Zo moet je natuurlijk niet denken. Maar wel leuk voor je.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer
Waarschijnlijk weer van 2 weken![]()
Nou hij is nogal lastigquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo moet je natuurlijk niet denken. Maar wel leuk voor je.
Lastig hoe?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nou hij is nogal lastig![]()
En bedankt
Hm, als je dat in het begin al denkt, is dat vaak geen goed teken. No offense, he.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
En bedankt
Hoezo lastig dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
En bedankt
Whehehehehe.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo lastig dan?
Ik wilde iets zeggen over dat mannen altijd lastig zijn. Maar om eerlijk te zijn ben ik waarschijnlijk degene die wat lastig is binnen een relatie. Eigenwijs stuk vreten dat ik ben.
Hoe is het, Neeltje?quote:
Hij trekt mijn pohi na, hij zegt dat hij geen fokker is maar weet wel veel usernames (?) Elke post richting mannelijke fokkers moet ik verantwoorden. "Wie is dat en heb je hem al wel eens gemeet en waarom zeg je wat tegen hem".quote:
Waarop ik "O+ "schreef.quote:woensdag 13 augustus 2014 @ 22:04 • 223
zeefje
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef Faxie het volgende:
Ik kan wel romantisch zijn
Deze vrouwquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo lastig dan?
Ik wilde iets zeggen over dat mannen altijd lastig zijn. Maar om eerlijk te zijn ben ik waarschijnlijk degene die wat lastig is binnen een relatie. Eigenwijs stuk vreten dat ik ben.
Dat kan ik niet serieus nemenquote:
Zeg 'm maar dat hij een kansloze mongool isquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hij trekt mijn pohi na, hij zegt dat hij geen fokker is maar weet wel veel usernames (?) Elke post richting mannelijke fokkers moet ik verantwoorden. "Wie is dat en heb je hem al wel eens gemeet en waarom zeg je wat tegen hem".
Gisteren kwam hij ineens met deze post. En daar viel hij gigantische over.
[..]
Waarop ikschreef.
Nu ik dit zo schrijf kan ik maar beter de boel afkappen
Ik vind jaloerse mannen toch ontzettend lastig hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo lastig dan?
Dat heeft hij inmiddels al gelezen hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef Faxie het volgende:
Zeg 'm maar dat hij een kansloze mongool is
Da durf ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg 'm maar dat hij een kansloze mongool is
En hoe weet jij dat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft hij inmiddels al gelezen hoor.
Mis je niets aan hoor faxquote:
Eh...Wat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hij trekt mijn pohi na, hij zegt dat hij geen fokker is maar weet wel veel usernames (?) Elke post richting mannelijke fokkers moet ik verantwoorden. "Wie is dat en heb je hem al wel eens gemeet en waarom zeg je wat tegen hem".
[..]
Waarop ik "O+ "schreef.
Even serieus, als ik jou was zou ik dit nu maar direct afkappen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
Waarop ik "O+ "schreef.
Deels bluf en deels logisch redeneren aangezien hij blijkbaar jouw postgeschiedenis nauwkeurig in de gaten houdt.quote:
Dat dacht ik ook. En nu zit hij al 12 uur te drammen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:58 schreef yats het volgende:
[..]
Mis je niets aan hoor fax
[..]
Eh...Wat?
Ik zou hard wegrennen, inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
Waarop ik "O+ "schreef.
Zoveel zit je niet op fok. Althans, ik zie je nog zelden posten. Maar klinkt erg vreemd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. En nu zit hij al 12 uur te drammen.
Ik wil zijn username weten en die verteld jij niet.
En ik ben niet te vertrouwen want ik zeg dat ik weinig op fok zit (zit ik volgens mij ook) naar hij vind van niet.
Bleeeeh nu naar lekker negeren en wachten totdat hij weer leuk Enzo doet
Eerlijkheid, openheid en respect voor elkaar. Het fundament voor iedere succesvolle relatie. Het is er allemaal blijkt uit bovenstaande post.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef zeefje het volgende:
Dat dacht ik ook. En nu zit hij al 12 uur te drammen.
Ik wil zijn username weten en die verteld jij niet.
En ik ben niet te vertrouwen want ik zeg dat ik weinig op fok zit (zit ik volgens mij ook) naar hij vind van niet.
Ik hoop dat hij het leest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou hard wegrennen, inderdaad.
Als hij dit leest, hoi vriend van zeefje.Volgende keer niet zo onzeker jaloers doen, mmkay?
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerlijkheid, openheid en respect voor elkaar. Het fundament voor iedere succesvolle relatie. Het is er allemaal blijkt uit bovenstaande post.
Ow wacht....
Echt, meteen dumpen die gast. Lijkt me een mepper, die beginnen ook altijd zo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het leest.
Ook over die meet, myr zei gisteren kom ook isleuk (iets in die trant) en ik zei daarop oké dan kom ik ook.
Hij heeft dat gelezen gelijk gezegd dat ik daar wel tijd voor heb een niet voor hem. En dat ik met allemaal mensen weg ga die alleen seks willen. Oh gatferdamme zeg
Dat je een potentiële psycho aan de haak heb geslagen.quote:
Misselijk, duizelig. Wil naar bed.quote:
Klinkt niet best eerlijk gezegdquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ook over die meet, myr zei gisteren kom ook isleuk (iets in die trant) en ik zei daarop oké dan kom ik ook.
Hij heeft dat gelezen gelijk gezegd dat ik daar wel tijd voor heb een niet voor hem. En dat ik met allemaal mensen weg ga die alleen seks willen. Oh gatferdamme zeg
Weet je, het klinkt echt als een potentiele stalker. Nu al. Dat belooft toch niet veel goeds? Je verdient beter dan dat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dit gaat fout als je hiermee blijft. Je hebt geluk als het alleen blijft bij overal over zeiken en alles controleren. Vaak zijn dit typjes die zelf helemaal emotioneel instabiel zijn en agressief worden of iets.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hmm, je zou zeggen dat hij er snel weer moet zijn, want het studiejaar begint gauw.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misselijk, duizelig. Wil naar bed.
Probeer een docent te pakken te krijgen die er maar niet is en niemand weet wanneer hij terugkomt.
En ik wil iemand meeten maar dat zal voorlopig nog niet gebeuren want druk bezig.Struggles.
Geen probleem, fok is een luisterend (en soms adviserend) oorquote:
Oh hij is weg? Verklaart wel waarom hij je nog niet had gebeld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misselijk, duizelig. Wil naar bed.
Probeer een docent te pakken te krijgen die er maar niet is en niemand weet wanneer hij terugkomt.
En ik wil iemand meeten maar dat zal voorlopig nog niet gebeuren want druk bezig.Struggles.
Ja, studiejaar begon voor zijn vak op 1 augustus geloof ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, je zou zeggen dat hij er snel weer moet zijn, want het studiejaar begint gauw.
En mocht die vriend het lezen. FOK! heeft ook een flinke knokploeg als je de meisjes slecht behandeld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:09 schreef yats het volgende:
[..]
Geen probleem, fok is een luisterend (en soms adviserend) oor
Ja, al 2 weken minstens.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh hij is weg? Verklaart wel waarom hij je nog niet had gebeld.Vervelend.
Is het een..... Surinamer?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, studiejaar begon voor zijn vak op 1 augustus geloof ikDus ik snap er geen kut van.
Maar goed, er is morgen een overleg waarbij hij aanwezig zou moeten zijn. Dus dan maar weer bellen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, al 2 weken minstens.
Dus ik ga maar alvast dingen doen waarvoor hij eerst toestemming moet geven. Geen zin om helemaal niks te doen.
Nee, gewoon een kaas. Met een kazennaam.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is het een..... Surinamer?
inb4 ban wegens racisme
Ik snap niet dat bij een universiteit het contact opnemen zo slecht geregeld kan zijn. Mensen zitten op andere kamers, telefoons die niet meeverhuizen, nummerwijzigingen die niet worden doorgegeven, vakanties die niet worden doorgegeven, agenda's die niet worden bijgehouden etc.quote:
Geloof me, in Maastricht was dat niet veel beter geregeld en ik hoor ook veel slechte verhalen over Nijmegen en Utrecht. Je zou toch denken dat op een universiteit er wel iemand is die over dat soort dingen nadenkt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, gewoon een kaas. Met een kazennaam.
Een van de voordelen van allochtoon zijn, is dat ik wegkom met racisme.
[..]
Ik snap niet dat bij een universiteit het contact opnemen zo slecht geregeld kan zijn. Mensen zitten op andere kamers, telefoons die niet meeverhuizen, nummerwijzigingen die niet worden doorgegeven, vakanties die niet worden doorgegeven, agenda's die niet worden bijgehouden etc.
Wat een drama.
Eerlijk gezegd weet ik niet anders dan dat zaken op scholen en uni's slecht geregeld zijn in dat opzicht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet dat bij een universiteit het contact opnemen zo slecht geregeld kan zijn. Mensen zitten op andere kamers, telefoons die niet meeverhuizen, nummerwijzigingen die niet worden doorgegeven, vakanties die niet worden doorgegeven, agenda's die niet worden bijgehouden etc.
Wat een drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |