grotendeels uit melkeiwit/melkvetten bestaan. Kon maar niet zwaarder worden. En toen te horen gekregen dat ik lactose intolerant ben. Ik kan nu ijs & pizza eten zonder aan te komen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ik consumeer veel meer kcal dan ik beweeg, dat kan ik je garanderen. Maar om de een of andere reden val ik wel af. Vind ik niet erg hoor
Dan ben je dus niet lactose intolerant.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Mijn calorieën hebben jarenlang grotendeels uit melkeiwit/melkvetten bestaan. Kon maar niet zwaarder worden. En toen te horen gekregen dat ik lactose intolerant ben. Ik kan nu ijs & pizza eten totdat ik een ons weeg.
Was pas jarig dus had een hoop chocola gekregen en daar flink van zitten snoepen. Normaal is de volgende dag mijn buik enorm opgezwollen en ben ik snel zwaarder, maar nu blijft mijn buik plat en gaat de wijzer omlaag.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Mijn calorieën hebben jarenlang grotendeels uit melkeiwit/melkvetten bestaan. Kon maar niet zwaarder worden. En toen te horen gekregen dat ik lactose intolerant ben. Ik kan nu ijs & pizza eten totdat ik een ons weeg.
Nee, misschien denk je dat maar dat hoeft niet zo te zijn. Hoeveel cal verschilt natuurlijk per individueel: de bouw en wel/niet sporten. Als ik bijvoorbeeld fitness krijg ik vanzelf dikke honger zodat ik gains kan maken inplaats van afvallen omdat ik alles verbrand heb tijdens liften. Je consumeert dus iig niet genoeg om aan te komen simpel als dat :pquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ik consumeer veel meer kcal dan ik beweeg, dat kan ik je garanderen. Maar om de een of andere reden val ik wel af. Vind ik niet erg hoor
Een slecht dieet kan voor een gebrek aan nodige mineralen en vitaminen zorgen, wat vervolgens de opname van voeding moeilijk maakt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Nee, misschien denk je dat maar dat hoeft niet zo te zijn. Hoeveel cal verschilt natuurlijk per individueel: de bouw en wel/niet sporten. Als ik bijvoorbeeld fitness krijg ik vanzelf dikke honger zodat ik gains kan maken inplaats van afvallen omdat ik alles verbrand heb tijdens liften. Je consumeert dus iig niet genoeg om aan te komen simpel als dat :p
Normaal at ik gewoon muesli met rijstmelk, twee boterhammen met pindakaas en avondeten met drie stuks fruit en nu komt er ook nog eens een berg aan suiker bij, en daardoor verlies ik gewicht?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Nee, misschien denk je dat maar dat hoeft niet zo te zijn. Hoeveel cal verschilt natuurlijk per individueel: de bouw en wel/niet sporten. Als ik bijvoorbeeld fitness krijg ik vanzelf dikke honger zodat ik gains kan maken inplaats van afvallen omdat ik alles verbrand heb tijdens liften. Je consumeert dus iig niet genoeg om aan te komen simpel als dat :p
Dat is ook waar idd. Ook zijn er veel die elke 2uur ongv hun lichaam voeden zodat het juist niet de behoefte heeft om vet op te slaan omdat je het continu aan het voeden bent. Maar uiteraard eten ze dan wel clean. Maarja zoals ik al zei verschilt per bouw/verbranding, veel mensen bulken ja op +500 cal meer per dag dan ze eten om aan te komen, max dan want anders worden ze dik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Een slecht dieet kan voor een gebrek aan nodige mineralen en vitaminen zorgen, wat vervolgens de opname van voeding moeilijk maakt.
Dus dat is jou routine, alleen dan nu dat berg suiker erbij en nu verlies je gewicht? Correct?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:25 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Normaal at ik gewoon muesli met rijstmelk, twee boterhammen met pindakaas en avondeten met drie stuks fruit en nu komt er ook nog eens een berg aan suiker bij, en daardoor verlies ik gewicht?
Heb je zulke slechte ogen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef artelligence het volgende:
Ik kijk naar het aantal calorieën op een verpakking en ze zitten er al aan.
HAHA klinkt als endomorph bodytype :pquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef artelligence het volgende:
Ik kijk naar het aantal calorieën op een verpakking en ze zitten er al aan.
Jep.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Dus dat is jou routine, alleen dan nu dat berg suiker erbij en nu verlies je gewicht? Correct?
Vet is minder zwaar dan spierenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:29 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Jep.
Tussen twee weken terug en nu ben ik 2kg afgevallen door meer suiker te eten en véél minder te bewegen. Ben nu weer sporten aan het opbouwen, en benieuwd naar het effect.
Thats the spirit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:29 schreef Samzz het volgende:
Ik zit met m'n huidige gewicht goed in m'n vel, ik zit met vijf kilo meer goed in m'n vel ik zit met vijf kilo minder goed in m'n vel.
Ik zit altijd goed in m'n vel.
Zou best kunnen. Maar mn routine oefeningen gaat prima en lichaam is zelfs iets strakker geworden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:32 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Correct, miss verloor je muscle..(Brannagh)
Gewoon alles uitkotsen of laxeertabletten gebruiken werkt ook primaquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fatties van me.
Gaan we afval wedstrijdje houden?
Ik ga dan gewoon Ethiopisch hongerdieet volgen.
Had je nog wat klushulp nodig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind je er nu al goed uit zien hoor, maar een sixpack is een mooi streven.![]()
Zelf ook maar weer eens wat strenger zijn. Maar eerst maar eens m'n huis opknappen en inrichten. Nog twee dagen.
Ergens wel, maar niet mijn eerste gedachte. Vanaf gisteren weer actief gaan sporten, dus als het spier was, dan zit het er al snel weer aanquote:
Voor zover niet, denk ik. Gaat wel lukken.quote:
I know. Komt denk ik ook omdat mijn vet vrij gelijk over m'n lichaam verdeeld is en ik dus altijd 'figuur' behoudquote:
Tja wat boeit is dat jij je goed voelt!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar mn routine oefeningen gaat prima en lichaam is zelfs iets strakker geworden.
Boeiend
Laxeertabletten zou ik nooit aan beginnen. Veel te bang dat het je darmen blijvend verneukt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:36 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Gewoon alles uitkotsen of laxeertabletten gebruiken werkt ook prima
Veel girls zijn daar vast Jelly overquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Komt denk ik ook omdat mijn vet vrij gelijk over m'n lichaam verdeeld en ik dus altijd 'figuur' behoud.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:29 schreef Samzz het volgende:
Ik zit met m'n huidige gewicht goed in m'n vel, ik zit met vijf kilo meer goed in m'n vel ik zit met vijf kilo minder goed in m'n vel.
Ik zit altijd goed in m'n vel.
Met laxeren verlies je ook voornamelijk vocht. Dus je mist er niets aan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laxeertabletten zou ik nooit aan beginnen. Veel te bang dat het je darmen blijvend verneukt.
Uitkotsen ook niet trouwens, daar niet van.
Mijn vet gaat altijd bij mijn buik zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Komt denk ik ook omdat mijn vet vrij gelijk over m'n lichaam verdeeld is en ik dus altijd 'figuur' behoud.
Mja, lichaamstype is meer meso. Beweeg alleen te weinig en heb de laatste jaren mijn lichaam verwaarloosd. Tenminste, ik denk dat ik meer meso ben. Heb er geen verstand van, maar als ik naar de verhoudingen van mijn lichaam van een x aantal jaar terug kijk en het relatief snel opbouwen van spieren zou ik zeggen meso.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:29 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
HAHA klinkt als endomorph bodytype :p
Ik denk dat het meevalt, hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Veel girls zijn daar vast Jelly over
Ok, anders had ik wel willen helpen. Ik heb de klus-smaak te pakken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor zover niet, denk ik. Gaat wel lukken.
Ik ben al bezig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fatties van me.
Gaan we afval wedstrijdje houden?
Ik ga dan gewoon Ethiopisch hongerdieet volgen.
Heb er toch wel een paar maanden ervaring mee gehad helaas en veel helpt het niet, behalve dat het vocht onttrekt en je er een strakker lijf van krijgt. Uitkotsen werkt dan weer wel prima, alleen doet dat verdomd veel zeer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laxeertabletten zou ik nooit aan beginnen. Veel te bang dat het je darmen blijvend verneukt.
Uitkotsen ook niet trouwens, daar niet van.
Idem hierquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn vet gaat altijd bij mijn buik zitten.
En een dikkere kop
Mijn broertje heeft hetzelfde (al dan geen auswitchz geval), ziet eten als een verplichting. Helemaal sinds hij gestopt is met blowen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Teydelyk het volgende:
Ectomorph ftw. Sport echt max 2 uur per week en zit de rest van de tijd op MN luie reet en lijk nog steeds (qua vetpercentage dan) op iemand die net uit auswitchz is ontsnapt. Maar ik geef dan ook niks om lekker of veel eten.
Wel als je vocht vasthoudtquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met laxeren verlies je ook voornamelijk vocht. Dus je mist er niets aan.
Dat bodytype heb ik ook, massa maken is drama maar iig ben je wel droog en gespierd dusja idkquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Teydelyk het volgende:
Ectomorph ftw. Sport echt max 2 uur per week en zit de rest van de tijd op MN luie reet en lijk nog steeds (qua vetpercentage dan) op iemand die net uit auswitchz is ontsnapt. Maar ik geef dan ook niks om lekker of veel eten.
Eerst zorgen dat ik er nog wat meer kwijt raak.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:42 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nu zorgen dat je ze niet meer terugvindt
So true, elke dag heb je bepaalde hoeveelheid voedingsstoffen nodig anders kan 't alleen tegen je werken. Maarja blame the fucking mediaquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:43 schreef STING het volgende:
Onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn die denken blijvend af te kunnen vallen door zichzelf aan voedingsstoffen te onthouden.
Tja, brad pitt in Fight Club is toch het ideale fysiek volgens de meeste vrouwen. Hoewel de meeste mensen moeite hebben met cutten naar 6 of 7% vet is dat voor mij een paar weken niet bulken, haha.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:43 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Dat bodytype heb ik ook, massa maken is drama maar iig ben je wel droog en gespierd dusja idk
Hoeveel wil je er nog vanaf? als ik dat vragen magquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerst zorgen dat ik er nog wat meer kwijt raak.
Wth Brannagh, aan die jurk pics zie je er iig geweldig uit! Maargoed je wist al dat ik dat vond maar just saying want dit verwachtte ik niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Heb er toch wel een paar maanden ervaring mee gehad helaas en veel helpt het niet, behalve dat het vocht onttrekt en je er een strakker lijf van krijgt. Uitkotsen werkt dan weer wel prima, alleen doet dat verdomd veel zeer.
Blij dat ik er vanaf ben
Klopt, als je structureel minder eet, gaat je stofwisseling omlaag, waardoor je minder gaat verbranden. Ga je dan eenmaal weer normaal eten, wordt er veel meer opgeslagen als vet. Hence het "jojo effect".quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
So true, elke dag heb je bepaalde hoeveelheid voedingsstoffen nodig anders kan 't alleen tegen je werken. Maarja blame the fucking media
O, vertel?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, anders had ik wel willen helpen. Ik heb de klus-smaak te pakken.
Haha heb dat ook!(dat eten, niet dat blowen) En mijn zus vind het ook onbegrijpelijk, funny ditquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft hetzelfde (al dan geen auswitchz geval), ziet eten als een verplichting. Helemaal sinds hij gestopt is met blowen.Ik vind dat onbegrijpelijk, maar goed.
Wow, wat gaat dat snel bij jou.quote:
Dit. Ik moet ook gewoon letten op WAT ik eet en op WELK moment. Niet teveel, gewoon genoeg en het belangrijkste: bewegen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:43 schreef STING het volgende:
Onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn die denken blijvend af te kunnen vallen door zichzelf aan voedingsstoffen te onthouden.
In een ideale wereld 30 kilo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er nog vanaf? als ik dat vragen mag
Ik eerder twintig.quote:
Gisteren een plafond en schrootjes verwijderd. Ik heb nu wel spierpijn maar het was leuk om te doen.quote:
True. Wat beteft wat je eet is suiker toch wel de grootste boosdoener.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit. Ik moet ook gewoon letten op WAT ik eet en op WELK moment. Niet teveel, gewoon genoeg en het belangrijkste: bewegen.
Snel?quote:
In principe is het beter om te doen door middel van sporten, dat ben ik met je eens. Maar als je je eetpatroon niet aanpast dan komen de kilo's er ook weer bij als je stopt met sporten. -28 kilo hier met puur op eten letten, dus dat jojo effect heb je ook grotendeels zelf in de hand. Je zal echt geen kilo's aankomen door normaal te eten, tenzij je jezelf gedurende lange tijd erg hebt lopen uithongeren (en daarmee spier bent kwijtgeraakt en alles).quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:47 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, als je structureel minder eet, gaat je stofwisseling omlaag, waardoor je minder gaat verbranden. Ga je dan eenmaal weer normaal eten, wordt er veel meer opgeslagen als vet. Hence het "jojo effect".
Ik vind het echt vlug. Ik heb meestal maar een kilo of twee per maand.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Snel?Ik ben al iets meer dan twee maanden bezig. Ik ben nog nooit zo langzaam afgevallen. Maar dit is dan ook voor het eerst dat ik op een gezonde manier afval.
Meer dan een kilo per week dus? Ik vind dat ook best snel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Snel?Ik ben al iets meer dan twee maanden bezig. Ik ben nog nooit zo langzaam afgevallen. Maar dit is dan ook voor het eerst dat ik op een gezonde manier afval.
Wow, wat veel. Heb je nog last van slap vel?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In principe is het beter om te doen door middel van sporten, dat ben ik met je eens. Maar als je je eetpatroon niet aanpast dan komen de kilo's er ook weer bij als je stopt met sporten. -28 kilo hier met puur op eten letten, dus dat jojo effect heb je ook grotendeels zelf in de hand. Je zal echt geen kilo's aankomen door normaal te eten, tenzij je jezelf gedurende lange tijd erg hebt lopen uithongeren (en daarmee spier bent kwijtgeraakt en alles).
Levensstijl aanpassen is dan ook de sleutel, een dieet kan alleen maar een tijdelijke oplossing zijn om wat 'schade in te halen'. De meeste mensen die overgewicht hebben zullen structureel hun eetstijl moeten veranderen en meer moeten bewegen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In principe is het beter om te doen door middel van sporten, dat ben ik met je eens. Maar als je je eetpatroon niet aanpast dan komen de kilo's er ook weer bij als je stopt met sporten. -28 kilo hier met puur op eten letten, dus dat jojo effect heb je ook grotendeels zelf in de hand. Je zal echt geen kilo's aankomen door normaal te eten, tenzij je jezelf gedurende lange tijd erg hebt lopen uithongeren (en daarmee spier bent kwijtgeraakt en alles).
Dertig is voor jou nogal veel om nu nog af te vallen denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ow, ik las 20.
Ik bedoelde 20.
Misschien kun je een pic van je naakte lichaam hier posten ter beoordeling.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:53 schreef yats het volgende:
Ik kan sporten wat ik wil, maar ik val echt niets meer af. In theorie zou minder eten kunnen werken, maar de vraag is of ik dat er voor over heb aangezien ik op zich aardig tevreden ben.
Je bouwt toch ook spieren op als je sport? Probeer eens naar vetpercentage te kijk in plaats van gewicht. Misschien word je toch wel slanker, alleen qua gewicht zul je dat niet zo snel zien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:53 schreef yats het volgende:
Ik kan sporten wat ik wil, maar ik val echt niets meer af. In theorie zou minder eten kunnen werken, maar de vraag is of ik dat er voor over heb aangezien ik op zich aardig tevreden ben.
Ik vind dat een redelijk normaal tempo voor de eerste weken. Zal vanaf nu wel steeds langzamer gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meer dan een kilo per week dus? Ik vind dat ook best snel.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien kun je een pic van je naakte lichaam hier posten ter beoordeling.
Nee geen los vel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, wat veel. Heb je nog last van slap vel?
Klopt. Dan ben ik in anorexia gebied.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dertig is voor jou nogal veel om nu nog af te vallen denk ik.
Wow wat veel! En je ziet er goed uit!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn vetpercentage blijft rond de 20% hangen. Al merk ik wel dat ik zeker in mijn armen en schouders een stuk gespierder ben geworden. Maar ik vind sporten niet erg, dus blijf ik het sowieso doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bouwt toch ook spieren op als je sport? Probeer eens naar vetpercentage te kijk in plaats van gewicht. Misschien word je toch wel slanker, alleen qua gewicht zul je dat niet zo snel zien.
Hoeveel is het nu?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Dan ben ik in anorexia gebied.
20 zou al aan de dunne kant zijn.
Misschien duren die laatste procenten wat langer. Wat is je streven?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn vetpercentage blijft rond de 20% hangen. Al merk ik wel dat ik zeker in mijn armen en schouders een stuk gespierder ben geworden. Maar ik vind sporten niet erg, dus blijf ik het sowieso doen.
Ze zeggen ook dat je niet kan bulken zonder in vet aan te komen, ik heb geen bulk ervaring maar wel jou bodytype, heb jij hier ervaring mee? Zo ja, is het waar?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:57 schreef Teydelyk het volgende:
Je kan niet tegelijkertijd spieren aanmaken en afvallen tegelijkertijd, je hebt een calorisch overschot nodig voor je lichaam dat gaat doen.
Kwam ook door slecht zelfbeeld, nu gelukkig al een stuk beter hoor, anders zou ik niet zoveel etenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:46 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wth Brannagh, aan die jurk pics zie je er iig geweldig uit! Maargoed je wist al dat ik dat vond maar just saying want dit verwachtte ik niet.
Ik woog altijd tussen de 80 en de 85 kilo (ook toen ik een sixpack had). Tijdens mijn studententijd heb ik echt 0,0 gesport (buiten wat hardlopen en ok, bedsport telt misschien ook mee) en toch bleef ik rond de 85 kilo zitten. Pas toen ik weer bij vrijgezel was kwam ik ineens aan (tot maximaal 95 kilo) en werd het tijd om er toch weer eens wat aan te gaan doen aangezien ik 1.83 ben. En nu zit ik al tijden op de 89 kilo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow wat veel! En je ziet er goed uit!![]()
Ik wil eigenlijk 70kg wegen. Dat was 13kg geleden
1.70 btw, voordat mensen denken dat in dan ineens een bonenstaak ben.
Is ook wel, al ging het bij mij langzamer. Maar fijn dat het je nu op een gezonde manier lukt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat een redelijk normaal tempo voor de eerste weken. Zal vanaf nu wel steeds langzamer gaan.
Rond de 15-16%quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien duren die laatste procenten wat langer. Wat is je streven?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Kwam ook door slecht zelfbeeld, nu gelukkig al een stuk beter hoor, anders zou ik niet zoveel eten
Vaak genoeg gezien dat dit wel kan. In ieder geval als je nog wat vetreserves bent om te verbranden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:57 schreef Teydelyk het volgende:
Je kan niet tegelijkertijd spieren aanmaken en afvallen tegelijkertijd, je hebt een calorisch overschot nodig voor je lichaam dat gaat doen.
Dat is best netjes.quote:
Wacht, maar jij stond toch een keer in S&G? Daar was in ieder geval niks mis meequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee geen los vel.
Alleen mijn borsten lijken er niet helemaal van te herstellen maar dat is niet gek van cup F naar cup C.
Bedankt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, maar of ik dat ooit ga redden? Ik heb het in ieder geval opgegeven om ooit mijn sixpack nog terug te zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:03 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Wacht, maar jij stond toch een keer in S&G? Daar was in ieder geval niks mis mee
100% waar als je geen steroïden gebruiktquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dat je niet kan bulken zonder in vet aan te komen, ik heb geen bulk ervaring maar wel jou bodytype, heb jij hier ervaring mee? Zo ja, is het waar?
Ach, wat maakt het uit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Klopt. Maar ze zijn gewoon niet zo stevig als dat ze waren.
Dat is best fors. Fors afgevallen bedoel ik dan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee geen los vel.
Alleen mijn borsten lijken er niet helemaal van te herstellen maar dat is niet gek van cup F naar cup C.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar of ik dat ooit ga redden? Ik heb het in ieder geval opgegeven om ooit mijn sixpack nog terug te zien.Natuurlijk gaat dat wel lukken. Misschien iets in je voedingspatroon aanpassen? Ze zeggen vaak: "abs are made in the kitchen".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik ben 73kg en ben 1,77.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk 70kg wegen. Dat was 13kg geleden
1.70 btw, voordat mensen denken dat in dan ineens een bonenstaak ben.
Ik hou teveel van lekker eten (en een drankje op zijn tijd)quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat wel lukken. Misschien iets in je voedingspatroon aanpassen? Ze zeggen vaak: "abs are made in the kitchen".
Ook niets mis mee. Het leven moet wel leuk blijven natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hou teveel van lekker eten (en een drankje op zijn tijd)
Toch zijn volgens mij juist de abs steeds moeilijker om die weer terug te krijgen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat wel lukken. Misschien iets in je voedingspatroon aanpassen? Ze zeggen vaak: "abs are made in the kitchen".
Kun je niet gewoon je porties iets kleiner maken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso!quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook niets mis mee. Het leven moet wel leuk blijven natuurlijk.
Zo lang je dit niet uit het oog verliest, gaat 't vast goedquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook niets mis mee. Het leven moet wel leuk blijven natuurlijk.
Abs gaan niet echt weg eigenlijk, er zit gewoon een laagje overheen. Vaak is dat het beste weg te krijgen met aangepaste voeding.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch zijn volgens mij juist de abs steeds moeilijker om die weer terug te krijgen.
Geen 3 flessen wijn erdoor jagen zou een begin zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat probeer ik nu wel te doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon je porties iets kleiner maken?
Iedereen zegt ook altijd dat ik niet de bouw heb om echt slank te zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:11 schreef Samzz het volgende:
Ik zal nooit een skinny meisje worden. Daar ben ik genetisch te rond voor.
En zeker geen rode wijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen 3 flessen wijn erdoor jagen zou een begin zijn.
Wat een zuiplap.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen 3 flessen wijn erdoor jagen zou een begin zijn.
En geen bier natuurlijk?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Abs gaan niet echt weg eigenlijk, er zit gewoon een laagje overheen. Vaak is dat het beste weg te krijgen met aangepaste voeding.
Train je abs zo hard als je wilt, met een laagje eroverheen zul je ze idd toch niet zien...quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Abs gaan niet echt weg eigenlijk, er zit gewoon een laagje overheen. Vaak is dat het beste weg te krijgen met aangepaste voeding.
Ik denk dat iedereen wel slank kan worden. Alleen misschien niet superdun.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen zegt ook altijd dat ik niet de bouw heb om echt slank te zijn.Ik ga het eerst gewoon proberen voordat ik die conclusie trek.
Echte vrouwen hebben rondingenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:11 schreef Samzz het volgende:
Ik zal nooit een skinny meisje worden. Daar ben ik genetisch te rond voor.
quote:
Bier laten staan zou wel een goed begin zin, maar ja ...quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En geen bier natuurlijk?
Nou fuck dat dan.
Ik ga ze wel weer hard krjigen op een andere manier.
Samen met Straw?quote:
Ben nu 1.75 met 57kg gok ik, en dat is niet zwaar, maar vriendinnen van me die rond de 60 kg wegen op een kleinere lengte lijken soms een stuk slanker. Ligt ook net aan je bouw.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel slank kan worden. Alleen misschien niet superdun.
Dat gaat niet zo snel gebeurenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Bier laten staan zou wel een goed begin zin, maar ja ...
Misschien ook je eigen perceptie. Het schijnt dat bijvoorbeeld mensen met anorexia zichzelf dikker inschatten dat ze werkelijk zijn. Gezonde mensen zien zichzelf juist vaak slanker dan ze eigenlijk zijn. Hebben ze onderzocht door mensen een omlijning van hun lichaam te laten tekenen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:15 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ben nu 1.75 met 57kg gok ik, en dat is niet zwaar, maar vriendinnen van me die rond de 60 kg wegen op een kleinere lengte lijken soms een stuk slanker. Ligt ook net aan je bouw.
Brede heupen en schouders zijn niet handig
Sommige mensen hebben genetisch gezien geen of weinig zichtbare buikspieren, kijk naar Schwarzeneggerquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zal vast wel variatie in zitten, maar helemaal geen zichtbare buikspieren lijkt me wel erg sterk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:17 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben genetisch gezien geen of weinig zichtbare buikspieren, kijk naar Schwarzenegger
Jaquote:
Was het een date?quote:
Maar jij vindt dat echt slanke ook mooi. Ik houd zelf van rondingenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen zegt ook altijd dat ik niet de bouw heb om echt slank te zijn.Ik ga het eerst gewoon proberen voordat ik die conclusie trek.
Knuffelen, knuffelen. Feer kennende was dat gewoon ruige deep throat-actie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je loopt echt achter.Teveel met happy lopen knuffelen.
Zou niet goed zijn als ik dan constant op FOK! zou zitten. Wat heb je dan voor relatie?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je loopt echt achter.Teveel met happy lopen knuffelen.
Details, details.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Knuffelen, knuffelen. Feer kennende was dat gewoon ruige deep throat-actie.
quote:
Dat zie ik gewoon niet voor me bij die happy.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Knuffelen, knuffelen. Feer kennende was dat gewoon ruige deep throat-actie.
Het is ook niet goed als Hep je de hele claimt en je geen tijd meer hebt voor ons natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn als ik dan constant op FOK! zou zitten. Wat heb je dan voor relatie?
Ik kan het wel worden, maar het staat eigenlijk nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel slank kan worden. Alleen misschien niet superdun.
Roy pls.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook niet goed als Hep je de hele claimt en je geen tijd meer hebt voor ons natuurlijk.
Je moet die balans zien te vinden.
Curvy is ook mooier, vind ik zelf.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het wel worden, maar het staat eigenlijk niet. Vind ik dan.
quote:
Je woont praktisch om de hoek. Je kan zo vaak langskomen als je wil.quote:
quote:
En dan hep in zijn blote kont op de bank aantreffen zeker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Je woont praktisch om de hoek. Je kan zo vaak langskomen als je wil.
Je kan ook van tevoren bellen, dan trekken we een broek aan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan hep in zijn blote kont op de bank aantreffen zeker.
Ik heb de 79 al jaren niet gezien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik zit weer boven de 80 tegenwoordig.
Ze gingen zeker in een flits voorbij?quote:
En dan te bedenken dat het vier jaar terug zelfs 69 was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze gingen zeker in een flits voorbij?
En nog verder terug zelfs 59!quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het vier jaar terug zelfs 69 was.
Ja, maar zo dun hoef ik niet te worden. 70 is mijn doel. En als ik daarna nog motivatie overheb misschien 65.quote:
laat die blaadjes aub maar nooit vallenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jamaar dan zonder de vallende blaadjes
saai hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
laat die blaadjes aub maar nooit vallen
70 dan wel 65 is toch een prima doel?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar zo dun hoef ik niet te worden. 70 is mijn doel. En als ik daarna nog motivatie overheb misschien 65.
sexy hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja man----- wel een poncho tegenwoordig
-Engel- incognito
1.71quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
70 dan wel 65 is toch een prima doel?
Hoe lang ben je ook alweer? Volgens mij was je iets langer dan ik ben toch?
Ik snap jequote:Op maandag 18 augustus 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Curvy is ook mooier, vind ik zelf.
En dan bedoel ik niet vetrollen als curves.
Dat vertelde hij laatst heel trots ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We kwamen er achter dat Heppie langer was dan ik
En nu ben jij weer langerquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We kwamen er achter dat Heppie langer was dan ik
Ik sprong bijna voor de trein.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vertelde hij laatst heel trots ja.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vertelde hij laatst heel trots ja.
Niet toen ik de trein moest hebben hequote:Op maandag 18 augustus 2014 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sprong bijna voor de trein.
nou als het eenmaal herfst is dan houdt het met die blaadjes ook wel een keer opquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
te lui om te vegen en alles . voor altijd lente
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk een beetje sarcastisch
Het scheelt misschien een centimeter. Nauwelijks zichtbaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sprong bijna voor de trein.
Ik ga eindelijk weer alleen wonen, dus ik kan zelf m'n eten bepalen. Dat gaat een hoop schelen, want ik ben het vaak wel oneens met m'n moeders keuzes.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En hoe ga je/wil je het aanpakken?
ik hoop t ook voor je... bij mij gaan die dingen gewoon doodquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb courgette, ui en paprika met zeezout en peper , olijfolie en een klein beetje dragen voor in de oven zoalleen hadden we geen knoflook meer kwam ik achter toen ik begon met t eten
![]()
En ik heb vandaag mn orchidee maar naar binnen gehaald... Hoop dat hij het overleeftvind ik altijd eng
een keerquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nou als het eenmaal herfst is dan houdt het met die blaadjes ook wel een keer op
Deze cavia.quote:
hij heeft allemaal nieuwe knoppen enzo, maar het wordt nu wat kouder, vandaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik hoop t ook voor je... bij mij gaan die dingen gewoon dood
Ik geloof jequote:Op maandag 18 augustus 2014 17:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben vet sexy in poncho javeel sexier dan in een jurk en op hakken... al krijg je die bij de poncho kado heur
lief hequote:
Bijna wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet toen ik de trein moest hebben he
Ik vond het niet leuk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Het scheelt misschien een centimeter. Nauwelijks zichtbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |