Zo moet je natuurlijk niet denken. Maar wel leuk voor je.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer
Waarschijnlijk weer van 2 weken![]()
Nou hij is nogal lastigquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo moet je natuurlijk niet denken. Maar wel leuk voor je.
Lastig hoe?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nou hij is nogal lastig![]()
En bedankt
Hm, als je dat in het begin al denkt, is dat vaak geen goed teken. No offense, he.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
En bedankt
Hoezo lastig dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
En bedankt
Whehehehehe.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo lastig dan?
Ik wilde iets zeggen over dat mannen altijd lastig zijn. Maar om eerlijk te zijn ben ik waarschijnlijk degene die wat lastig is binnen een relatie. Eigenwijs stuk vreten dat ik ben.
Hoe is het, Neeltje?quote:
Hij trekt mijn pohi na, hij zegt dat hij geen fokker is maar weet wel veel usernames (?) Elke post richting mannelijke fokkers moet ik verantwoorden. "Wie is dat en heb je hem al wel eens gemeet en waarom zeg je wat tegen hem".quote:
Waarop ik "O+ "schreef.quote:woensdag 13 augustus 2014 @ 22:04 • 223
zeefje
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef Faxie het volgende:
Ik kan wel romantisch zijn
Deze vrouwquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo lastig dan?
Ik wilde iets zeggen over dat mannen altijd lastig zijn. Maar om eerlijk te zijn ben ik waarschijnlijk degene die wat lastig is binnen een relatie. Eigenwijs stuk vreten dat ik ben.
Dat kan ik niet serieus nemenquote:
Zeg 'm maar dat hij een kansloze mongool isquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hij trekt mijn pohi na, hij zegt dat hij geen fokker is maar weet wel veel usernames (?) Elke post richting mannelijke fokkers moet ik verantwoorden. "Wie is dat en heb je hem al wel eens gemeet en waarom zeg je wat tegen hem".
Gisteren kwam hij ineens met deze post. En daar viel hij gigantische over.
[..]
Waarop ikschreef.
Nu ik dit zo schrijf kan ik maar beter de boel afkappen
Ik vind jaloerse mannen toch ontzettend lastig hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo lastig dan?
Dat heeft hij inmiddels al gelezen hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef Faxie het volgende:
Zeg 'm maar dat hij een kansloze mongool is
Da durf ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg 'm maar dat hij een kansloze mongool is
En hoe weet jij dat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft hij inmiddels al gelezen hoor.
Mis je niets aan hoor faxquote:
Eh...Wat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hij trekt mijn pohi na, hij zegt dat hij geen fokker is maar weet wel veel usernames (?) Elke post richting mannelijke fokkers moet ik verantwoorden. "Wie is dat en heb je hem al wel eens gemeet en waarom zeg je wat tegen hem".
[..]
Waarop ik "O+ "schreef.
Even serieus, als ik jou was zou ik dit nu maar direct afkappen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
Waarop ik "O+ "schreef.
Deels bluf en deels logisch redeneren aangezien hij blijkbaar jouw postgeschiedenis nauwkeurig in de gaten houdt.quote:
Dat dacht ik ook. En nu zit hij al 12 uur te drammen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:58 schreef yats het volgende:
[..]
Mis je niets aan hoor fax
[..]
Eh...Wat?
Ik zou hard wegrennen, inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
Waarop ik "O+ "schreef.
Zoveel zit je niet op fok. Althans, ik zie je nog zelden posten. Maar klinkt erg vreemd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. En nu zit hij al 12 uur te drammen.
Ik wil zijn username weten en die verteld jij niet.
En ik ben niet te vertrouwen want ik zeg dat ik weinig op fok zit (zit ik volgens mij ook) naar hij vind van niet.
Bleeeeh nu naar lekker negeren en wachten totdat hij weer leuk Enzo doet
Eerlijkheid, openheid en respect voor elkaar. Het fundament voor iedere succesvolle relatie. Het is er allemaal blijkt uit bovenstaande post.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef zeefje het volgende:
Dat dacht ik ook. En nu zit hij al 12 uur te drammen.
Ik wil zijn username weten en die verteld jij niet.
En ik ben niet te vertrouwen want ik zeg dat ik weinig op fok zit (zit ik volgens mij ook) naar hij vind van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |