Nooit probleemwijken gekeken. Maar zo erg is het hier niet joh. Ik heb tien jaar van mijn jeugd doorgebracht in een 'probleemwijk'. Dit is een stuk minder erg. Maar door alle stress van afgelopen studiejaar ben ik gewoon veel te gevoelig geworden. Ik heb misschien iets teveel van mezelf gevraagd, want ik ben nogal veeleisend.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:51 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ah okay.
Denk dat het erg lastig word iets hieraan te doen zonder te verhuizen die zullen zich waarschijnlijk niet aan jou aanpassen als je in zo'n kut buurt woont.
Ooit probleemwijken gezien?
Kijk maar kun je tenminste een beetje lachen over je eigen problemen en hun haha!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:52 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nooit probleemwijken gekeken. Maar zo erg is het hier niet joh. Ik heb tien jaar van mijn jeugd doorgebracht in een 'probleemwijk'. Dit is een stuk minder erg. Maar door alle stress van afgelopen studiejaar ben ik gewoon veel te gevoelig geworden. Ik heb misschien iets teveel van mezelf gevraagd, want ik ben nogal veeleisend.
Dus je hebt eigenlijk nog niet eens echt gewerkt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:52 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nooit probleemwijken gekeken. Maar zo erg is het hier niet joh. Ik heb tien jaar van mijn jeugd doorgebracht in een 'probleemwijk'. Dit is een stuk minder erg. Maar door alle stress van afgelopen studiejaar ben ik gewoon veel te gevoelig geworden. Ik heb misschien iets teveel van mezelf gevraagd, want ik ben nogal veeleisend.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:29 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ja ik leen me suf.
Maar in Nederland tel je niet mee als je student bent of werkloos of zoiets... Zodra ik de kans heb ga ik lekker in Duitsland werken en wonen. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik geen cent belasting meer in Nederland afdraag.
Zeg het 'overspannen' huilertje. Ga je schamen, flapdrol!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:32 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Zo erg is het niet gelukkig. Maar het is gewoon een gure buurt. En ik wil mijn studie gewoon kunnen afmaken, zonder gesaboteerd te worden door die niet-mensen.
Dat geeft aan dat je wel degelijk doorzettingsvermogen bezit in tegenstelling tot het verhaaltje uit de OP. Gebruik dat nu ook dan. Tanden op elkaar en richt je op je studie. Dan zal je merken dat het ergeren aan alles en nog wat minder zal worden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:45 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Mag je best weten...
MAVO > MBO > HBO (propedeuse) > WO
Heb bijelkaar 2 jaar verspild, maar de rest van de tijd heb ik gewerkt.
Keihard werken en toch geen geld voor een normale wijk?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:49 schreef Hoplahopla het volgende:
Al het harde werken is tevergeefs geweest... Dan ben je bijna dertig en krijg je een burn-out. Omdat je zo succesvol bent geweest woon je in een pauperbuurt met voornamelijk paupers, kleurlingen en werklozen. Gevolg is dat je de halve nacht rechtop in je bed zit door elk geluid, aangezien dat soort 'mensen' het normaal vinden om 's nachts rond te lopen over straat.
Kan iemand me verlossen van deze mensen? Ik wil graag nog iets van mijn leven maken.
Dit, gebruik je grootste kwaliteit gewoon en je hebt er geen last vanquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat je wel degelijk doorzettingsvermogen bezit in tegenstelling tot het verhaaltje uit de OP. Gebruik dat nu ook dan. Tanden op elkaar en richt je op je studie. Dan zal je merken dat het ergeren aan alles en nog wat minder zal worden.
Studie hij werkt niet op het moment geloof ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:32 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Keihard werken en toch geen geld voor een normale wijk?
Nou niet echt geloof ik hij zegt dat hij last heeft van die mensen van het lawaai etc.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
Jezelf succesvol noemen maar wel voor je 30e al een burnouten dan anderen de schuld geven
Je faalt gewoon als je jezelf niet indamt voor je een burnout krijgt... sowieso burnoutquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:16 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou niet echt geloof ik hij zegt dat hij last heeft van die mensen van het lawaai etc.
Ik zie hem niemand de schuld geven van die burnout.
Succesvol is een mening die verschilt van persoon tot persoon.
Daar ben ik het mee oneens dan je veel psychische problemen als onzin gaan neerzetten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je faalt gewoon als je jezelf niet indamt voor je een burnout krijgt... sowieso burnoutvan die verzonnen dingetjes van zwakke mensen
Die van de VS hebben een goede buurtwacht kon je hier maar met een automatische m4 je buurt ''bewaken'' zou de TS geen problemen meer hebben lijkt mijquote:
Dat is ook zo... allemaal gezever van zwakke mongooltjes. Man the fuck up.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:21 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee oneens dan je veel psychische problemen als onzin gaan neerzetten.
En verslavingen natuurlijk....quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is ook zo... allemaal gezever van zwakke mongooltjes. Man the fuck up.
Nee, man gezeik. Moeilijk hebbenquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
En verslavingen natuurlijk....
Echt jij hebt geen gevoel voor anderen die het moeilijk hebben hé?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, man gezeik. Moeilijk hebbenin NL...
Verwende schapen
Bedankt, aardig dat ik dat zelf mag wetenquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]Die reactie een beetje meer gevoelens voor andermans problemen zou fijn zijn maar dat moet je zelf weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |