Binnendoor kunnen lopen om een broodje te halenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
Het regent echt te hard om even een broodje te gaan halen
Achja dan maar op roerstaafjes verderquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Binnendoor kunnen lopen om een broodje te halen
"Ik wil blijven doen wat ik nu doe, want dat vind ik leuk om te doen en daar heb ik ook op gesolliciteerd."quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Moet nog een POP schrijven.. Lekker relaxed nu ik onlangs gedroomd heb over m'n oude werk en dat ineens toch wel leuk lijkt
Nouja, niet helemaal dusquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:25 schreef stbabylon het volgende:
"Ik wil blijven doen wat ik nu doe, want dat vind ik leuk om te doen en daar heb ik ook op gesolliciteerd."
Ik moet altijd een beetje kotsen van de managementgedachte dat iedereen altijd maar wil groeienquote:
Idd, opzich wil ik nog best iets meer verantwoordelijkheid of grotere projecten ofzo, maar ik hoef niet naar een leidinggevende functie ofzo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje kotsen van de managementgedachte dat iedereen altijd maar wil groeien
(en dan voornamelijk naar een andere functie)
Ja daar heb ik ook niet zoveel mee. Maar heb wel een tijd gedacht dat ik dat wou (of in ieder geval wil proberen), vandaar ook de keuze voor dit bedrijf. Nieuwe dingen, andere omgeving, ander werk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet altijd een beetje kotsen van de managementgedachte dat iedereen altijd maar wil groeien
Zeker geen klachten ontvangenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:
NWS / Man heeft seks met 100 dode vrouwen
*bwork*quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:
NWS / Man heeft seks met 100 dode vrouwen
Het wordt op een gegeven moment weer zacht hoor. En zachter, en zachter...quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Is dat wel eens mogelijk.. is toch ook helemaal hard daar van binnen dan enzo
Niks wat je met een beetje spuug of glijmiddel niet kan verhelpen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Is dat wel eens mogelijk.. is toch ook helemaal hard daar van binnen dan enzo
lekker met je lul tussen de madenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt op een gegeven moment weer zacht hoor. En zachter, en zachter...
Bedoel meer dat het normaal gesproken wat uitzet en aanpast aan de dikte van de lul.. Dat is nu natuurljk toch andersquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat je met een beetje spuug of glijmiddel niet kan verhelpen.
Lekker strak, ik zie het nadeel niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Bedoel meer dat het normaal gesproken wat uitzet en aanpast aan de dikte van de lul.. Dat is nu natuurljk toch anders
van voren of van achteren, voor mij is alles als anaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker strak, ik zie het nadeel niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |