9 jaar.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Sterkte.![]()
Die is in ieder geval na een keer genezen.
Heeft broertje ook nog interesse of is hij nog te kleinquote:
O dat duurt nog even danquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha nee nee, die kan ik nog afpoeieren met dat ie pas mag komen als ie niet meer in zijn broek piest en zijn eigen reet af kan vegen. Duurt nog wel wat jaren![]()
Nou, stuur ook wat hier heen!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Hier al de hele dag droog en zon!
Vannacht ben ik wel een paar keer wakker geworden omdat het zo ongekend hard regende.
Maar om een uur of 5 was het droog
Ja, je hebt gelijk hoor. Eerst zit je vol adrenaline en endorfine. Daarna voel je de pijn en de kneuzingen. Dus maar even pas op de plaats.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:53 schreef Bos81 het volgende:
Het gaat toch minder dan ik had gedacht. Ik kon slechts maar een paar minuten fietsen, dus dat werd binnenblijven vandaag en mijn leidinggevende achtte het verstandig om mijn rug niet te forceren en me ziek te melden. Geef hem ook wel gelijk, zo kan ik het voorval ook even wat tijd geven om te rusten en het een plaats te geven..
L. is bijna jarig??quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt niet iets voor een man, cadeaus kopen.
Ach ik zie het netquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Thnx voor de lieve woorden iedereen, Chico zijn einde is mooi gekomen, en het was zijn tijd, hij was gewoon op en moe, maar niet ziek
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Thnx voor de lieve woorden iedereen, Chico zijn einde is mooi gekomen, en het was zijn tijd, hij was gewoon op en moe, maar niet ziek
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
Bedacht me vandaag dat je nichtjes theorie, die je laatst postte weer uitkomt nu
Datquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
Sterkte, ik vind het mooi hoe je hem nog zo lang een plezierig leven hebt kunnen geven.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]I know! Het was dus dit nichtje, niet die andere.
+1quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
Mogge!
[..]
DatJij en Chico waren echt goud samen
Ik ga me gewoon richten op de HM van Eindhoven volgend jaar. Daarnaast zijn er nog meer mogelijkheden om tussendoor voor de HM te gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is jammer Bos, maar die komt nog wel! Of niet, waarschijnlijk wel.
Ik heb m'n doelen ook wat aangepast, echt fit blijven lukt me blijkbaar moeilijk. Krakkemikkig lijf.
Heb je nog iets van de chauffeur gehoord? Bloemetje of wat anders?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga me gewoon richten op de HM van Eindhoven volgend jaar. Daarnaast zijn er nog meer mogelijkheden om tussendoor voor de HM te gaan.![]()
Leuk, zondag! Hoop dat je nog een fijn kadootje vind!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi! Ik moest net weer bijna kotsen bij de Action na "Heeft u er misschien 10 cent bij gehad?"
Ik liet een stilte vallen, zei dat ik even moest puzzelen om het te snappen. Kreeg ik me een hoofd vol verbazing terug.
Heb een 6-tal kleine dingetjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk, zondag! Hoop dat je nog een fijn kadootje vind!
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb je nog iets van de chauffeur gehoord? Bloemetje of wat anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |