Wil je een pic van mijn lul / het gebruikte maar niet gevulde condoom? Squote:Op maandag 18 augustus 2014 03:49 schreef Hoplahopla het volgende:
Verzonnen topics...
En anders heb je hier wat motiverende muziek:
hommo gespot?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:50 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Wil je een pic van mijn lul / het gebruikte maar niet gevulde condoom? S
Is echt niet verzonnen
Dit
Dm? Wil jewel he?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:52 schreef Hoplahopla het volgende:
Alsof jij een foto van pik gaat posten...
snij je pik erafquote:
Niks dm. Als ik een pik wil zien vraag ik mijn broer wel ofzo.quote:
Ik ookquote:
dat kan ik voorlopig nog niet, heb net nog wat in mijn neus gestopt:quote:
Disturbing...quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:54 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Niks dm. Als ik een pik wil zien vraag ik mijn broer wel ofzo.
Het is geen klein beetje. Toen ik om 1300 uur terug reed was ik gewoon nog dronken...quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Druppelss het volgende:
Niet tegen een beetje alcohol kunnen
En anders; drink (tegen je zin in) gewoon twee halve liters en je voelt je weer een heel stuk beter
In de baarmoeder heb jij niets dan alcohol gehad van de junk die jij je moeder noemt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:46 schreef NieuweNier het volgende:
Kids. Don't do drugs.
Het verpest alles. Ik heb geen seks gehad. Mijn triootje veranderde tot een chick jn.
Oh en ok zit nu kapot dronken aan de diarree op het toilet. Kak van hier tot Tokio. Kan mijn diarree niet inhuren.
Fuse chick Ko is ook geen goed vooruitzicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |