Trustenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:30 schreef supersof het volgende:
Maar ik heb geen zin om mijn grote liefde te verdedigen want ik zit mobiel en wil slapen en weet dat het toch wel goed zit tussen mij en hem/haar/het. Ik ga slapen terwijl mijn divergent poster over mij waakt. Kus
De zilveren bal niet kennenquote:
heb je Ray Donovan al voorbij zien komen op Netflix?quote:
Kusquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:30 schreef supersof het volgende:
Maar ik heb geen zin om mijn grote liefde te verdedigen want ik zit mobiel en wil slapen en weet dat het toch wel goed zit tussen mij en hem/haar/het. Ik ga slapen terwijl mijn divergent poster over mij waakt. Kus
Fuck alles iedereen tochquote:
Poeh nee maar ben nu 3 serie's tegelijk aan het volgen. GG ook weer opgepakt (moet toch het einde zien) en wil Lost helemaal zien en moet nog 3 afleveringen Bates Motelquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb je Ray Donovan al voorbij zien komen op Netflix?
Goeie serie
quote:
Ik weet wat het is maar ik dacht dat ze daar mee gestopt waren 30 jaar gelden en het is sowieso geen "prijs". Anders krijg je die Ajacieden die elk jaar met de Eusebio Cup aankomen en zo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De zilveren bal niet kennen![]()
Stukje Nederlandse voetbalgeschiedenis, jongen.
Echte Nederlandersquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord mocht toen de zilveren bal niet eens mee naar huis nemen omdat Sparta hem had betaald en hem niet wilde meegeven.
Mooie gein was dat.
Jij hebt in 2011 niet de legendarische Rotterdamse derby om de zilveren bal niet gekeken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet wat het is maar ik dacht dat ze daar mee gestopt waren 30 jaar gelden en het is sowieso geen "prijs". Anders krijg je die Ajacieden die elk jaar met de Eusebio Cup aankomen en zo.
De Eusebio Cup niet op waarde schattenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet wat het is maar ik dacht dat ze daar mee gestopt waren 30 jaar gelden en het is sowieso geen "prijs". Anders krijg je die Ajacieden die elk jaar met de Eusebio Cup aankomen en zo.
Gemist. Hoezo legendarisch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt in 2011 niet de legendarische Rotterdamse derby om de zilveren bal niet gekeken?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Eusebio Cup niet op waarde schatten_______________________!
Ja Lost is 5 seizoenen hequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh nee maar ben nu 3 serie's tegelijk aan het volgen. GG ook weer opgepakt (moet toch het einde zien) en wil Lost helemaal zien en moet nog 3 afleveringen Bates Motel
6, ben nu bij 1quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Lost is 5 seizoenen heof 6
Maar wel erg tof![]()
Alleen laatste seizoen is mehh
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt in 2011 niet de legendarische Rotterdamse derby om de zilveren bal niet gekeken?
Feyenoord won deze prijsquote:
Ik ben bij 6 maar inderdaad, je komt er heel moeilijk doorheen en het wordt een kwellingquote:
Had ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben bij 6 maar inderdaad, je komt er heel moeilijk doorheen en het wordt een kwelling
Dat is wel jammer, want het blijft een briljante serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |