Stoer doen omdat je onder invloed gereden hebtquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:14 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Het is geen klein beetje. Toen ik om 1300 uur terug reed was ik gewoon nog dronken...
Drama trouwens. Echt geluk dat ik niet gebotst ben. Heel veel ontzettende fouten gemaakt
Volgende keer een boompje meepakken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:14 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Het is geen klein beetje. Toen ik om 1300 uur terug reed was ik gewoon nog dronken...
Drama trouwens. Echt geluk dat ik niet gebotst ben. Heel veel ontzettende fouten gemaakt
heb jeiets nieuws ondekt boeler?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:57 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
In de baarmoeder heb jij niets dan alcohol gehad van de junk die jij je moeder noemt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:49 schreef Paardlants het volgende:
ik ben ook kk gaar maar dan wel van de snats
Dat is met je fiets niet zo erg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:14 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |